powered by inbusiness-news-logo cbn omada-logo celebrity-logo LOGO-PNG-108

Κατέληξαν για το ρόλο του διευθυντή στην αξιολόγηση βουλευτές και ΥΠΑΝ-«Έλαβα απειλές και εκβιασμούς»

Ολοκληρώθηκε η κατ’ άρθρο συζήτηση, όσον αφορά στο νομοσχέδιο για την αξιολόγηση του εκπαιδευτικού και του εκπαιδευτικού έργου, με την Επιτροπή Παιδείας και το Υπουργείο Παιδείας να έχουν καταλήξει σε απόφαση για το ρόλο του διευθυντή στην αξιολόγηση, αλλά και σε επιμέρους αλλαγές, που δεν επηρεάζουν τη φιλοσοφία του νομοσχεδίου. Την ίδια ώρα, βουλευτές κάνουν λόγο για απειλές και εκβιασμό, ωστόσο το νομοσχέδιο θα οδηγηθεί ενώπιον της Ολομέλειας τις επόμενες εβδομάδες.

Η Επιτροπή Παιδείας συνέχισε τη συζήτηση για το σχέδιο αξιολόγησης του εκπαιδευτικού και ήταν η πρώτη συνεδρία στην οποία η υπουργός Παιδείας, Αθηνά Μιχαηλίδου, παρουσιάστηκε με φυσική παρουσία, μετά τη χειρουργική επέμβαση στην οποία υποβλήθηκε. Κατά τη διάρκεια της πολύωρης συζήτησης τέθηκε στο τραπέζι ο ρόλος του διευθυντή στην αξιολόγηση, αλλά και επιμέρους άλλα θέματα, όπως είναι η κλίμακα της αξιολόγησης, θέμα που παραμένει ανοιχτό και θα τεθεί εκ νέου στο τραπέζι την ερχόμενη εβδομάδα, όταν και θα ολοκληρωθούν εντελώς οι συζητήσεις πριν να προωθηθεί στην Ολομέλεια το τελικό κείμενο.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ: Στην παρουσία Μιχαηλίδου και κεκλεισμένων των θυρών η συζήτηση για το σχέδιο αξιολόγησης εκπαιδευτικού-Παρών και ο νέος ΓΔ

Σημειώνεται πως κατά τη διάρκεια της συνεδρίας, οι βουλευτές και το Υπουργείο Παιδείας κατέληξαν όπως ο διευθυντής έχει λόγο στην αξιολόγηση, όπως είναι και η θέση που προωθείται από πλευράς Κυβέρνησης, ενώ συμφωνήθηκε όπως αλλάξει το ποσοστό της βαρύτητας της αριθμητικής συμμετοχής του από 20% σε 15%, με τον επιθεωρητή να έχει το 85%.

Η υπουργός Παιδείας, Αθηνά Μιχαηλίδου, στις δηλώσεις της μετά το πέρας της συνεδρίας, επεσήμανε πως «συνεχίστηκε η κατ’ άρθρο συζήτηση για τη μεταρρύθμιση στην εκπαίδευση, το σχέδιο κανονισμών για αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και του εκπαιδευτικού έργου. Πρέπει να πω ότι υπήρξε μία εποικοδομητική συζήτηση, το Υπουργείο ήταν εδώ για να δώσει εισηγήσεις, διευκρινίσεις. Παρατηρούμε μία υπεύθυνη και σοβαρή στάση από τους βουλευτές μας. Η έγνοια μας είναι να διατηρηθεί η βασική φιλοσοφία του σχεδίου μας, να καταλήξουμε στην Ολομέλεια και να υπερψηφιστεί ένα σχέδιο για το οποίο να είμαστε όλοι περήφανοι, χωρίς σοβαρές εκπτώσεις που να επηρεάζουν και την επιστημονικότητα, αλλά και τη λειτουργικότητα του σχεδίου».

Η κα. Μιχαηλίδου πρόσθεσε ότι «ως Υπουργείο Παιδείας είμαστε εδώ για να στηρίξουμε τους εκπαιδευτικούς μας. Από την πρώτη στιγμή θα είμαστε δίπλα στους εκπαιδευτικούς και τις οργανώσεις, για να δούμε τη στήριξη, την καθημερινότητα, τα προβλήματα του δημόσιου σχολείου. Στόχος όλων πρέπει να είναι η αναβάθμιση και η βελτίωση του δημόσιου σχολείου».

Όσον αφορά στο ρόλο του διευθυντή, η υπουργός Παιδείας υπέδειξε πως «είμαστε πολύ κοντά στη δική μας πρόταση, παρ’ όλα αυτά δεν γνωρίζουμε την τελική πρόταση που θα πάει στην Ολομέλεια. Δεν έχουμε την τελική εικόνα για την Ολομέλεια, παρ’ όλα αυτά τηρήθηκε μία υπεύθυνη στάση σε όλα τα σημεία».

