Βρήκε λύση για τα… κλαψιάρικα μωρά εν ώρα πτήσης η Japan Airlines
09:26 - 27 Σεπτεμβρίου 2019

Σύμφωνα με το BBC, η νέα λειτουργία στο σύστημα κράτησης θέσεων υποδεικνύει που κάθονται παιδιά μικρής ηλικίας, και συγκεκριμένα κάτω των δύο ετών.
Ειδικότερα, στον χάρτη θέσεων εμφανίζεται ένα σχετικό εικονίδιο, που προειδοποιεί τον επιβάτη ότι η συγκεκριμένη θέση έχει κρατηθεί για ένα μωρό ή ένα νήπιο. Έτσι, εφόσον υπάρχουν διαθέσιμες θέσεις, μπορεί να επιλέξει να καθίσει κάπου αλλού, αποφεύγοντας εκνευρισμούς και εντάσεις.
Στον ιστότοπό της η αεροπορική εταιρεία αναφέρει χαρακτηριστικά: «Οι επιβάτες που ταξιδεύουν με παιδιά ηλικίας από 8 ημερών έως 2 ετών, και οι οποίοι επιλέγουν τις θέσεις τους στον ιστότοπο της JAL,θα έχουν πάνω από τη θέση τους στην οθόνη επιλογής θέσης το εικονίδιο ενός παιδιού. Έτσι οι άλλοι επιβάτες θα γνωρίζουν ότι στη συγκεκριμένη θέση μπορει να κάθεται ένα μικρό παιδί».
Όπως επισημαίνει ωστόσο ο αερομεταφορέας, το συγκεκριμένο σύστημα δεν αποκλείει να υπάρχουν και άλλα μικρά παιδιά στην καμπίνα που δεν εμφανίζονται στον χάρτη.
Επίσης σε περίπτωση αλλαγής υπάρχει η πιθανότητα λάθος εμφάνισης του σχετικού εικονιδίου, προσθέτει η JAL στη σελίδα της.
Now you can avoid crying babies on your flight! Japan Airlines introduces new seating chart that shows where babies and toddlers are seated, so you can pick a seat far away. 👶🏻 pic.twitter.com/O5UVRQbfRg
— Mike Sington (@MikeSington) September 26, 2019
Η νέα λειτουργία της Japan Airlines έχει προκαλέσει μικτές αντιδράσεις στα social media. Από τη μία πλευρά, πολλοί χρήστες συγχαίρουν την JAL που βοηθάει όλους τους επιβάτες της να έχουν μια ευχάριστη πτήση. Υπάρχουν όμως και κάποιοι που μιλούν για... διακρίσεις εις βάρος των μωρών και των νέων γονέων.
«Σε λίγο θα δούμε και ένα εργαλείο που θα σου δείχνει που κάθονται οι ηλικιωμένοι και, έναντι μικρής αμοιβής, που βρίσκονται οι εργένηδες και εργένισσες, ανά ηλικία», γράφει μια ενοχλημένη ανάρτηση.
