Σε νέος διορισμούς προχώρησε το Υπουργικό Συμβούλιο, κατά τη σημερινή του συνεδρία.
Σε ανακοίνωση της Προεδρίας αναφέρεται πως, το Υπουργικό Συμβούλιο, κατά τη σημερινή του συνεδρίαση, αποφάσισε τον διορισμό του κ. Μάριου Πιέρη ως Επιτρόπου Ρυθμίσεως Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών και Ταχυδρομείων και του κ. Γεώργιου Γεωργίου ως Βοηθού Επιτρόπου Ρυθμίσεως Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών και Ταχυδρομείων, για χρονική περίοδο έξι ετών.











