Κυριακή 21 Ιουλ, 2019 | Επικοινωνία
trans gif

Ήταν χαστούκι… στο εκπαιδευτικό μας σύστημα-Τρέχουν να λάβουν μέτρα

  16/05/2019 11:30
Ήταν χαστούκι… στο εκπαιδευτικό μας σύστημα-Τρέχουν να λάβουν μέτρα

Ήταν χαστούκι… στο εκπαιδευτικό μας σύστημα-Τρέχουν να λάβουν μέτρα

  16/05/2019 11:30
Μετά το τελευταίο περιστατικό βίας και τη φωτιά που τέθηκε στο ίδιο σχολείο, όπου ο καθηγητής χτύπησε τη μαθήτρια, ο υπουργός Παιδείας πραγματοποίησε το πρωί έκτακτη σύσκεψη με όλους τους αρμόδιους φορείς, όπου συζήτησαν μέτρα που θα πρέπει να ληφθούν.
 

Σε δηλώσεις του, μετά τη σύσκεψη στην οποία συμμετείχαν Αστυνομία, οργανωμένοι γονείς και εκπαιδευτικές οργανώσεις, ο Κώστας Χαμπιαούρης καταδίκασε το περιστατικό βίας, ενώ σημείωσε πως πρέπει να σταματήσουν οι δηλώσεις για το θέμα, καθώς υπάρχει περίπτωση η δημοσίευση τέτοιων περιστατικών να επιφέρει παραπληροφόρηση και να δημιουργήσει λανθασμένες εντυπώσεις.

«Καταδικάζουμε τέτοιες συμπεριφορές και όλοι μαζί σταματούμε οποιεσδήποτε δηλώσεις για θέματα που αφορούν βία και παραβατικότητα στα σχολεία, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν θα εγκύψουμε με σοβαρότητα για να δώσουμε λύσεις στα προβλήματα αυτά. Τίποτα δεν περνά απαρατήρητο».
 

Ο κ. Χαμπιαούρης ανέφερε πως αυτό που πρέπει να γίνει είναι να αλλάξει η κουλτούρα στις σχολικές μονάδες και να ξαναμελετηθούν οι κανονισμοί λειτουργίας, καθώς έχει παρατηρηθεί πως υπάρχουν πρόνοιες που μπορούν να τύχουν αλλαγών για να βελτιωθεί η κατάσταση, ενώ πρόσθεσε πως για το σχολείο έχουν ληφθεί μέτρα.
 

«Για το συγκεκριμένο σχολείο έχουν ληφθεί μέτρα, τα οποία έχουν προτείνει οι εκπαιδευτικοί του σχολείου, οι μαθητές και οι γονείς. Ένα μέτρο είναι ότι ζητήθηκε φρουρός ασφαλείας, ο οποίος έχει τοποθετηθεί. Αναμένω μέχρι το μεσημέρι να μου στείλει η διεύθυνση του σχολείου επιπλέον μέτρα, μετά τη σύσκεψη με τους οργανωμένους γονείς».

Ο υπουργός Παιδείας τόνισε πως υπάρχουν ουρές στους κανονισμούς λειτουργίας των σχολικών κανονισμών που πρέπει να φύγουν, προσθέτοντας πως όλα θα μελετηθούν.
 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: 
 
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
 
Πίσω στην αρχή της σελίδας