Η Όλγα Φαρμάκη αποχώρησε οικειοθελώς από το Survivor και επιτέλους επέστρεψε στην Ελλάδα.
Μάθε όλα τα νέα των celebrities με ένα κλικ στο Celebrity News
Στο αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος την περίμενε η οικογένεια της με λουλούδια.
Η Όλγα Φαρμάκη εμφανώς συγκινημένη «έπεσε» στην αγκαλιά τους, αφού της είχανε λείψει. Η μητέρα της και τα αδέλφια της ήταν εκεί για να την υποδεχτούν, αφού τρεις μήνες μακριά τους, τους είχε λείψει, όπως και σε εκέινη.
Ο φωτογραφικός μας φακός την απαθανάτισε και εκείνη πόζαρε με το χαμόγελο στα χείλη.











<
Πηγή και φωτογραφίες: star.gr











