Το λεωφορείο του 1974 που έγινε μπαράκι στην παραλία-Η άγνωστη ιστορία του

Είναι από αυτά τα λεωφορεία που βλέπαμε σε κάτι μαυρόασπρες ταινίες τις προηγούμενες δεκαετίες... Από αυτά τα λεωφορεία που οι πρόγονοί μας χρησιμοποιούσαν για τις μετακινήσεις τους και χρειάζονταν αμέτρητες ώρες μέχρι να μεταβούν από τη μια πόλη στην άλλη... Από αυτά τα λεωφορεία που σήμερα βρίσκονται αφημένα στον χρόνο και βλέποντάς τα, πάντα θα μας θυμίζουν τις παλιές καλές εποχές...  Ένα από αυτά λοιπόν, βρίσκεται σήμερα παρκαρισμένο στην παραλία και δεν είναι εκεί για να μεταφέρει κόσμο, αλλά είναι εκεί για να προσφέρει δροσιά, διασκέδαση και στιγμές χαλάρωσης στους επισκέπτες του...

Η φαεινή ιδέα του Χρήστου Λαζαρή και του Έβρου Πιττάλη να μετατρέψουν το λεωφορείο τους σε ένα μετακινούμενο κοκτέιλ μπαρ και να δημιουργήσουν το «Granny's Ford», κλέβει τις εντυπώσεις και μαγνητίζει το ενδιαφέρον μικρών και μεγάλων, που θέλουν να συνδυάσουν στις καλοκαιρινές τους μέρες, θάλασσα και κοκτέιλ.

«Είναι ένα παλαιό λεωφορείο επιβατικό, του 1974. Ήταν αγιωμένο, διαλυμένο, παλιό, ακόμα και μηχανικά ήταν σχεδόν νεκρό. Το πήραμε από το μηδέν και σιγά-σιγά το επιδιορθώσαμε. Όταν το αγοράσαμε μαζί με τον Έβρο, ήμασταν ακόμη σπουδές και η ιδέα μας ήρθε όταν είδαμε ένα μπαράκι παρόμοιο στη Θεσσαλονίκη και μας άρεσε σαν ιδέα. Όταν επιστρέψαμε Κύπρο λέγαμε ο ένας του άλλου για αστείο να κάνουμε κάτι έτσι. Αρχίσαμε φτιάχναμε το λεωφορειάκι μας αρχικά έτσι για την πλάκα, μετά το πήραμε το κόψαμε για να το διαμορφώσουμε ως μπαράκι και μετά αρχίσαμε να το βλέπουμε πιο σοβαρά. Κάναμε το business plan μας, βρίσκαμε διάφορους χώρους για να πηγαίνουμε, παίρναμε ιδέες από designers και επειδή εγώ έχω και εμπειρία ως bartender, γνώριζα τι χρειάζεται ακριβώς για να στηθεί ένα μπαρ. Έπρεπε να υπάρχει ο απαραίτητος χώρος, να χωράει δυο άτομα στο μπαρ και να είναι παραγωγικό. Το μπογιατίσαμε το λεωφορείο μας μετά και ήταν πλέον έτοιμο. Έτσι, αρχίσαμε και εμείς να κάνουμε πράξη τη δράση μας...».

Μιλώντας στον REPORTER o εκ των ιδιοκτητών του μετακινούμενου κοκτέιλ μπαρ, Χρίστος Λαζαρής, μοιράστηκε μαζί μας την ιδέα για τη δημιουργία του «Granny's Ford» και το πώς οδηγήθηκαν σήμερα στον Κάλυμνο δίπλα στην παραλία. «Η ιδέα για τον χώρο μας ήρθε μαζί με τον Έβρο πέρσι και επειδή ο κορωνοϊός μας ανέβαλε αρκετές εκδηλώσεις, γάμους και βαπτίσεις και πλάνα που είχαμε στο μυαλό μας, είπαμε ότι δεν πρέπει να μείνουμε με σταυρωμένα τα χέρια και να κάνουμε κάτι που θα μας αποφέρει κέρδος. Έτσι, με τον Έβρο σκεφτήκαμε ότι θα ήταν ωραία σε μια παραλία να είχαμε τις υπηρεσίες μας. Ψάξαμε για διάφορους χώρους για κανένα με δυο μήνες και βρήκαμε τον χώρο στον Κάλυμνο και συγκεκριμένα στο Palm Beach. Ασχολούμαστε με τον Έβρο γενικά στη δημιουργία εκδηλώσεων, πάρτι, γάμων, βαφτίσεων. Επειδή όμως είχαμε το συγκεκριμένο λεωφορείο και είναι και μηχανικά καλό, αποφασίσαμε όπως να το οδηγούμε και να πηγαίνουμε εμείς στον χώρο για να εξυπηρετούμε τον κόσμο. Είναι κάτι που άρεσε πάρα πολύ του κόσμου όταν πηγαίναμε σε διάφορες εκδηλώσεις, αλλά λόγω του κορωνοϊού, σταματήσαμε. Έτσι έπρεπε να προχωρήσουμε σε μια άλλη ιδέα για να είμαστε πάλι κοντά στον κόσμο μας που λατρεύει το τετράτροχο μπαράκι μας».

