powered by inbusiness-news-logo cbn omada-logo celebrity-logo LOGO-PNG-108

ETAM – Άφησε άναυδες εκατοντάδες γυναίκες - Προσέφερε δωρεάν σουτιέν

 

Ανεπανάληπτη ήταν η εισροή του κόσμου στα καταστήματα ΕΤΑΜ, το Σάββατο 12 Μαρτίου, σε Nicosia Mall και κτήριο 360 στη Λεωφόρο Μακαρίου, στη Λευκωσία.

 

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ: Όλα τα νέα των celebrities με ένα κλικ στο Celebrity News Cyprus

 

Το brand προσέφερε εντελώς δωρεάν σε εκατοντάδες γυναίκες ένα We Care σουτιέν, με την προϋπόθεση να ρίξουν στο κάδο ανακύκλωσης των καταστημάτων ένα μεταχειρισμένο δικό τους!

Εκατοντάδες γυναίκες έσπευσαν από το πρωί του Σαββάτου στα καταστήματα της ΕΤΑΜ, στη Λευκωσία και έδωσαν για ανακύκλωση ένα παλιό τους σουτιέν για να αποκτήσουν ένα ολοκαίνουργιο από την μοναδική συλλογή We Care.

Η όλη ενέργεια του VLM Group (Voici la Mode Group), πραγματοποιήθηκε με στόχο την ενημέρωση του κόσμου για τις μοναδικές συλλογές We Care, του Etam lingerie και την σημασία της ανακύκλωσης. Η ανακύκλωση γίνεται σε συνεργασία με τον Ερυθρό Σταυρό.

Κατά την επιλογή των σουτιέν, οι υπεύθυνοι στα καταστήματα ενημέρωναν τις γυναίκες για την ποιότητα και τα ιδιαίτερα υλικά κατασκευής των σουτιέν που επέλεγαν.

H πρωτοποριακή συλλογή We Care αποτελεί επανάσταση στο τομέα των εσωρούχων αφού συνδυάζει την ποιότητα, την ομορφιά αλλά και την οικολογική συνείδηση.

Η συλλογή αποτελείται από οικολογικά υπεύθυνα υλικά, περισσότερες ανακυκλωμένες και βιολογικές ίνες.

Ακόμη, στο πλαίσιο της μείωσης των αποβλήτων κλωστοϋφαντουργίας, τα καταστήματα ΕΤΑΜ δίνουν δεύτερη ζωή στα παλιά σουτιέν, μέσω της ανακύκλωσης.

Δίνοντας συνέχεια στη μοναδική αυτή ενέργεια, τα καταστήματα ΕΤΑΜ, θα προσφέρουν άμεση ΕΚΠΤΩΣΗ 10% σε ολοκαίνουργιο σουτιέν από τη συλλογή τους, σε κάθε γυναίκα που θα ανακυκλώσει τα παλιά της σουτιέν στους κάδους συλλογής που βρίσκονται στα καταστήματα του ΕΤΑΜ.

We Care

Το πρόγραμμα WECARE είναι το σύμφωνο ανάληψης ευθύνης της ETAM για μια βιομηχανία πιο υπεύθυνη και πιο βιώσιμη. Το πρόγραμμα αυτό περιέχει το σύνολο των δράσεων του brand για τη μείωση του περιβαλλοντικού αντίκτυπου και τη βελτίωση του κοινωνικού αντίκτυπου.

Βασίζεται σε 5 πυλώνες που συνδέονται με τη δραστηριότητά της: τα προϊόντα, τον εφοδιασμό, την εφοδιαστική αλυσίδα, το μάρκετινγκ και τους ανθρώπινους πόρους.

 

4165846424248567 275613319 708570290576888 2827335173116948271 n

  

4165846435012567 275572136 1092533198192832 5701020089339508546 n

  

4165846460752567 275680227 1629002240783904 3404214362137217810 n

  

4165846450144567 275588589 1361645260949748 5116104422334238935 n

 

 

 

;