Τρίτη 18 Μαϊ, 2021 | Επικοινωνία
trans gif

Υπηρεσία Live Chat από τον Όμιλο Πηλακούτα

Δελτίο Τύπου  20/04/2021 14:10
Υπηρεσία Live Chat από τον Όμιλο Πηλακούτα

Υπηρεσία Live Chat από τον Όμιλο Πηλακούτα

Δελτίο Τύπου  20/04/2021 14:10

 

Μια μοναδική ολοκληρωμένη online υπηρεσία προσφέρει ο Όμιλος Πηλακούτα, με την οποία οι πελάτες μπορούν να μάθουν τα πάντα για το αυτοκίνητο -και όχι μόνο- που τους ενδιαφέρει. Πως; Με μια επίσκεψη στην ιστοσελίδα www.pilakoutasgroup.com.cy έχουν την ευκαιρία να συνομιλήσουν με ένα λειτουργό o οποίος θα τους παρέχει άμεσα και γρήγορα τις πληροφορίες που χρειάζονται. Ακόμη, τους δίνεται η δυνατότητα οποιαδήποτε στιγμή, να ζητήσουν κατάλογο ή και να διευθετήσουν ένα test drive, αν αυτό είναι απαραίτητο.

Ο Όμιλος Πηλακούτα είναι ο πρώτος όμιλος αυτοκινήτων που προσφέρει την δυνατότητα  ενσωμάτωσης ψηφιακής επικοινωνίας και της υπηρεσίας μηνυμάτων μέσω Live Chat, όπου ο πελάτης απολαμβάνει εξατομικευμένη υποστήριξη σε πραγματικό χρόνο απ’ όπου κι αν βρίσκεται. Πρόκειται για ένα νέο σημείο αναφοράς online εξυπηρέτησης στο χώρο της αυτοκινητοβιομηχανίας, για όλη την γκάμα προϊόντων του Ομίλου.

Ο Όμιλος Πηλακούτα, συντονισμένος με τις ανάγκες της ψηφιακής εποχής, προσφέρει επίσης την υπηρεσία Virtual Tour, https://www.pilakoutasgroup.com.cy/virtual-tour που παρέχει μια μοναδική εμπειρία εικονικής περιήγησης στις εκθέσεις των μοντέλων αυτοκινήτων που αντιπροσωπεύει, κάνοντας την αρχή με τον εκθεσιακό χώρο της BMW στην Λεμεσό. Μέσω της υπηρεσίας ο χρήστης γίνεται μέρος μιας αλλιώτικης διαδραστικής εμπειρίας, τόσο ρεαλιστικής, που αισθάνεται πως βρίσκεται στο φυσικό περιβάλλον του εκθεσιακού χώρου που παρατηρεί.  

Σκοπός της στρατηγικής Digital Transformation του Ομίλου, είναι να δίνει στους καταναλωτές περισσότερα κανάλια και ευκαιρίες επικοινωνίας και να προσαρμόζεται με επιτυχία στις αλλαγές των αγοραστικών τάσεων και τις τεχνολογικές εξελίξεις.

Παρόλα αυτά οι εκθεσιακοί χώροι συνεχίζουν να βρίσκονται στο επίκεντρο της διαδικασίας πώλησης. Επιπλέον, πολλοί πελάτες εκτιμούν περισσότερο την προσωπική επαφή και καθοδήγηση σε αρκετά στάδια της διαδικασίας.

Οι δυνατότητες συνομιλίας πολλαπλών καναλιών (webchat, τηλέφωνο ή email), ενδυναμώνουν την εκθεσιακή εμπειρία και προσφέρονται από τις 8 π.μ. έως τις 12 μ.μ.

Για να σχολιάσετε κάντε κλικ εδώ
 
Πίσω στην αρχή της σελίδας