Η ιστορία που κρύβει το λεωφορείο «Granny's Ford»

Το μετακινούμενο κοκτέιλ μπάρ των δυο 31χρονων ιδιοκτητών, κρύβει τη δική του ιστορία… Μια όμορφη ιστορία, από την οποία στάθηκαν τυχεροί στην... ατυχία τους και κατάφεραν να κάνουν δικό τους το ιστορικό λεωφορείο που χρονολογείται από το 1974… «Το συγκεκριμένο λεωφορείο, το βρήκαμε στον Αστρομερίτη. Ήταν παρκαρισμένο έξω από μια αυλή και ο ιδιοκτήτης ήταν ένας 70χρονος που ήταν ο οδηγός του λεωφορείου στον καιρό του και έκανε τη γραμμή της Πιτσιλιάς, στην ορεινή Λεμεσό. Ήταν πολύ συνδεδεμένος αυτός ο άνθρωπος με το λεωφορείο του. Του είχαν ζητήσει πάρα πολλοί για να τους το πωλήσει, αλλά δεν τους το έδινε. Με τα χρόνια άρχισε να σκουριάζει όμως το λεωφορείο και ο ιδιοκτήτης του το άφησε έξω παρκαρισμένο, σκεπασμένο, σε άθλια κατάσταση.

Πήγαμε αρκετές φορές εκεί με τον Έβρο για να καταφέρουμε να το πιάσουμε. Ουσιαστικά η γυναίκα του ήταν αυτή που κατάφερε να πείσει τον άνδρα της, γιατί μας συμπάθησε πολύ. Θυμάμαι του είπε χαρακτηριστικά ‘δώσ’ το των παιδιών και θα κάνουν καλό πράμα, τι να το κάμεις δαμέ; Άφησες το δαμέ και αγιώνει και θα το πετάξεις στο τέλος και θα το πάρεις παλιοσίδερα’. Επειδή εμείς τους είχαμε εξηγήσει κιόλας τι θα το κάναμε το λεωφορείο, ο 70χρονος ήταν αρνητικός και δεν δεχόταν να το κόψουμε και να το διαμορφώσουμε σε μπαρ. Εν τέλει η γυναίκα του κατάφερε να τον πείσει, καθώς πίστεψε στην ιδέα που είχαμε και το θεωρούσε κάτι πρωτότυπο. Έτσι την επόμενη μέρα μας πήρε τηλέφωνο ο ιδιοκτήτης και πήγαμε να το πάρουμε. Γι’ αυτό τον λόγο, είπαμε ότι πρέπει να αφιερώσουμε κάτι σε αυτή τη γυναίκα που μας έκανε τη χάρη να το αγοράσουμε και έτσι το βγάλαμε Granny’s Ford, για τη γιαγιά δηλαδή που μας βοήθησε να κάνουμε το όνειρό μας, πραγματικότητα».

