Δυο νικήτριες κέρδισαν μέσω του διαγωνισμό της Coca-Cola HBC Κύπρου, τις Kipling Seoul backpacks από ανακυκλώσιμες φιάλες αναψυκτικών PET 500ml

 

 

Αυτό το καλοκαίρι, η Coca-Cola HBC Κύπρου πραγματοποίησε ένα πολύ πετυχημένο διαγωνισμό, μέσω των επίσημων σελίδων της σε Facebook και Instagram, στα πλαίσια της καμπάνιας της «Κάθε άδειο μπουκάλι έχει αξία», δίνοντας την ευκαιρία στους διαγωνιζόμενους να διεκδικήσουν μία Kipling Seoul backpack, κατασκευασμένη από ανακυκλώσιμες φιάλες αναψυκτικών PET 500ml.

 

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ: Όλα τα νέα των celebrities με ένα κλικ στο Celebrity News Cyprus

 

Οι τυχερές του διαγωνισμού Δέσποινα Αντωνίου και Γαβριέλλα Ιωάννου παρέλαβαν τα δώρα τους με μεγάλη χαρά! Μέσα από τη νέα καμπάνια της με τίτλο «Κάθε άδειο μπουκάλι έχει αξία», η Coca-Cola HBC Κύπρου, ενισχύει την περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση του κοινού για το θέμα της ανακύκλωσης και επαναχρησιμοποίησης.

H Εταιρεία υποστηρίζει ότι οι συσκευασίες αξίζουν και μπορούν να έχουν παραπάνω από μία ζωή.

Αυτό που είναι απόβλητο κάποιου αποτελεί πρώτη ύλη για κάποιον άλλο.

Συνεπώς, θα πρέπει όλοι να υιοθετήσουμε την συνήθεια της ανακύκλωσης στην καθημερινότητα μας, για να δώσουμε την ευκαιρία στα υλικά αυτά να επανενταχθούν, με την απαραίτητη διεργασία, στην παραγωγική διαδικασία, ως καινούργιες συσκευασίες και να μεταβούμε σε ένα πιο βιώσιμό τρόπο ζωής.

Οι δυο εμβληματικές εταιρείες, Coca-Cola και Kipling, ακολουθώντας τις αρχές της κυκλικής οικονομίας, ένωσαν τις δυνάμεις τους για την δημιουργία μιας πρωτοποριακής συλλογής από ανακυκλωμένα υφάσματα, κατασκευασμένα από φιάλες αναψυκτικών PET 500 ml.

Έτσι, μέχρι στιγμής, το ισοδύναμο 272,129 φιαλών PET, που θα κατέληγε σε απορρίμματα και χωματερές, έχει εξοικονομηθεί παράγοντας πολύ όμορφα προϊόντα!

Η The Coca-Cola Company υιοθετώντας πριν μερικά χρόνια το παγκόσμιο όραμα της για «Έναν Κόσμο Χωρίς Απορρίμματα», αναδιαμόρφωσε ουσιαστικά τη συνολική προσέγγιση για τις συσκευασίες των προϊόντων της, θέτοντας ως παγκόσμιο στόχο τη συλλογή και ανακύκλωση μέχρι το 2030, ποσότητας ίσης με το 100% των συσκευασιών της.

Η μεγάλη απόφαση της Εταιρείας για συλλογή κάθε συσκευασίας που κυκλοφορεί στην αγορά και η προώθηση της ανακύκλωσης και επαναχρησιμοποίησής της, αποτελεί τη βασική στρατηγική προτεραιότητα για την Εταιρεία τα επόμενα χρόνια. 

  

  

 

Δειτε Επισης

Μάνος Γαβράς: «Όταν ήμουν στο εξωτερικό κοιμόμουν στο αυτοκίνητο και έκανα μπάνιο στο γυμναστήριο»
Πάνος Σταθακόπουλος: «Σκοτώθηκε ο ξάδερφος μου & έπρεπε να πάω στο θέατρο και να χτυπιέμαι σε ένα φέρετρο»
Δημόσια στροφή 180 μοιρών αποφάσισε να κάνει ο Κώστας Αρζόγλου για τον σκηνοθέτη Κώστα Κωστόπουλο
Η Μαρίνα Σάττι ξέσπασε σε κλάματα για την απώλεια του πατέρα της
Ελεονώρα Μελέτη: Η αντίδραση της κόρης της για τις Ευρωεκλογές, η σεξουαλική παρενόχληση & η επίθεση
Η σοκαριστική αποκάλυψη του Γιώργου Λιάγκα για τον θάνατο του πατέρα του: «Tους είπα αφήστε τον να φύγει»
Συγκινεί η Κωνσταντίνα: «Έχουν περάσει πλέον 50 χρόνια, χάθηκαν όλες οι ελπίδες για τον πατέρα μου»
Όλα τα νεότερα για τoν Δημήτρη Κόκοτα: «Οι γιατροί του μίλησαν και ανταποκρίθηκε, αποκτά συνείδηση»
Ηλίας Βρεττός: «Έσκασα με την σπονδυλική στήλη. Αν είχα σκάσει με το κεφάλι στην άσφαλτο δεν θα ήμουν εδώ»
Πέθανε ο πατέρας του Γιάννη Καλλιάνου - Το συγκλονιστικό ξέσπασμα του, οι αντιδράσεις & σειρά δηλώσεων