A. Αντωνιάδου: «Είμαστε πάντοτε στην αναζήτηση ευκαιριών ανάπτυξης και επέκτασης»

Αποτελεί μία από τις πρωτοπόρες επιχειρήσεις στο νησί. Ο Όμιλος Voici La Mode δραστηριοποιείται στους τομείς του retail fashion και της εστίασης, με 35 σημεία πώλησης στην Κύπρο και Ρουμανία και 8 αγαπημένα brands: Marks & Spencer, Topshop, Topman, Celio, Dorothy Perkins, Wallis, Evans και την αλυσίδα καφεστιατορίων Café La Mode. Τον όμιλο παρουσιάζει η CEO Άρτεμις Αντωνιάδου.

Διαβάστε ακόμα:
Οκτώ έργα που αλλάζουν την όψη της Λάρνακας (pics)
Κορωνοϊός: Δεν θα «μολύνει» τον τουρισμό

Μια οικογενειακή επιχείρηση που εδώ και 60 χρόνια χαρακτηρίζεται από συνεχή εξέλιξη, διατηρώντας ταυτόχρονα τις διαχρονικές της αξίες για προσφορά υψηλής ποιότητας προϊόντων και άριστης εξυπηρέτησης.

Η αρχή έγινε το 1948 από την Αρτεμισία Παναγιώτου. Ακολουθώντας τις τάσεις της εποχής ξεκινά τις εισαγωγές έτοιμων ενδυμάτων και η πρώτη εταιρεία με την οποία συνεργάστηκε ήταν η London Fashion Group. Το 1960 η αποφασιστικότητα και διορατικότητά της, την οδήγησαν να εισάγει ρούχα της διάσημης μάρκας St.Michael των Marks & Spencer Ηνωμένου Βασιλείου. Η συμφωνία συνεργασίας με το Marks & Spencer ήταν ο θεμέλιος λίθος για τη δημιουργία του Ομίλου Voici La Mode.

Η επιτυχία ήταν τόσο μεγάλη που το 1965 η Αρτεμισία, άνοιξε ένα μεγαλύτερο κατάστημα στην, όχι και τόσο γνωστή τότε, λεωφόρο Μακαρίου στο κέντρο της Λευκωσίας. Οι Κύπριοι καταναλωτές απολάμβαναν εξυπηρέτηση και ποιότητα με τη σφραγίδα του Marks & Spencer.

Το 1995, άνοιξε το νέο, μεγάλο κατάστημα Marks & Spencer στην Ακρόπολη, που αποτέλεσε ένα από τα πρώτα δέκα καταστήματα σε πωλήσεις εκτός Ηνωμένου Βασιλείου.

Η επιβράβευση του έργου της Αρτεμισίας Παναγιώτου ήρθε το 1996 με την απόλυτη διάκριση. Η Βασίλισσα της Αγγλίας Ελισάβετ την τιμά με τον τίτλο MBE για την προσφορά της στο εμπόριο και στην ενδυνάμωση των σχέσεων Βρετανίας – Κύπρου.

Το 1998 δημιουργήθηκε η γνωστή αλυσίδα καφεστιατορίων Café la Mode που γιόρτασε ήδη 20 χρόνια επιτυχημένης πορείας.

Το 2006, ο Όμιλος απόκτησε την αποκλειστική αντιπροσωπεία της γαλλικής ανδρικής αλυσίδας καταστημάτων Celio.

Δέκα χρόνια μετά, το 2016, ο Όμιλος πραγματοποιεί μια νέα συνεργασία με ένα από τους μεγαλύτερους ομίλους ένδυσης στην Ευρώπη, τον όμιλο Arcadia. Μια συνέργεια στρατηγικής σημασίας, αφού εμπλούτισε το χαρτοφυλάκιο του εξαγοράζοντας τα γνωστά high street brands Topshop, Topman, Dorothy Perkins, Wallis και Evans.

Την ίδια χρονιά, ένας φρέσκος αέρας ανανέωσης έρχεται. Η 3η γενιά αναλαμβάνει εκτελεστικά καθήκοντα στον όμιλο και δηλώνει έτοιμη να ηγηθεί του οράματος της οικογένειας, να συνεχίσει και να εξελίξει το έργο της.

