powered by inbusiness-news-logo cbn omada-logo celebrity-logo LOGO-PNG-108

Όταν η Ξανθούλα του #GNTM ήταν μόλις 47 κιλά!

Η Ξανθούλα Τζερεφού είναι το μοναδικό plus size μοντέλο που έχει καταφέρει να μπει στο σπίτι του Next Top Model. 

Μάθε όλα τα νέα των celebrities με ένα κλικ στο Celebrity News

H ίδια καταφέρνει να εντυπωσιάζει στο Greece’s Next Top Model, ενώ αποκάλυψε πως στο παρελθόν ζύγιζε 47 κιλά, κάτι το οποίο δεν της άρεσε και αποφάσισε να πάρει κιλά!

 «Ήμουν πάρα πολύ αδύνατη. Δεν μου άρεσε το σώμα μου, δεν ένιωθα άνετα και αποφάσισα να πάρω κιλά. Είδα μια άλλη εκδοχή του εαυτού μου, για να έχω περισσότερη αυτοπεποίθηση και αυτό έκανα. Ήμουν 47 κιλά. Ξύπνησα ένα πρωί, με είδα στον καθρέφτη και λέω: "Όχι, θα πάρω βάρος, θα αποκτήσω καμπύλες και αυτοπεποίθηση» αποκάλυψε σε προηγούμενη συνέντευξη της.

Πώς ήταν όταν ζύγιζε 47 κιλά; 

7
7
7

Aδύνατη ή τσουπωτή είναι μία κούκλα η Ξανθούλα! 

ν

Διαβάστε επίσης:

 

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