powered by inbusiness-news-logo cbn omada-logo celebrity-logo LOGO-PNG-108

Τα ορθά μέτρα και οι λανθασμένοι χειρισμοί για τους ΤΑΚΑΤΑ-Πολίτης άλλαξε εκπρόθεσμα αερόσακο, του είπαν δεν χρειάζεται νέο ΜΟΤ

Η ανακοίνωση των μέτρων στήριξης των πολιτών που τους αφαιρέθηκε το ΜΟΤ, λόγω μη αντικατάστασης των ελαττωματικών αερόσακων ΤΑΚΑΤΑ, δείχνει πως το κράτος επιχειρεί να δώσει λύσεις σε όσους ταλαιπωρούνται χωρίς να φέρουν οποιαδήποτε ευθύνη για το πρόβλημα που ανέκυψε, την ίδια ώρα που κάποιες εταιρείες συνεχίζουν να δημιουργούν προβλήματα είτε λόγω μη ύπαρξης διαθέσιμων ανταλλακτικών ή και ραντεβού.

Σύμφωνα με πληροφορίες του REPORTER, τα μέτρα στήριξης μπορεί να ανέρχονται μέχρι και στο ένα εκατομμύριο ευρώ, αναλόγως πάντα του ενδιαφέροντος που θα επιδειχθεί από τους πολίτες που είναι δικαιούχοι, με το κράτος και κατ’ επέκταση τους φορολογούμενους να πληρώνουν στην τελική την αναλγησία κάποιων να παρουσιαστούν έτοιμοι για να προβούν στις αντικαταστάσεις εντός του χρονοδιαγράμματος που τέθηκε τον περασμένο Φεβρουάριο και ολοκληρώθηκε με παράταση στις 31 Οκτωβρίου.

Το γεγονός πως πέραν των δέκα χιλιάδων οχημάτων έχουν καθηλωθεί λόγω αφαίρεσης του ΜΟΤ, που αποτελεί το 1/8 των συνολικών οχημάτων που ενέπιπταν εντός των ανακλήσεων, αποδεικνύει ότι οι στόχοι που είχαν τεθεί δεν επιτεύχθηκαν με τους μόνους που δεν έχουν ευθύνη για την κατάσταση να είναι τους πολίτες που παρουσιάστηκαν συνεπείς και έτρεξαν να κλείσουν τα ραντεβού τους, χωρίς αντίκρισμα.

Σημειώνεται ότι τα μέτρα, όπως διαπιστώνει κανείς, στοχεύουν στο να βοηθηθούν οι ευπαθείς ομάδες, αφού παραχωρείται εφάπαξ ποσό ύψους 100 ευρώ ανά εβδομάδα σε δικαιούχους ΕΕΕ, χαμηλοσυνταξιούχους, μονογονιούς και πολύτεκνους, ως επίσης και στους ιδιοκτήτες αναπηρικών οχημάτων που έκλεισαν ραντεβού αντικατάστασης μέχρι τέλος Ιανουαρίου και δεν διαθέτουν άλλο όχημα για τις μετακινήσεις τους.

Σε ό,τι αφορά στους υπόλοιπους πολίτες, που επίσης έχουν κλείσει ραντεβού εντός της ίδιας περιόδου και δεν διαθέτουν άλλο όχημα, θα παραχωρηθεί δωρεάν χρήση δημόσιων μεταφορών.

Συνεχίζονται τα παράπονα πολιτών

Την ίδια ώρα, πολίτες που επικοινωνούν καθημερινά με τον REPORTER, θέτουν πολλά και διαφορετικά ζητήματα που ανακύπτουν ανά περίπτωση, όπως για παράδειγμα πρόσωπο το οποίο είχε ενημερωθεί πως το όχημά του είχε ελαττωματικό αερόσακο από πέρυσι τον Νοέμβριο, πριν καν δημοσιευτούν οι λίστες του Υπουργείου και ζήτησε ραντεβού, ωστόσο μέχρι σήμερα, δηλαδή ένα ολόκληρο χρόνο μετά τελεί σε αναμονή με αποτέλεσμα να του αφαιρεθεί το ΜΟΤ και να αναγκαστεί να καθηλώσει το όχημά του.

Δεύτερος πολίτης, ο οποίος επίσης επικοινώνησε με τον REPORTER, εξέφρασε το παράπονο ότι είχε κλείσει ραντεβού για αντικατάσταση του αερόσακού του για τις 13 Οκτωβρίου, το οποίο τελικά αναγκάστηκε να μεταφέρει λόγω ειλημμένης επαγγελματικής υποχρέωσης. Η εταιρεία του το μετακίνησε για τις 20 Οκτωβρίου, όμως τον κάλεσαν από την εταιρεία για να του το μεταφέρουν την 1η Νοεμβρίου, χωρίς ο ίδιος να ενημερωθεί ότι η παράταση ολοκληρώνεται στις 31 Οκτωβρίου.

Τελικά την 1η Νοεμβρίου μετέβη στην εταιρεία και προέβη στην αντικατάσταση, ωστόσο λίγο αργότερα, σύμφωνα πάντα με όσα αναφέρει, έλαβε μήνυμα ότι ανακαλείται το ΜΟΤ του. Ακολούθως, αφού επικοινώνησε με την εταιρεία τον διαβεβαίωσαν ότι δεν θα χρειαστεί να προχωρήσει σε νέο τεχνικό έλεγχο ΜΟΤ, ωστόσο ο πολίτης για να βεβαιωθεί κάλεσε στο Τμήμα Οδικών Μεταφορών, όπου ζήτησε ενημέρωση, διευκρινίζοντάς του πως παρότι άλλαξε τον αερόσακό του, αυτό έγινε εκπρόθεσμα και ως εκ τούτου υποχρεούται να περάσει από ΜΟΤ.

Όπως ανέφερε, χωρίς να θέλει να δημοσιοποιηθεί το όνομά του, «δεν είναι θέμα τα 36 ευρώ που πλήρωσα για να περάσει το όχημα από νέο έλεγχο, αλλά με ενόχλησε η στάση της εταιρείας. Εάν δεν ζητούσα την θέση του ΤΟΜ θα συνέχιζα να οδηγώ το όχημά μου και να κινδυνεύω σε περίπτωση που σημειωνόταν ένα ατύχημα ή εάν με εντόπιζε η Αστυνομία».

Yπενθυμίζεται ότι σε προηγούμενο ρεπορτάζ του REPORTER, άλλοι δύο πολίτες εξέφρασαν διαφορετικά παράπονα που αφορούσαν τις αντικαταστάσεις αερόσακων. Ο ένας είχε αναφέρει ότι κάλεσε σε τέσσερις διαφορετικές περιπτώσεις από τον Μάρτιο μέχρι τον Οκτώβριο και κάθε φορά του ζητούσαν να περιμένει για διαφορετικούς λόγους, μέχρι που την τελευταία φορά τον παρέπεμψαν να μεταβεί στα γραφεία εταιρείας για να κλείσει ραντεβού με το πρώτο διαθέσιμο να είναι για τον ερχόμενο Ιανουάριο.

Δεύτερος πολίτης, προέβη σε αντικατάσταση του αερόσακου εντός του χρονοδιαγράμματος και τελικά έλαβε μήνυμα ότι ανακαλείται το ΜΟΤ του, ωστόσο μετά από επικοινωνία που είχε με το ΤΟΜ το πρόβλημα επιλύθηκε και δεν χρειάστηκε να προβεί σε νέο τεχνικό έλεγχο.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
;