Δεκάδες οι καταγγελίες καταναλωτών για τις τιμές των προϊόντων-Βλέπουν αύξηση αντί μείωση

Οι πρώτες καταγγελίες έχουν αρχίσει να γίνονται από πλευράς καταναλωτών, οι οποίοι εκφράζουν τη δυσφορία και την αγανάκτησή τους για τις τιμές των προϊόντων τις τελευταίες ημέρες, καθώς μετά και την απόφαση για την επιβολή του μηδενικού συντελεστή ΦΠΑ σε συγκεκριμένα είδη, εντούτοις, υπάρχουν προϊόντα σε συγκεκριμένες περιπτώσεις, που αντί να μειωθεί η τιμή, έχει αυξηθεί, κάτι που τους αναγκάζει να προχωρούν σε παράπονο στην Υπηρεσία Προστασίας του Καταναλωτή.

Σύμφωνα με τα στοιχεία, συνολικά μέχρι στιγμής, έχουν καταγραφεί γύρω στις είκοσι καταγγελίες, όπου καταναλωτές εξέφρασαν το παράπονό τους, προς την αρμόδια Υπηρεσία. Πιο συγκεκριμένα, δυο καταγγελίες, αφορούσαν τη μη συμμόρφωση επιχειρήσεων με το διάταγμα του Υπουργού Οικονομικών και τα υπόλοιπα παράπονα, αφορούσαν περιπτώσεις στις οποίες οι καταναλωτές κατήγγελλαν ότι παρατηρούσαν αύξηση στις τιμές των προϊόντων, ενώ ανέμεναν με τον μηδενικό συντελεστή ΦΠΑ να μειωνόταν αντίστοιχα η τιμή του προϊόντος.

Σε δηλώσεις της στον REPORTER, η Νομική Λειτουργός του Κυπριακού Συνδέσμου Καταναλωτών, Βιργινία Χρήστου, ανέφερε ότι «οι καταναλωτές, εξέφρασαν την ανησυχία τους ως προς την εφαρμογή του συγκεκριμένου μέτρου, που το τονίζουμε και πάλι ότι εμείς τασσόμαστε υπέρ του μέτρου και οτιδήποτε έχει σχέση με την εξάλειψη της ακρίβειας ή μείωση των οικονομικών επιβαρύνσεων του καταναλωτή, αλλά σίγουρα, αναμέναμε ότι θα υπήρχαν αυτά τα προβλήματα στην αγορά».

Ουσιαστικά, ενώ οι καταναλωτές, ανέμεναν ότι θα αντίκρυζαν μειωμένες τιμές, αντιθέτως, βρίσκουν τα εν λόγω προϊόντα σε πιο αυξημένες τιμές, σε συγκεκριμένες περιπτώσεις. Πάντως, από την πλευρά του ο Κυπριακός Σύνδεσμος Καταναλωτών, έχει συνάψει συμφωνίες με 63 συνολικά υπεραγορές, στα πλαίσια των οποίων μπορεί να προβαίνει σε διαμεσολάβηση για επίλυση καταναλωτικών διαφορών, εκεί και όταν υπάρχει ανάγκη. «Οπόταν, αυτές οι καταγγελίες που έχουν φθάσει κοντά μας, τις παίρνουμε μια προς μια, επικοινωνούμε με τις αγορές και τους φούρνους αντίστοιχα και μέσα από συζήτηση που γίνεται, καταλήγουμε στο κατά πόσο οι αυξήσεις τις οποίες παρατηρούν οι καταναλωτές είναι δικαιολογημένες, ή κατ’ επέκταση αδίκως έχουν τεθεί εκεί».

Εκ πρώτης όψεως ωστόσο, έχουν αξιολογηθεί μέχρι στιγμής γύρω στις οκτώ καταγγελίες και «μπορούμε να πούμε ότι και στις οκτώ μετά από στοιχεία που μας έχουν κοινοποιήσει και οι υπεραγορές, έχουμε καταλήξει στο συμπέρασμα ότι η αύξηση η οποία παρατηρήθηκε, είναι δικαιολογημένη».

Αξίζει να σημειωθεί, ότι οι καταναλωτές μπορούν να επικοινωνούν με την Υπηρεσία Προστασίας Καταναλωτή στο 1429, είτε αυτό αφορά κάτι το οποίο είδαν και σχετίζεται με αυξήσεις στις τιμές των προϊόντων, είτε αυτό αφορά τη μη συμμόρφωση των εταιρειών με το σχετικό διάταγμα, που είναι και το πιο σοβαρό παράπτωμα.

Δειτε Επισης

Απογοήτευση ΥΠΕΞ για τις ίσες αποστάσεις ΗΕ στις εκθέσεις-Καλωσορίζει τη δέσμευση ΓΓ για επανέναρξη των συνομιλιών
Απολογείται την Κυριακή η Μουτζούκου-Πιθανόν θα εμπλέξει και άλλα άτομα στον θάνατο του Παναγιωτάκη
Βλέπει άνοιγμα νέας σελίδας για την Τουρκία με τον αφοπλισμό του PKK ο Ερντογάν
Όταν το ΤΑΕ (Ε) του Τμήματος Καταπολέμησης Εγκλήματος του Αρχηγείου Αστυνομίας δεν διαβάζει Ποινική Δικονομία (Κεφ.155)
Το ηχητικό ντοκουμέντο και οι μαρτυρίες για Μουρτζούκου-Τι αποκάλυψε το «Φως στο Τουνέλ»
Πραγματοποιείται το απόγευμα η διαμαρτυρία στην Εισαγγελία για τον Θανάση Νικολάου-«Δεν πάει άλλο»
Μπαράζ ελέγχων σε όλες τις πόλεις μετά τα απανωτά περιστατικά βίας-Συλλήψεις και έλεγχοι υποστατικών
Τραγικές σκηνές στο νοσοκομείο μετά το θάνατο του δίχρονου που χτύπησε με όχημα ο πατέρας-Έγκυος η μητέρα
Επτά χρόνια μετά συνέλαβαν καταζητούμενο για διαρρήξεις και κλοπές-Τέθηκε υπό κράτηση
«Μεθυσμένος» πιλότος της United αναγκάστηκε να πάει σε κέντρο αποτοξίνωσης, ενώ είχε απλά διάσειση