«Πήγα να πάρω φωτιά ολόκληρος πάνω στη σκηνή και από κάτω ήταν ο Τom Hanks»

 

 

 

O Κωνσταντίνος Μαρκουλάκης αποκάλυψε την πιο επεισοδιακή στιγμή που έχει βιώσει πάνω στη σκηνή και το #metoo «Ξέρουμε 3 - 4 περιπτώσεις και οι ηθοποιοί είναι 5 χιλιάδες»

 

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ: Όλα τα νέα των celebrities με ένα κλικ στο Celebrity News Cyprus 

 

Ο Κωνσταντίνος Μαρκουλάκης, μιλώντας στο «MEGA Καλημέρα» και τον Κώστα Τσουρό, μίλησε για την παράσταση «Τρίτο Στεφάνι», μοιράστηκε άγνωστες ιστορίες από την παιδική του ηλικία, ενώ τοποθετήθηκε και γύρω από το ελληνικό #ΜeΤoo και τις αποκαλύψεις περί κακοποιητικών συμπεριφορών στο χώρο του θεάτρου.

«Σε λίγες μέρες ανεβαίνει ξανά στο Παλλάς η παράσταση «Τρίτο Στεφάνι», μετά από έναν χρόνο υποχρεωτικών διακοπών. Είχαμε μεγάλη ανάγκη όχι μόνο βιοποριστικού αλλά και υπαρξιακού χαρακτήρα να ξαναβρεθούμε μεταξύ μας και να ξαναφτιάξουμε αυτό που ξέρουμε να κάνουμε. Το Παλλάς είναι ένα covid free θέατρο μόνο για εμβολιασμένους. Χωρίς να είναι υποχρεωτικό, όλοι οι συντελεστές, διοικητικό, τεχνικό προσωπικό και ηθοποιοί, είμαστε όλοι εμβολιασμένοι» ανέφερε ο Κωνσταντίνος Μαρκουλάκης μιλώντας για την παράσταση που σε λίγες μέρες κάνει πρεμιέρα στο θέταρο Παλλάς, υπό τις σκηνοθετικές του οδηγίες.

Η πιο επεισοδιακή στιγμή που έχει βιώσει πάνω στη σκηνή.

«Πήρα να πάρω φωτιά ολόκληρος! Πήγα να βάλω φωτιά και να πάρω φωτιά. Το 2004 στην παράσταση του Ιππόλυτου ήταν από κάτω ο Τομ Χανκς, ο τότε πρωθυπουργός και εγώ φορούσα κάποια λινά μακριά ρούχα από αυτά που φορούν στο αρχαίο δράμα. Υπήρχαν κάποια κεριά και πήραν όλα φωτιά μαζί και έγινε μια πολύ μεγάλη φλόγα. Την ώρα που έπαιζα, γιατί ήμουν μόνος στη σκηνή, προσπαθούσα να την σβήσω με το ρούχο μου.»!

Και τόνισε: « Κανείς δεν έκανε τίποτα γιατί όλοι ήταν τρομαγμένοι. Εγώ συνέχισα να παίζω προσπαθώντας να σβήσω την φωτιά και ήταν οριακά πολύ επικίνδυνο. Βέβαια, θα ήταν και πολύ εντυπωσιακό το να καώ στην Επίδαυρο! Ο τότε διευθυντής του Εθνικού Θεάτρου, ο αείμνηστος Νίκος Κούρκουλος σηκώθηκε, σαν στο σπίτι του που λέμε, με μια φοβερή εγρήγορση, λεβεντιά και ικανότητα, έκανε γύρω γύρω τη σκηνή ήπια, πήρε ένα σεντόνι. Ανέβηκε στη σκηνή και το έσβησε μόνος του».

Μιλώντας για τα επόμενά του βήματα επί σκηνής ο Κωνσταντίνος Μαρκουλάκης δήλωσε: «Αισθάνθηκα την ανάγκη να βρεθώ στην σκηνή με φίλους, διασκεδάζοντας και γελώντας. Για αυτό θα βρεθώ στην σκηνή, στην παράσταση «Noises off».

«Το θέατρο είναι ένας ελεύθερος χώρος που μπορείς να δημιουργήσεις φιλίες. Αισθάνομαι ευτυχής που έχω κάνει φίλους μέσα από το θέατρο αλλά όχι μοναδικός» δήλωσε μιλώντας για τις φιλίες στο χώρο του θεάτρου, ο γνωστός ηθοποιός, ενώ δεν δίστασε να αποκαλύψει:

«Έχω απογοητευτεί από φίλους αλλά δεν έχει νόημα να ασχολούμαι με αυτό. Οι άνθρωποι κάνουμε λάθη, απομακρύνονται για διαφορετικούς λόγους, πεποιθήσεις και διάφορα άλλα πράγματα. Εγώ έχω ακόμα φίλους από όταν ήμουν παιδί. Οι παιδικοί μου φίλοι είναι μεγάλη προσωπική μου περιουσία» πρόσθεσε ο ίδιος.

«Είμαστε πολύ τυχεροί σαν γενιά ηθοποιών. Δεν υπήρχε ανάγκη να σπρώξει ο ένας τον άλλο για να φανεί πιο μπροστά. Το θέατρο δεν το καταλαβαίναμε σαν τένις όπου ο ένας προσπαθεί να κάνει τον άλλο να χάσει, αλλά σαν ρακέτες όπου οι δυο μας παίζουμε μαζί και προσπαθούμε να κρατήσουμε το μπαλάκι στον αέρα για όσο το δυνατό μεγαλύτερο διάστημα», σημείωσε μιλώντας για τον χώρο του θεάτρου και το πως βίωσε ο ίδιος την επιτυχία σε αυτόν.

