powered by inbusiness-news-logo cbn omada-logo celebrity-logo LOGO-PNG-108

Ο Άγγελος Μπράτης έκανε αποκαλύψεις για το νέο κύκλο του #GNTMgr!

grΣτη Φωλιά των Κου Κου έδωσε συνέντευξη ο Άγγελος Μπράτης, ο οποίος μίλησε και για τον επόμενο κύκλο του GNTM.

Ο κριτής του Next Top Model μίλησε για το δεύτερο κύκλο του show και έκανε αποκαλύψεις ενώ δεν δίστασε να αναφερθεί και στην νικήτρια του πρώτου κύκλου, Ειρήνη Καζαριάν. 

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ: Όλα τα νέα των celebrities με ένα κλικ στο Celebrity News  

«Όλη η Ελλάδα περιμένει το επόμενο GNTM, όχι μόνο εγώ. Αυτή τη φορά θα είναι πιο λαμπερό, με περισσότερη μόδα. Σίγουρα θα δούμε πιο μεγάλες παραγωγές, πιο πολλά εξωτερικά γυρίσματα, θα δούμε πιο πολλούς ανθρώπους να συνεργάζονται και να δημιουργούν υπέροχα concepts. Ανυπομονούμε να βρούμε, βέβαια, και τα καινούργια κορίτσια», είπε μεταξύ άλλων ο Άγγελος Μπράτης.

Δείτε όλα όσα είπε ο Άγγελος Μπράτης στο βίντεο που ακολουθεί

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

 

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Promotional Rep NewsFeed
ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