«Είμαστε ξαφνιασμένοι ευχάριστα με την απήχηση που πήρε το λεωφορείο»

Πλήρως ικανοποιημένοι από την ανταπόκριση του κόσμου είναι ο Χρήστος και ο Έβρος, καθώς οι ίδιοι βλέπουν τους επισκέπτες τους να περνάνε όμορφες στιγμές μαζί τους και να το διασκεδάζουν. «Ο κόσμος το θεωρεί κάτι πολύ πρωτοποριακό το λεωφορείο, μια πολύ εναλλακτική ιδέα που μπορείς να κάνεις μέσα στη μέρα σου για το καλοκαίρι, συνδυάζοντας παραλία, ποτό και ναργιλέ. Ο κόσμος μπορεί να έρθει από το πρωί και να φύγει το βράδυ, έχοντας όλες τις υπηρεσίες που ψάχνει σε ένα σημείο. Παίρνουμε αρκετά θετικά σχόλια και προσπαθούμε και εμείς κάθε φορά να βελτιωνόμαστε ακόμη περισσότερο για να εξυπηρετούμε το κοινό μας. Είμαστε ξαφνιασμένοι ευχάριστα η αλήθεια με την απήχηση που πήρε το λεωφορείο και την απότομη ανταπόκριση του κόσμου. Είναι κάτι που αρέσει πολύ του κόσμου και το καταλαβαίνουμε από αυτούς που έρχονται. Ευχόμαστε να παραμείνουμε σε αυτή την τροχιά, να εξυπηρετούμε τον κόσμο με υπέροχα κοκτέιλ και να συνδυάζουμε το service μας με το production μας».

Φιλοδοξία των δυο ιδιοκτητών του μετακινούμενου κοκτέιλ μπαρ είναι να δίνουν καινούργιες εμπειρίες στον κόσμο. Όπως λέει ο Χρήστος, «πάντα το καινούργιο κερδίζει, αλλά εννοείται να είναι κάτι ωραίο, να δημιουργήσουμε μια νέα τάση, όπου ο κόσμος θα έρχεται να απολαύσει το κοκτέιλ του, σε συνδυασμό με τη θάλασσα. Θέλουμε να δίνουμε συνεχώς στον κόσμο μια καινούργια ατμόσφαιρα, μια νέα τάση, μια ιδιαίτερη ιδέα που θα τον συναρπάσει. Θέλουμε να κρατούμε τον κόσμο ζεστό και κοντά στα νέα πράγματα. Εν έτη 2021, ο κόσμος κουράστηκε να βρίσκεται στα ίδια μπαράκια και στους ίδιους χώρους και στα ίδια στέκια. Ο κόσμος θέλει νέα δεδομένα συνεχώς και επειδή το 70% στο νησί μας είναι ήλιος, καλοκαίρι, ζέστη, πρέπει να πειραματιστούμε με αυτά τα δεδομένα και να βρισκόμαστε δίπλα στη θάλασσα και το καλοκαίρι μας να είναι πιο ευχάριστο τόσο για εμάς που δουλεύουμε αλλά και για τον κόσμο μας. Επίσης, όταν εμείς είμαστε χαρούμενοι με αυτό που κάνουμε και μπορούμε να κρατούμε την επιχείρησή μας χαρούμενη, τότε δίνεις και τα ανάλογα vibes στον κόσμο, ο οποίος με τη σειρά του λαμβάνει αυτή την όμορφη εικόνα και περνά ξεκούραστες στιγμές, διασκεδάζοντας μαζί μας».

Δειτε Επισης

Στους 30 βαθμούς η θερμοκρασία-Παραμένει η σκόνη στην ατμόσφαιρα
Αναμένουν να δουν στην πράξη την εργοδότηση αλλοδαπών οι επιχειρήσεις-«Μύθος» για φθηνή λύση
Τι προνοεί το Σύνταγμα για παύση κρατικού αξιωματούχου και η απόφαση Τρύφωνος που θα βρεθεί στο επίκεντρο
Μια προεκλογική εκστρατεία που δεν είναι σαν τις άλλες μπαίνει στην τελική ευθεία
Ένα βήμα πριν το «record» στα σχολεία υψηλού κινδύνου-Σε επαγρύπνηση οι φρουροί για τις λαμπρατζιές
Στόλτενμπεργκ: Δεν είναι πολύ αργά για να κερδίσει η Ουκρανία τον πόλεμο
Παρασκηνιακές συνεννοήσεις Ισραήλ-Τουρκίας για τουρκικό ανθρωπιστικό στολίσκο στη Γάζα
BINTEO: Τύπος πήγε σε πλυντήριο αυτοκινήτων το Cybertruck της Tesla και το μετάνιωσε
Μέσα από χίλια μύρια κύματα ψηφίστηκε ο νόμος που επιτρέπει την ταυτοποίηση χρηστών καρτοκινητών
Εγκρίθηκε από τη Βουλή σχέδιο ψηφίσματος για δικαίωμα στο καθαρό περιβάλλον