Αναφερόμενος στις καταγγελίες που είδαν το φως της δημοσιότητας και στο ελληνικό #MeToo, ο Κωνσταντίνος Μαρκουλάκης δήλωσε:

Αρχικά είπε: «το κομμάτι του #MeToo έχει ανοίξει πλέον θεσμικά, δηλαδή η κακοποίηση στον χώρο της εργασίας και δεν έχει νόημα να ασχοληθώ εγώ προσωπικά με ότι έχει γίνει μέχρι τώρα αλλά θέλω να πω το εξής. Έχει μια σημασία. Δηλαδή πλέον υπάρχουν τα εργαλεία που δεν υπήρχαν πριν τόσο τα θεσμικά όσο και η δυνατότητα στους ανθρώπους, όταν κακοποιηθούν, να μπορέσουν να μιλήσουν για αυτό. Και αυτό είναι πολύ σημαντικό. Ένα από τα δικά μου ζητούμενα πλέον για το τι θα γίνει από δω και πέρα είναι το #MeToo να μη μείνει σε ένα επίπεδο καταγγελιών γνωστών ανθρώπων από γνωστούς ανθρώπους αλλά να μπορεί να φτάσει στο να αγγίξει και να προστατέψει αγνώστους ανθρώπους από αγνώστους ανθρώπους».

Και τόνισε ο Κωνσταντίνος Μαρκουλάκης: «Αν δει κανείς τη μεγάλη εικόνα, έξω από τα λάθη, θεωρώ ότι υπάρχει μια ολόκληρη γενιά η οποία δεν χρειάζεται ούτε νόμους ούτε κανόνες για να συμπεριφερθεί όπως πρέπει. Μπορώ να εγγυηθώ πως η πλατιά μάζα των ανθρώπων, ανδρών και γυναικών, που κάνουν θέατρο σε αυτή τη χώρα σήμερα είναι άνθρωποι ευγενείς, καλόψυχοι, ανοιχτοί, αισιόδοξη και με διάθεση να βρεθούν και να ενωθούν με τους άλλους. Αυτό έχω μεγάλη ανάγκη να το πω» πρόσθεσε ο ηθοποιός και σκηνοθέτης στην πρωινή εκπομπή της Ελεονώρας Μελέτη στο Μεγάλο Κανάλι. «Η πλατιά μάζα των ανθρώπων του θεάτρου είναι άνθρωποι υψηλού ψυχικού επιπέδου».

Και τόνισε: «Έχουμε ακούσει για περιπτώσεις που είναι 4, 5, 10, 15, 25; Δεν ξέρω… Τρεις με τέσσερις ξέρουμε. Όλα αυτά τα ονόματα που έχουμε ακούσει είναι τρία, τέσσερα, πέντε. Το σύνολο των εργαζομένων στο θέατρο πρέπει να ξεπερνάει μαζί με τους συντελεστές τους δημιουργικές τους 100.000 ανθρώπους. Δεν τις πρόλαβα αυτές τις σκληρές συμπεριφορές εγώ, δεν τις έζησα. Έζησα περίεργους ανθρώπους και ιδιοσυγκρασιακούς ανθρώπους. Αυτό όμως όχι με έναν τρόπο που να αισθανθώ ποτέ ότι υπάρχει πρόβλημα. Δεν θα επέτρεπα ποτέ να βρεθώ σε έναν χώρο στον οποίο θα συνέβαινε κάτι το οποίο θα προσέβαλε εμένα σαν θεατή μιας κακοποίησης και θα τον άφηνα να περάσει. Όχι τώρα, αλλά από όταν ήμουν 20 χρονών» σημείωσε ακόμα ο ηθοποιός, απαντώντας στο κατά πόσο ο ίδιος είχε κάποια προσωπική εμπειρία κακοποιητικής συμπεριφοράς στην θεατρική του καριέρα.

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: 

 

 

Δειτε Επισης

Πέτρος Ξεκούκης: «Έζησα από θαύμα. Ξύπνησα όταν είδα έναν ρασοφόρο να με τραβάει από το αυτοκίνητο…»
Γιώργος Αμούτζας – Τάνια Μπρεάζου: Η έμμεση παραδοχή της σχέσης τους στην κάμερα
Γιώργος Αρμένης: «Με κορόιδευαν επειδή δεν είχα πατέρα, με πληγώνει αυτό ακόμα & τώρα που είμαι 80 χρόνων»
Μάνος Γαβράς: «Όταν ήμουν στο εξωτερικό κοιμόμουν στο αυτοκίνητο και έκανα μπάνιο στο γυμναστήριο»
Πάνος Σταθακόπουλος: «Σκοτώθηκε ο ξάδερφος μου & έπρεπε να πάω στο θέατρο και να χτυπιέμαι σε ένα φέρετρο»
Γιώργος Αγγελόπουλος: «Κάναμε τα πάντα από ιατρικής πλευράς & προσευχόμασταν για τη σωτηρία της μητέρας μας»
Η αποκάλυψη της Ιωάννας Τούνη για το πρόβλημα που την ταλαιπωρεί και πώς το κόλλησε
Στο Παρίσι o Κωνσταντίνος Βασάλος με τη φημολογούμενη σύντροφό του, Μαρία Παπαγεωργίου
Δημόσια στροφή 180 μοιρών αποφάσισε να κάνει ο Κώστας Αρζόγλου για τον σκηνοθέτη Κώστα Κωστόπουλο
Νίκος Πολυδερόπουλος: «Nιώθω ότι είναι παντού ο αδερφός μου, όπου τον ζητήσω, έρχεται»