Η CONTACT θα υλοποιήσει τη στρατηγική επικοινωνίας του ΟΑΥ
07:51 - 28 Δεκεμβρίου 2018

Η CONTACT είναι ο επιτυχών προσφοροδότης στο διαγωνισμό που προκήρυξε ο Οργανισμός Ασφάλισης Υγείας για παροχή υπηρεσιών για τη διεκπεραίωση της στρατηγικής επικοινωνίας αναφορικά με την εισαγωγή του Γενικού Συστήματος Υγείας. Σύμφωνα με πληροφορίες του InBusinessNews, προσφορές είχαν υποβάλει τρία γραφεία και συγκεκριμένα οι εταιρείες διαφήμισης και επικοινωνίας ΓΝΩΜΗ, PR Partners και CONTACT. Όπως πληροφορούμαστε η CONTACT έχει επιλεγεί για να υλοποιήσει τη στρατηγική επικοινωνίας, ενώ οι υπογραφές θα πέσουν αφού παρέλθει η περίοδος 15 ημερών χρονικό περιθώριο εντός του οποίου οι υπόλοιποι προσφοροδότες έχουν το δικαίωμα να φέρουν ένσταση ενώπιον της Αναθεωρητικής Αρχής.
Αξίζει να σημειωθεί πως με βάση τα έγγραφα του διαγωνισμού το διαθέσιμο κονδύλι για την εφαρμογή της πρώτης φάση του έργου ανέρχεται στις €750.000 + ΦΠΑ. Πιο αναλυτικά, ο προσφοροδότης που θα κερδίσει τον διαγωνισμό θα αναλάβει όλη την καμπάνια διαφήμισης και δημοσίων σχέσεων για την προβολή και ενημέρωση κοινού, τους παρόχους υπηρεσιών φροντίδας και άλλων εμπλεκομένων αναφορικά με τις βασικές πτυχές και τον τρόπο λειτουργίας του ΓεΣΥ.
Διαβάστε ακόμα: JYSK: Η έκπληξη του Nicosia Mall
Αξίζει να σημειωθεί ότι η καμπάνια αναμένεται να ξεκινήσει στις αρχές του 2019, με δεδομένο το γεγονός ότι η πρώτη φάση του ΓεΣΥ θα υλοποιηθεί από την 1η Ιουνίου 2019.
Διαβάστε ακόμα: Α. Χριστοδουλίδης: Νέα δυναμική στα ακίνητα τυχόν θετικές εξελίξεις στα ενεργειακά
Διαβάστε ακόμα: KOΡΥΦΑΙΟΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ: Σημαντικές μορφές του κυπριακού επιχειρείν

Αξίζει να σημειωθεί πως με βάση τα έγγραφα του διαγωνισμού το διαθέσιμο κονδύλι για την εφαρμογή της πρώτης φάση του έργου ανέρχεται στις €750.000 + ΦΠΑ. Πιο αναλυτικά, ο προσφοροδότης που θα κερδίσει τον διαγωνισμό θα αναλάβει όλη την καμπάνια διαφήμισης και δημοσίων σχέσεων για την προβολή και ενημέρωση κοινού, τους παρόχους υπηρεσιών φροντίδας και άλλων εμπλεκομένων αναφορικά με τις βασικές πτυχές και τον τρόπο λειτουργίας του ΓεΣΥ.
Διαβάστε ακόμα: JYSK: Η έκπληξη του Nicosia Mall
Αξίζει να σημειωθεί ότι η καμπάνια αναμένεται να ξεκινήσει στις αρχές του 2019, με δεδομένο το γεγονός ότι η πρώτη φάση του ΓεΣΥ θα υλοποιηθεί από την 1η Ιουνίου 2019.
Διαβάστε ακόμα: Α. Χριστοδουλίδης: Νέα δυναμική στα ακίνητα τυχόν θετικές εξελίξεις στα ενεργειακά
Διαβάστε ακόμα: KOΡΥΦΑΙΟΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ: Σημαντικές μορφές του κυπριακού επιχειρείν
