powered by inbusiness-news-logo cbn omada-logo celebrity-logo LOGO-PNG-108

Απαισιοδοξία ελέω δημοψηφίσματος στη Βρετανική αγορά

Η αβεβαιότητα για τα πιθανά αποτελέσματα του δημοψηφίσματος για την παραμονή ή όχι της χώρας στην Ευρωπαϊκή λνωση προκάλεσε έντονη ανησυχία στους καταναλωτές και τις επιχειρήσεις τον Απρίλιο, σύμφωνα με δύο σφυγμομετρήσεις που δημοσιεύονται σήμερα.

Η εταιρεία έρευνας αγοράς GfK είπε ότι ο βασικός της δείκτης εμπιστοσύνης καταναλωτών έπεσε στο -3, το χαμηλότερο επίπεδο από τον Δεκέμβριο του 2014 και από το μηδέν τον Μάρτιο, καθώς και κάτω από τον μέσο όρο του -1 που προέβλεψαν οικονομολόγοι σε σφυγμομέτρηση που διεξήγαγε το Ρόιτερς.

Η αισιοδοξία για τη χρονιά διολίσθησε στο χαμηλότερό της σημείο από τον Ιούνιο του 2013, την εποχή περίπου που ξεκίνησε η πραγματική οικονομική ανάκαμψη στη Βρετανία, είπε η GfK. Μιά άλλη σφυγμομέτρηση, από την τράπεζα Lloyds, επιβεβαίωσε την αρνητική ατμόσφαιρα, καθώς έδειξε ότι οι εταιρείες έγιναν περισσότερο απαισιόδοξες.

Η κεντρική τράπεζα είπε ότι θα μπορούσε να μειώσει τα επιτόκια δανεισμού ή να προσφέρει κίνητρα με άλλους τρόπους στην οικονομία, αν χρειαστούν στην περίπτωση που ψηφιστεί έξοδος από την ευρωζώνη.

Ο δείκτης επιχειρηματικής εμπιστοσύνης της Lloyd`s έδειξε ότι ο αριθμός των εταιρειών που ένιωθαν απαισιόδοξες για την οικονομία σχεδόν διπλασιάστηκε, στο 22% από το 12% τον Μάρτιο. Η γενικότερη όμως επιχειρηματική εμπιστοσύνη παρέμεινε σε όρια υψηλότερα του διαχρονικού μέσου όρου της έρευνας.  
 
 

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Promotional Rep NewsFeed
ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
;