powered by inbusiness-news-logo cbn omada-logo celebrity-logo LOGO-PNG-108

Το Facebook και η τέχνη του κλικαρίσματος

Το Facebook τρομάζει τους εκδότες ειδήσεων για έναν πολύ συγκεκριμένο λόγο: η εταιρεία απορροφά μερίδιο από τη διαφημιστική πίτα των μέσων ενημέρωσης, και το έκανε ακόμα και πριν από το εκλογικό φιάσκο των «ψεύτικων ειδήσεων». Αλλά στην προσπάθειά τους να σώσουν τα επιχειρηματικά μοντέλα τους, οι εκδότες ίσως ωφεληθούν από τη μελέτη της φιλοσοφίας του Facebook σχετικά με το κοινό του.
 
Διαβάστε περισσότερα στο InBusinessNews
 

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Promotional Rep NewsFeed
ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
;