Δικές της εισηγήσεις για τις εξετάσεις τετραμήνων ετοίμασε και η Παιδοβουλή
13:55 - 05 Φεβρουαρίου 2019

Τις δικές τους εισηγήσεις για την Αξιολόγηση του Μαθητή και το φλέγον ζήτημα του τρόπου διεξαγωγής των εξετάσεων ανά τετράμηνα, ετοίμασαν τα μέλη της Παιδοβουλής, με αφορμή και τις συνεχείς διαπραγματεύσεις στις οποίες βρίσκονται αυτό το διάστημα όλοι οι εμπλεκόμενοι φορείς αλλά και της επικείμενης συνάντησης που θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή.
Στην πρόταση της, η Παιδοβουλή σημειώνει εκτός άλλων και τις σημαντικές συγκλίσεις που προκύπτουν των εισηγήσεων των οργανωμένων γονέων, των μαθητών (ΠΣΕΜ), των καθηγητών (ΟΕΛΜΕΚ) και της Επιτροπής.
Όσον αφορά τις εξετάσεις ανά τετράμηνα η Παιδοβουλή σημειώνει τα πιο κάτω:
Εξεταζόμενα μαθήματα:
*H Παιδοβουλή προτείνει τη διεξαγωγή ενός κοινού διαγωνίσματος διάρκειας 90 λεπτών ενώ για το μάθημα των Νέων Ελληνικών συστήνει όπως τύχει ιδιαίτερης ρύθμισης-135 λεπτά.
*Η εξεταστέα ύλη θα περιλαμβάνει το 50% της διδαχθείσα ύλης και θα ανακοινώνεται την τελευταία βδομάδα του Νοεμβρίου.
*Η γραπτή εξέταση θα έχει βαρύτητα 40% του τελικού βαθμού.
*Για την προφορική εξέταση των εξεταζόμενων μαθημάτων η Παιδοβουλή συμφωνεί με τα εννέα εργαλεία που προτείνει η Επιτροπή για την Αξιολόγηση του μαθητή ωστόσο θεωρούν απαραίτητο να γίνεται επιλογή τριών εξ αυτών.
Αυτό που προτείνουν δηλαδή είναι σε περίπτωση επιλογής τριών μορφών αξιολόγησης δεν θα πρέπει να αναλογεί στην κάθε μορφή ποσοστό βαρύτητας λιγότερο από ¼.
*Σε περίπτωση επιλογής 4 μορφών αξιολόγησης δεν θα πρέπει να αναλογεί στην κάθε μορφή ποσοστό βαρύτητας λιγότερο από 1/5 κ.ο.κ..
*Η προφορική εξέταση θα έχει βαρύτητα 60% του τελικού βαθμού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:Στο δρόμο που χάραξαν οι εκπαιδευτικοί.… μαθητές και φοιτητές
Μη εξεταζόμενα μαθήματα:
Όσον αφορά τα μη εξεταζόμενα μαθήματα η Παιδοβουλή συμφωνεί σε μεγάλο βαθμό με την εισήγηση της ΟΕΛΜΕΚ δηλαδή:
*Ένα διαγώνισμα διάρκεια 45 λεπτών ή ένα project.
*Η γραπτή εξέταση στα μη εξεταζόμενα μαθήματα θα έχει βαρύτητα 40% του τελικού βαθμού.
*Η προφορική αξιολόγηση προτείνουν όπως γίνεται με τον τρόπο που πρότειναν και στα εξεταζόμενα μαθήματα δηλαδή: να γίνεται επιλογή εκ των εννέα εργαλείων που προτείνει η Επιτροπή.
Αλλά σε περίπτωση επιλογής τριών μορφών αξιολόγησης δεν θα πρέπει να αναλογεί στην κάθε μορφή ποσοστό βαρύτητας λιγότερο από ¼.
Δείτε πιο κάτω τις εισηγήσεις:
