Έτσι θα λειτουργήσουν τα Δημοτικά στις 7 και 8 Ιανουαρίου

Με τηλεκπαίδευση θα γίνουν τα μαθήματα το διήμερο 7 και 8 Ιανουαρίου, αφού σύμφωνα με το διάταγμα του Υπουργείου Υγείας, οι μαθητές δεν μπορούν να επιστρέψουν στα θρανία τους κανονικά μετά τις γιορτές. Με βάση τα μέχρι στιγμής δεδομένα, τα μαθήματα με φυσική παρουσία των μαθητών στα σχολεία θα ξεκινήσουν στις 11 Ιανουαρίου. Για το λόγο αυτό, το Υπουργείο Παιδείας, απέστειλε στα σχολεία εγκύκλιο, με βάση την οποία θα πραγματοποιηθεί η τηλεκπαίδευση στα Δημοτικά.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ: Φωνάζουν οι καθηγητές για την τηλεκπαίδευση από το σχολείο και όχι από το σπίτι

Σύμφωνα με την εγκύκλιο, την οποία υπογράφει ο Διευθυντής Δημοτικής Εκπαίδευσης, Μάριος Στυλιανίδης, τα νηπιαγωγεία θα λειτουργήσουν κανονικά με φυσική παρουσία, των μαθητών, συμπεριλαμβανομένων και των προαιρετικών ολοήμερων νηπιαγωγείων, ενώ λόγω των μέτρων, αναστέλλεται η λειτουργία των προαιρετικών ολοήμερων δημοτικών και ειδικών σχολείων.
 
Όσον αφορά στην τηλεκπαίδευση για τις τάξεις Α-Γ’, τα σχολεία μπορούν να εφαρμόσουν ασύγχρονη τηλεκπαίδευση με τη χρήση του ιστοτόπου κάθε σχολείου, ο οποίος θα πρέπει να εμπλουτίζεται και ανανεώνεται τακτικά. Παράλληλα, μπορεί να αξιοποιηθεί το εκπαιδευτικό πρόγραμμα του ΡΙΚ2 που θα προβάλλεται κατά το διήμερο, από τις 8:30 μέχρι τις 10:00 το πρωί και σε επανάληψη από τις 2 μέχρι τις 3:30 το απόγευμα.
 
Για τις τάξεις Δ-ΣΤ’ το πρόγραμμα θα ξεκινά στις 8:00 το πρωί και θα διαρκεί μέχρι τις 10:30 το πρωί και περιλαμβάνει τέσσερις διδακτικές περιόδους των 30 λεπτών, καθώς και μικρά διαλείμματα μεταξύ των διδακτικών περιόδων. Οι περίοδοι θα περιλαμβάνουν 20 λεπτά διδασκαλία Ελληνικών, Μαθηματικών και άλλων γνωστικών αντικειμένων και ο υπόλοιπος χρόνος κάθε περιόδου διατίθεται για κοινωνικοποίηση και συζήτηση με τους μαθητές. Τονίζεται ότι οι εκπαιδευτικοί θα προσφέρουν εξ αποστάσεως εκπαίδευση στους μαθητές από τα σχολεία, στα οποία είναι τοποθετημένοι.
 
Όσον αφορά στην ειδική εκπαίδευση, το διήμερο 7-8 Ιανουαρίου, οι μαθητές θα μπορούν να συμμετέχουν σε δράσεις είτε ασύγχρονης είτε σύγχρονης εξ αποστάσεως διδασκαλίας, αναλόγως των δυνατοτήτων των μαθητών και των ιδιαιτεροτήτων του κάθε σχολείου. Προγράμματα σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης εφαρμόζεται ατομικά ή σε ομάδες όπου μαθητές κατέχουν τις ανάλογες δυνατότητες για εφαρμογή τους. Υλικό μπορεί να αξιοποιηθεί, αναλόγως πάντοτε των δυνατοτήτων των μαθητών και των ιδιαιτεροτήτων του κάθε σχολείου.
 
Οι ειδικές μονάδες με μαθητές νηπιαγωγείων θα λειτουργήσουν κανονικά με φυσική παρουσία των μαθητών, ωστόσο στις ειδικές μονάδες στα Δημοτικά, οι μαθητές μπορούν να συμμετέχουν σε δράσεις είτε ασύγχρονης είτε σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, αναλόγως δυνατοτήτων και των ιδιαιτεροτήτων τους, όπως οι υπόλοιποι συμμαθητές τους, στην τάξη στην οποία ανήκουν. Όσον αφορά στα παιδιά με ειδικές ανάγκες ή που λαμβάνουν λογοθεραπεία, θα μπορούν να συμμετέχουν είτε με ασύγχρονη είτε με σύγχρονη εξ αποστάσεως διδασκαλία, αναλόγων των δυνατοτήτων και ιδιαιτεροτήτων τους. Οι εκπαιδευτικοί θα μπορούν να παρέχουν λογοθεραπεία και ειδική εκπαίδευση εφαρμόζοντας προγράμματα σύγχρονης εξ αποστάσεως διδασκαλίας.

Δειτε Επισης

H ανακοίνωση του Τμήματος Επιθεώρησης Εργασίας για τις ψηλές συγκεντρώσεις σκόνης
Στους 30 βαθμούς η θερμοκρασία-Παραμένει η σκόνη στην ατμόσφαιρα
Αναμένουν να δουν στην πράξη την εργοδότηση αλλοδαπών οι επιχειρήσεις-«Μύθος» για φθηνή λύση
Ένα βήμα πριν το «record» στα σχολεία υψηλού κινδύνου-Σε επαγρύπνηση οι φρουροί για τις λαμπρατζιές
Εγκρίθηκε από τη Βουλή σχέδιο ψηφίσματος για δικαίωμα στο καθαρό περιβάλλον
Πράσινο Βουλής για νέες κατηγορίες δανείων από τον Κεντρικό Φορέα Ισότιμης Κατανομής Βαρών
Εγκρίθηκαν τροποποιητικοί νόμοι για ρυθμίσεις στην καταβολή διαφόρων επιδομάτων
Ψηφίστηκε πρόταση νόμου για δημοσίευση έκθεσης ελέγχων αγοράς από Υπ. Ενέργειας
Πέρασαν από την Ολομέλεια οι νέοι κανονισμοί των Δημοτικών-Ικανοποίηση ΥΠΑΝ, όσα αλλάζουν
Πράσινο Βουλής για χρονική παράταση χρηματοδότησης ελλειμμάτων ΟΚΥπΥ