Στο νέο τεύχος του IN Business που κυκλοφορεί στα περίπτερα και σε digital έκδοση την Κυριακή 7 Δεκεμβρίου, τo περιοδικό παρουσιάζει 15 έργα μεικτής ανάπτυξης που, με επενδύσεις και προδιαγραφές δισεκατομμυρίων ευρώ, έρχονται για να καθορίσουν τη μεταμόρφωση της Κύπρου σε κορυφαίο μεσογειακό προορισμό για high-net-worth individuals.
Πόλεις μέσα στις πόλεις ζωντανεύουν, ενώ όλο και περισσότεροι πύργοι χαράζουν τον ορίζοντα, με τα νέα mega projects να μεταμορφώνουν το τοπίο της Κύπρου.
Πολυτελείς κατοικίες, μαρίνες, resorts και ολοκληρωμένες μεικτές αναπτύξεις δημιουργούν νέους κόμβους ζωής, εργασίας, ψυχαγωγίας και επενδύσεων, με τη Λεμεσό να κρατά τα σκήπτρα, τη Λάρνακα, την Πάφο και την ελεύθερη Αμμόχωστο να ακολουθούν και τη Λευκωσία να κερδίζει συνεχώς έδαφος.
Λαμβάνοντας υπόψη το γεγονός ότι η χώρα μας φιλοξενεί δεκάδες τέτοια εμβληματικά έργα, επιλέξαμε να εστιάσουμε στα νεότερα εξ αυτών, τα οποία βρίσκονται υπό κατασκευή ή υπό σχεδιασμό. Αυτό, ώστε να δώσουμε μια ζωντανή εικόνα των μελλοντικών αλλαγών και των νέων επενδυτικών ευκαιριών.
Τα έργα που παρουσιάζουμε - σε αλφαβητική σειρά, δεν είναι απλώς φιλόδοξα ή μεγαλεπήβολα, αλλά πυλώνες που τοποθετούν την Κύπρο στον παγκόσμιο χάρτη της υψηλής αξίας. Όπως καταδεικνύουν τα στοιχεία και οι αναφορές των market leaders της ανάπτυξης γης που φιλοξενούμε στο cover story μας, μέσα από τα έργα αυτά ενισχύεται καθοριστικά το status της Κύπρου ως κορυφαίου μεσογειακού προορισμού για high-net-worth αλλά και ultra high-net-worth individuals.
Oι τάσεις επικεντρώνονται στην ολιστική εμπειρία πολυτελούς και ποιοτικής διαβίωσης κι αυτό το χαρακτηριστικό αποτελεί τη βάση πάνω στην οποία θα χτιστεί η επόμενη γενιά αναπτύξεων που θα έχει να επιδείξει η χώρα μας ανάμεσα στις επιλογές - ορόσημα του Κόσμου.
Διαβάστε επίσης:
Stories worth tasting
Από την παρουσίαση τηλεοπτικών εκπομπών μέχρι τη συγγραφή best-sellers, έχει φορέσει διάφορα δημιουργικά καπέλα με επίκεντρο, κυρίως, το φαγητό. Η Tonia Buxton μιλά για το πολυδιάστατο διεθνές brand της και για το πώς κάνει business αλλιώς.
Από το 1912
Όταν οι προκλήσεις του βουνού συνάντησαν το όραμα του Δημοσθένη Μιτσή, γεννήθηκαν δυνατότητες που κάνουν ακόμη και έναν αιώνα μετά τη διαφορά. Για την Εμπορική Σχολή Μιτσή, που αναδεικνύεται σε δυναμικό φυτώριο νέων επαγγελματιών, μας μιλά ο εκτελεστικός διευθυντής του διαχειριστικού συμβουλίου, Ηρακλής Παρασκευά.
SPECIALFEATURES
Επικοινωνία - Μάρκετινγκ - Διαφήμιση - ΜΜΕ
Top Companies to work for
Για να κατεβάσετε το περιεχόμενό του περιοδικού IN Business πατήστε στο www.inbusinessnews.com/digitaledition











