Μόνο θετικά είναι τα μηνύματα που στέλνει η γαλλική αγορά για τον κυπριακό τουρισμό, με το ενδιαφέρον των Γάλλων να αυξάνεται ολοένα και περισσότερο, γεγονός που ωθεί αεροπορικές εταιρείες να αυξήσουν τις πτήσεις τους κατά τη χειμερινή περίοδο.
Αυτό τόνισε, μεταξύ άλλων, σε δηλώσεις του στη μηνιαία ηλεκτρονική έκδοση του «Ξενοδόχου» (σ.σ. τεύχος Οκτωβρίου) ο Υφυπουργός Τουρισμού, Κώστας Κουμής, προχωρώντας σε αποτίμηση της συμμετοχής του στην τουριστική έκθεση IFTM 2025.
Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε στον «Ξενοδόχο», κατά την πρόσφατη συμμετοχή της Κύπρου στην διεθνή τουριστική έκθεση IFTM 2025, «μιλήσαμε για την παραλιακή ζώνη της χώρας μας, αλλά και για όλα όσα πλέον συμβαίνουν στην ύπαιθρο και την ορεινή Κύπρο».
- Διαβάστε επίσης: Σημαντικές επαφές Κουμή στο Παρίσι-Δεν αποκλείεται μικρή άνοδος στις αφίξεις Γάλλων τουριστών το 2026
Η αναφορά αυτή καταδεικνύει την προσπάθεια της κυπριακής πλευράς να προβάλλει συνολικά το τουριστικό προϊόν της χώρας, αναδεικνύοντας τόσο τις οργανωμένες παραλίες όσο και την αυθεντικότητα και ομορφιά των ορεινών περιοχών.
«Όσοι επισκέφθηκαν την ορεινή Κύπρο είχαν να πουν μόνο θετικά σχόλια», σημείωσε ο Υφυπουργός, προσθέτοντας ότι η χώρα προχωρά στην ανάπτυξη τουριστικών υπηρεσιών και έργων στην ύπαιθρο, ενώ ενισχύεται και η κυκλική διαδρομή για την καλύτερη εμπειρία των επισκεπτών.
Σύμφωνα με τον κ. Κουμή, η συμμετοχή της Κύπρου στην IFTM 2025 προσέφερε επίσης την ευκαιρία για διεθνή διαβήματα συνεργασίας και ανταλλαγή εμπειριών.
Ο Υφυπουργός Τουρισμού συμμετείχε επίσης ως ομιλητής σε πάνελ με εκπροσώπους του Εθνικού Οργανισμού Τουρισμού της Γαλλίας, του Εθνικού Οργανισμού Τουρισμού της Κολομβίας, καθώς και με τους Υφυπουργούς Τουρισμού της Αιγύπτου και της Δομινικανής Δημοκρατίας.
Το πάνελ, όπως εξήγησε, «αποτελούσε σημείο αναφοράς για την οργάνωση και παρουσίαση των τουριστικών πολιτικών μας».
Η γαλλική αγορά τουρισμού, παραδέχθηκε, είχε παραμείνει περιορισμένη για πολλά χρόνια λόγω της επικράτησης άλλων αγορών, όπως η βρετανική και η ρωσική.
Ωστόσο, τόνισε, τα τελευταία χρόνια παρατηρείται μια σαφής ανάκαμψη, με το ενδιαφέρον των Γάλλων τουριστών να αυξάνεται και τα μηνύματα να είναι «μόνο θετικά».
Τα ξενοδοχεία και οι επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον τουριστικό τομέα μπορούν να στηριχθούν σε αυτήν την τάση, αναπτύσσοντας υπηρεσίες και προσφορές που ανταποκρίνονται στις προσδοκίες των ταξιδιωτών από τη συγκεκριμένη αγορά.