Το 2017 είναι μια χρονιά ορόσημο, αφού υλοποιείται το όραμα της 2ης γενιάς, για επέκταση του δικτύου καταστημάτων στο εξωτερικό. Η δυναμική είσοδος στην αγορά της Ρουμανίας, με πληθυσμό 20 εκατομμύρια, επιτυγχάνεται με την εξαγορά των εργασιών Marks & Spencer ως αποκλειστικός αντιπρόσωπος της χώρας.

Το 2019 ήταν χρονιά εδραίωσης με την επέκταση με νέα καταστήματα Topshop Topman και ανοίγει στη Ρουμανία το μεγαλύτερο κατάστημα στη Νοτιοανατολική Ευρώπη.

Ενδυναμώνει επίσης, την παρουσία του στα δύο μεγάλα εμπορικά κέντρα της Κύπρου και επιπρόσθετα ανοίγει το πρώτο διεθνώς Marks & Spencer Kids stand-alone στην υπεραγορά ΑΛΦΑΜΕΓΑ Έγκωμης.

Φέτος ο ‘Ομιλος αποκτά σημαντική συμμετοχή και στο μετοχικό κεφάλαιο του Nicosia Mall.

Ο Όμιλος Voici La Mode ήταν και συνεχίζει να είναι πρωτοπόρος στην αγορά του λιανικού εμπορίου. Η ανάπτυξη και η διεύρυνση των εργασιών μας τόσο στην Κύπρο όσο και στο εξωτερικό είναι σημαντικό κομμάτι της στρατηγικής μας, αφού το θεωρούμε φυσική εξέλιξη για ένα όμιλο εταιρειών. Γι’ αυτό και είμαστε πάντοτε στην αναζήτηση ευκαιριών ανάπτυξης και επέκτασης.

Οι προκλήσεις
Οι προκλήσεις είναι ένας καθημερινός αγώνας που μας ωριμάζει και μας κάνει πιο δυνατούς.

Η επόμενη δεκαετία
Οι τάσεις που καταγράφονται στον τομέα του Λιανικού Εμπορίου είναι η αύξηση των αγορών από το διαδίκτυο, η άνοδος των omni-channel καταναλωτών και η μετακίνηση των καταναλωτών από τα high streets στα malls.

Πολύ μεγάλη τάση και διαφοροποίηση θα προέλθει από την προσωποποιημένη επαφή με τον πελάτη. Η ευκολία και η ταχύτητα είναι πολύ βασικά συστατικά του μέλλοντος.

Το μέλλον
Λόγω των αλλαγών των τάσεων, σημαντική είναι η κατανόηση της συμπεριφοράς των καταναλωτών για να προσαρμόζουμε την εμπειρία που προσφέρουμε στους πελάτες.

Για εμάς που είμαστε οικογενειακή επιχείρηση, οι προκλήσεις είναι η διασφάλιση της εταιρικής διακυβέρνησης, που να σέβεται τα συμφέροντα όλων των μελών, να διασφαλίζει ότι όλοι μοιράζονται κοινούς στόχους και οράματα, τη σταθερότητα και μακροχρόνια πορεία της επιχείρησης

Το όραμα
Το όραμά μας είναι να συνεχίσουμε την ανοδική μας πορεία, με περισσότερα επιτεύγματα και επιτυχίες στο μέλλον, διατηρώντας ταυτόχρονα τις διαχρονικές μας αξίες, έχοντας πάντα ως σημείο αναφοράς, τον κάθε καταναλωτή ξεχωριστά, προσφέροντας υψηλή ποιότητα και εξυπηρέτηση.
 
Facts & Figures
Προσωπικό: Ο Όμιλος εργοδοτεί περισσότερα από 500 άτομα. Ένα σημαντικό ποσοστό έχουν υπηρεσία πέραν των 30 χρόνων, δείχνοντας την αφοσίωση τους.
Αριθμός καταστημάτων/παραρτημάτων στην Κύπρο ή /και εξωτερικό: 35 σε Κύπρο και Ρουμανία