Ερωτηθείσα για τυχόν τροπολογίες που κατέθεσαν τα κόμματα, η Αθηνά Μιχαηλίδου σημείωσε ότι «κατατέθηκαν τροπολογίες που στην μεγάλη πλειοψηφία δεν αλλοιώνουν την φιλοσοφία της πρότασης. Είμαστε στη Βουλή, είναι θέμα των βουλευτών και μόνο, πάμε με όσο το δυνατό πιο συμφωνημένη πρόταση στην Ολομέλεια. Θεωρώ ότι οι βουλευτές θέλουν να κάνουν ακόμη μία συνεδρίαση, θα είμαστε όλοι παρόντες και παρούσες για να διασφαλιστεί η επιστημονικότητα της πρότασης».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ: Αγγίζει το ρόλο του διευθυντή στην αξιολόγηση εκπαιδευτικών η Επ. Παιδείας-Στην τελική ευθεία οι συζητήσεις για το σχέδιο

Καταλήγοντας, η υπουργός Παιδείας υπογράμμισε πως σε γενικές γραμμές μας ικανοποιεί το αποτέλεσμα, είχαμε μικρές διαφωνίες. Όμως, επαναλαμβάνω ότι μέχρι στιγμής δεν επηρεάζουν την φιλοσοφία του σχεδίου. Εμείς θέλουμε ένα σχέδιο για το οποίο πραγματικά να φέρει αλλαγές στην εκπαίδευση, να μην είναι μόνο κάτι τυπικό, αλλά να είναι ουσιαστικό. Αυτό που ακούμε για ασάφεια και μη ύπαρξη κριτηρίων για την Επιτροπή Παρακολούθησης δεν ισχύει, επειδή εμείς είχαμε από τον Μάιο ετοιμάσει σχέδια υπηρεσίας, δώσαμε προτεινόμενα κριτήρια και βαρύτητες που συμφωνήθηκε ότι θα παραμείνουν ανοιχτά, για να αποφασιστούν στην Επιτροπή Παρακολούθησης».   

«Έλαβα απειλές και εκβιασμούς»

Από πλευράς του, ο πρόεδρος της Επιτροπής Παιδείας και βουλευτής του Δημοκρατικού Κόμματος, Παύλος Μυλωνάς, στις δικές του δηλώσεις, σημείωσε πως «ολοκληρώθηκε η κατ’ άρθρο συζήτηση. Αρκετές από τις αλλαγές ήταν ομόφωνες, οι περισσότερες ήταν κατά πλειοψηφία. Εμείς έχουμε ισχυρή άποψη ότι μέσα από τη συζήτηση που έγινε, μετά από πολύωρες συνεδρίες με όλους τους φορείς, καταλήξαμε σε κάποια αποτελέσματα. Η συζήτηση θα συζητηθεί την ερχόμενη Τετάρτη για να πάει στην Ολομέλεια για να ψηφιστεί με τη φορολογική μεταρρύθμιση».

Στη συνέχεια, ο κ. Μυλωνάς επεσήμανε πως «απευθύνω έκκληση προς όλους να μελετήσουν το τελικό κείμενο. Ακόμη και η συμμετοχή του διευθυντή στην τελική αξιολόγηση, με 15% και 85% των επιθεωρητών, έχουμε βάλει ασφαλιστικές δικλείδες για συμμετοχή του Βοηθού Διευθυντή ή Βοηθού Διευθυντή Α’ για τους εκπαιδευτικούς που θέλουν να υποβάλουν ένσταση. Εμείς θεωρήσαμε ότι είναι αδιανόητο, ο άνθρωπος που έχει επαφή με τους εκπαιδευτικούς από το πρωί μέχρι το βράδυ, να μην έχει δυνατότητα και να έχει λόγο στην αξιολόγηση. Είναι κίνητρο και αφορμή να συνεργαστεί με τους Βοηθούς Διευθυντές. Η εφαρμογή των κανονιστών θα είναι το 2028-2029 και υπάρχει χρόνος να τα ζητήσουν το Υπουργείο, οι οργανώσεις και η Βουλή».

Καταλήγοντας, ο πρόεδρος της Επιτροπής Παιδείας σημείωσε πως «έλαβα σχετικές ιαχές, απειλές και εκβιασμούς και θέλω να πω ότι μόνο η συνείδησή μου με εκβιάζει. Μετά από πενήντα χρόνια κατάφερε η Βουλή να ολοκληρώσει ένα νομοσχέδιο πολύ καλό. Όμως είναι άδικο να ανεχθούν απειλές και εκβιασμούς οι βουλευτές και τα κόμματα».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ: «Ο διευθυντής δεν μπορεί να αποκλειστεί εντελώς από την τελική αξιολόγηση… Έρχεται σε καθημερινή επαφή με τους εκπαιδευτικούς»

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Promotional Rep NewsFeed
ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
;