Δικές της εισηγήσεις για τις εξετάσεις τετραμήνων ετοίμασε και η Παιδοβουλή

Τις δικές τους εισηγήσεις για την Αξιολόγηση του Μαθητή και το φλέγον ζήτημα του τρόπου διεξαγωγής των εξετάσεων ανά τετράμηνα, ετοίμασαν τα μέλη της Παιδοβουλής, με αφορμή και τις συνεχείς διαπραγματεύσεις στις οποίες βρίσκονται αυτό το διάστημα όλοι οι εμπλεκόμενοι φορείς αλλά και της επικείμενης συνάντησης που θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή.
 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ:Ψήνουν την κοινή πρότασή τους για τα τετράμηνα, καθηγητές, γονείς και μαθητές

Στην πρόταση της, η Παιδοβουλή σημειώνει εκτός άλλων και τις σημαντικές συγκλίσεις που προκύπτουν των εισηγήσεων των οργανωμένων γονέων, των μαθητών (ΠΣΕΜ), των καθηγητών (ΟΕΛΜΕΚ) και της Επιτροπής.

Όσον αφορά τις εξετάσεις ανά τετράμηνα η Παιδοβουλή σημειώνει τα πιο κάτω:

Εξεταζόμενα μαθήματα:

*H Παιδοβουλή προτείνει τη διεξαγωγή ενός κοινού διαγωνίσματος διάρκειας 90 λεπτών ενώ για το μάθημα των Νέων Ελληνικών συστήνει όπως τύχει ιδιαίτερης ρύθμισης-135 λεπτά.

*Η εξεταστέα ύλη θα περιλαμβάνει το 50% της διδαχθείσα ύλης και θα ανακοινώνεται την τελευταία βδομάδα του Νοεμβρίου.

*Η γραπτή εξέταση θα έχει βαρύτητα 40% του τελικού βαθμού.

*Για την προφορική εξέταση των εξεταζόμενων μαθημάτων η Παιδοβουλή συμφωνεί με τα εννέα εργαλεία που προτείνει η Επιτροπή για την Αξιολόγηση του μαθητή ωστόσο θεωρούν απαραίτητο να γίνεται επιλογή τριών εξ αυτών.

Αυτό που προτείνουν δηλαδή είναι σε περίπτωση επιλογής τριών μορφών αξιολόγησης δεν θα πρέπει να αναλογεί στην κάθε μορφή ποσοστό βαρύτητας λιγότερο από ¼.

*Σε περίπτωση επιλογής 4 μορφών αξιολόγησης δεν θα πρέπει να αναλογεί στην κάθε μορφή ποσοστό βαρύτητας λιγότερο από 1/5 κ.ο.κ..

*Η προφορική εξέταση θα έχει βαρύτητα 60% του τελικού βαθμού.
 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:Στο δρόμο που χάραξαν οι εκπαιδευτικοί.… μαθητές και φοιτητές

Μη εξεταζόμενα μαθήματα:

Όσον αφορά τα μη εξεταζόμενα μαθήματα η Παιδοβουλή συμφωνεί σε μεγάλο βαθμό με την εισήγηση της ΟΕΛΜΕΚ δηλαδή:

*Ένα διαγώνισμα διάρκεια 45 λεπτών ή ένα project.

*Η γραπτή εξέταση στα μη εξεταζόμενα μαθήματα θα έχει βαρύτητα 40% του τελικού βαθμού.

*Η προφορική αξιολόγηση προτείνουν όπως γίνεται με τον τρόπο που πρότειναν και στα εξεταζόμενα μαθήματα δηλαδή:  να γίνεται επιλογή εκ των εννέα εργαλείων που προτείνει η Επιτροπή.

Αλλά σε περίπτωση επιλογής τριών μορφών αξιολόγησης δεν θα πρέπει να αναλογεί στην κάθε μορφή ποσοστό βαρύτητας λιγότερο από ¼.

Δείτε πιο κάτω τις εισηγήσεις:

Δειτε Επισης

Απαντά για τη διαμαρτυρία στο Στρόβολο το Τμήμα Πολεοδομίας-«Η είσοδος έχει ακυρωθεί βάσει σχεδιασμού»
Εξελίξεις τις επόμενες ημέρες για την έφεση Τυχικού-Αρχίζει η διαδικασία στο Οικουμενικό Πατριαρχείο
Εκδήλωση διαμαρτυρίας κατοίκων Αγίας Θεοδώρας και Αγίας Θεοδοσίας στο Στρόβολο
Τέλεσε το μνημόσυνο της μητέρας του ο Τυχικός-Την ερχόμενη εβδομάδα το θέμα στο Πατριαρχείο (pics)
Αίθριος ο καιρός, στους 37 βαθμούς Κελσίου η θερμοκρασία-Ανεβαίνει τις επόμενες ημέρες ο υδράργυρος
Εισήγηση ΣΠΟΛΜΗΚ προς ΥΠΕΣ για απευθείας έκδοση άδειας οικοδομής με πολεοδομική άδεια
Το Υπουργείο Υγείας προκήρυξε το Σχέδιο Κρατικών Ενισχύσεων Ήσσονος 2025
Ξεκινά η αποδοχή αιτήσεων για έκδοση μπλε κάρτας της ΕΕ-Όλες οι λεπτομέρειες
​​​​​​ Παραδόθηκε στην κυκλοφορία τμήμα του αυτοκινητόδρομου Λεμεσού-Σαΐττά
Εκκαθάρισε τις δηλώσεις εισοδήματς για το 2023 πριν την υποβολή νέων για το 2024 ο Έφορος Φορολογίας