Τροχαίο Παντελίδη: Τι λέει ο πραγματογνώμονας

Ο ειδικός πραγματογνώμονας που έχει προσλάβει η οικογένεια του Παντελή Παντελίδη για να ερευνήσει τα ακριβή αίτια του τροχαίου που οδήγησε στον θάνατο του τραγουδιστή, μίλησε στην τηλεόραση του «Ε» για τα πρώτα συμπεράσματα. Μεταξύ άλλων επισημαίνει ότι υπήρχαν μόνο οι μπάρες και δεν υπήρχε το τοιχίο, το αυτοκίνητο σε καμία περίπτωση δεν θα είχε αυτή τη συμπεριφορά, «δεν θα καβαλούσε».

 «Σαν πρώτη φάση έκανα μια οριζοντιογραφία και ένα τοπογραφικό, όσον αφορά το σημείο γιατί είναι σημαντικό να δούμε την καμπύλη που υπάρχει στο συγκεκριμένο σημείο. Υπάρχει μια καμπύλη που είναι σχεδόν 90 μοίρες αλλαγή κατεύθυνσης. Αυτή η συγκεκριμένη καμπύλη αποτελείται από τρία τόξα. Εκεί έχουν τοποθετηθεί ένα τσιμεντένιο στηθαίο και ένα κιγκλίδωμα. Το στηθαίο έχει ύψος 50 εκατοστά και δεξιά προς τα έξω υπάρχει το κιγκλίδωμα. Είναι πολύ κοντό το στηθαίο, ενώ το συγκεκριμένο όχημα έχει ύψους τροχού 75 εκατοστά. Το αυτοκίνητο χτύπησε στο στηθαίο υπό μικρή γωνία. Αν χτυπούσε υπό μεγάλη γωνία, τότε το αυτοκίνητο με μια ταχύτητα πάνω από 70 χιλιόμετρα θα είχε υπερβεί το στηθαίο, θα είχε σπάσει το κάγκελο και θα είχε πέσει στη Λ. Βουλιαγμένης. Αυτό το τοιχίο χρησιμοποιούταν στη Γερμανία τη δεκαετία του ’50. Οι μεταλλικές μπάρες έχουν ύψος 55 εκατοστά και συν 15 εκατοστά που είναι το κράσπεδο. Αν υπήρχαν μόνο αυτές οι μπάρες και δεν υπήρχε το τοιχίο, θεωρώ ότι το αυτοκίνητο σε καμία περίπτωση δεν θα είχε αυτή τη συμπεριφορά, δεν θα καβαλούσε. Αν το τοιχίο ήταν κάθετο και δεν είχε αυτή την κλίση, την κυρτότητα προς τα έξω, το αυτοκίνητο θα είχε αναχαιτιστεί. Δηλαδή θα είχε συμπεριφορά επανεισόδου στο οδόστρωμα και δεν θα είχε καβαλήσει το τοιχίο, ούτως ώστε να ακολουθήσει την πορεία, την οποία τελικά ακολούθησε».

Στην συνέχεια o τεχνικός σύμβουλος πρόσθεσε: «Θεωρώ ότι η ταχύτητα σε καμία περίπτωση δεν ήταν μεγάλη. Διότι αν ήταν μεγάλη, λόγω του ότι υπάρχει ομαλή ανάβαση και επιφανειακή τριβή πάνω στο τοιχίο, το αυτοκίνητο, θα είχε καταλήξει στη Λ. Βουλιαγμένης. Η ταχύτητα δεν ήταν μεγάλη, θα την υπολογίσω με βάση και άλλα στοιχεία τα οποία θα δω όταν εξετάσω το αυτοκίνητο, αλλά σαν πρώτη εικόνα που έχω, θεωρώ ακράδαντα ότι η ταχύτητα του αυτοκινήτου δεν ήταν μεγάλη και η γωνία πρόσκρουσης είναι δεδομένο ότι ήταν μικρή. Το σημαντικότερο ρόλο για το τελικό αποτέλεσμα της σύγκρουσης έπαιξαν τα κάγκελα τα οποία ήρθαν σε επαφή με το αυτοκίνητο, τα οποία αποκολλήθηκαν, διότι υπήρχε μεγάλη διάβρωση. Aπό το 2011 είναι ασυντήρητα.

Δύο παράγοντες έπαιξαν καθοριστικό ρόλο για την ζωή του Παντελή Παντελίδη. Ο πρώτος είναι το στηθαίο, λόγω του χαμηλού ύψους και της κλίσης προς τα έξω και το δεύτερο είναι τα μεταλλικά κιγκλιδώματα τα οποία είναι σε κατάσταση διάβρωσης, με αποτέλεσμα, όπως φάνηκε, να εισχωρήσουν στο αυτοκίνητο τουλάχιστον δύο λάμες. Οι λάμες, έχουν μήκος περί τα τρία μέτρα, πάχος δύο εκατοστά και πλάτος τέσσερα. Το βάρος της κάθε λάμας ήταν 18 κιλά».

Πηγή thetoc.gr

Δειτε Επισης

Τουλάχιστον 100 φάκελοι με ελλείψεις στην Ιατροδικαστική Υπηρεσία Πατρών-Θα γίνει επανέλεγχος
«Σκότωσα κορίτσια έως έξι μηνών, ο Παναγιωτάκης δεν ταιριάζει στο μοτίβο των δολοφονιών»-Όσα ισχυρίζεται η Μουρτζούκου
Το απολογητικό υπόμνημα που κατέθεσε η Μουρτζούκου-«Για τον θάνατο του Παναγιωτάκη ευθύνεται η μητέρα του»
Οδηγήθηκε στoν Κορυδαλλό η Μουρτζούκου-«Να πεθάνεις εκεί μέσα»
Πώς η Mercedes παρέσυρε έντεκα άτομα στο Κολωνάκι-Σε παρκαδόρο εστιάζεται η προσοχή των Αρχών
Οι «καθαριστές» επιβάλλουν δικό τους νόμο με εκφοβισμό και χρήμα στην Ελλάδα-Η περίπτωση του 42χρονου Τik Toker
Μεταφέρεται στον Κορυδαλλό η Μουρτζούκου-Τοποθετείται στην ίδια πτέρυγα με την Πισπιρίγκου
Ποιον εμπλέκει για τον θάνατο του μικρού Παναγιώτη η Ειρήνη Μουρτζούκου
Φωτιά σε εργοστάσιο ανακύκλωσης στην Αλεξανδρούπολη-«Κλείστε πόρτες και παράθυρα»
Συνελήφθη 60χρονος για τη φωτιά στο Αλιβέρι-Καλύτερη η κατάσταση στο πύρινο μέτωπο