Η βελτίωση της αεροπορικής σύνδεσης με τη Γαλλία θεωρείται κρίσιμο στοιχείο για τη διατήρηση και ενίσχυση της τάσης αυτής. Σύμφωνα με πληροφορίες του InBusinessNews, τρεις αεροπορικές εταιρείες προγραμματίζουν επανατοποθέτηση ή και αύξηση πτήσεων για την περίοδο Νοεμβρίου 2025 – Μαρτίου 2026, ενώ η προοπτική για τον επόμενο καλοκαιρινό κύκλο εμφανίζεται επίσης θετική.
Ο ίδιος, κληθείς να σχολιάσει την πληροφόρηση της ιστοσελίδας εξέφρασε την ικανοποίησή του. «Χαιρετίζω την βελτίωση της αεροπορικής σύνδεσης», είπε χαρακτηριστικά στον Ξενοδόχο.
Η ενίσχυση της αεροπορικής πρόσβασης αναμένεται, πάντως, να διευκολύνει την άφιξη Γάλλων επισκεπτών, προσφέροντας νέες ευκαιρίες για τον ξενοδοχειακό κλάδο και τις τουριστικές υπηρεσίες της Κύπρου.
Τονίζεται πως η παρουσία ξενοδόχων από την Κύπρο στην έκθεση στο Παρίσι ήταν επίσης εντυπωσιακή, με μεγάλη συμμετοχή και αρκετά ξενοδοχεία να εκπροσωπούνται για πρώτη φορά ή να επανατοποθετούνται στη διεθνή αγορά.
Ο Υφυπουργός στις δηλώσεις του ανέδειξε τη σημασία αυτής της προσπάθειας, σημειώνοντας ότι η προβολή του τουριστικού προϊόντος της χώρας στο εξωτερικό και η στενή συνεργασία με τους επαγγελματίες του κλάδου είναι απαραίτητη για την περαιτέρω ανάπτυξη.
Η αισιοδοξία για την ενίσχυση της Γαλλικής αγοράς στην Κύπρο φέρνει ανακούφιση και ευκαιρίες για όλους τους εμπλεκόμενους στον τουρισμό. Από τα ξενοδοχεία και τις τουριστικές επιχειρήσεις μέχρι τις τοπικές κοινότητες, η ανάπτυξη τουρισμού από τη Γαλλία μπορεί να λειτουργήσει ως μοχλός για επενδύσεις, βελτίωση υπηρεσιών και περαιτέρω προβολή της Κύπρου ως κορυφαίου προορισμού στην Ευρώπη.
Με την αύξηση των αφίξεων, τη βελτίωση των αεροπορικών συνδέσεων και την αυξανόμενη αναγνωρισιμότητα των κυπριακών προορισμών, το μέλλον της Γαλλικής αγοράς φαίνεται λαμπρό.
Οι ξενοδόχοι μπορούν να σχεδιάσουν προσφορές και υπηρεσίες που ανταποκρίνονται στις νέες απαιτήσεις, ενώ οι φορείς του δημόσιου και ιδιωτικού τομέα καλούνται να συνεργαστούν για να διασφαλίσουν ότι κάθε επισκέπτης θα απολαμβάνει μοναδικές εμπειρίες.
Η Κύπρος φαίνεται έτοιμη να υποδεχθεί τη νέα γενιά Γάλλων ταξιδιωτών, και η τουριστική βιομηχανία είναι σε θέση να εκμεταλλευτεί την ευκαιρία, παρέχοντας ποιότητα, φιλόξενη ατμόσφαιρα και αυθεντικές εμπειρίες που θα ενισχύσουν περαιτέρω την εικόνα της χώρας στο εξωτερικό.
«Το μήνυμα μου», κατέληξε ο Υφυπουργός «είναι δημόσιος και ιδιωτικός τομέας να στηρίξουμε κάθε προσπάθεια για άνοδο της συγκεκριμένης αγοράς (γαλλικής). Είναι προς όφελος μας. Οφείλουμε να ενισχύσουμε την μεταξύ μας συνεργασία, για να παρέχουμε, όπως πάντα, υπηρεσίες φιλοξενίας υψηλού επιπέδου, διατηρώντας το επίπεδο ικανοποίησης των ξένων επισκεπτών σε υψηλά επίπεδα».











