powered by inbusiness-news-logo cbn omada-logo celebrity-logo LOGO-PNG-108

Καθησυχάζουν οι Κτηνιατρικές Υπηρεσίες για τις καταγγελίες για αλλοιωμένο γάλα-«Κανένας κίνδυνος για τη δημόσια υγεία»

Σε άμεσους επιτόπιους ελέγχους στις εγκαταστάσεις της παραγωγού εταιρείας προχώρησαν οι Κτηνιατρικές Υπηρεσίες, μετά από καταγγελίες καταναλωτών για περιστατικά αλλοίωσης παστεριωμένου γάλακτος.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, με αφορμή τα δημοσιεύματα για αλλοίωση παστεριωμένου γάλακτος, οι Κτηνιατρικές Υπηρεσίες διαβεβαιώνουν ότι δεν προκύπτει κανένας κίνδυνος για τη δημόσια υγεία, ενώ σημειώνει ότι οι εργαστηριακοί έλεγχοι τόσο της πρώτης ύλης, όσο και του τελικού προϊόντος επιβεβαίωσαν την ασφάλεια και καταλληλότητα του γάλακτος για ανθρώπινη κατανάλωση.

Σύμφωνα με τις Κτηνιατρικές Υπηρεσίες, κατά την επιθεώρηση, αξιολογήθηκαν οι διαδικασίες παστερίωσης, παραγωγής και αποθήκευσης, ενώ πραγματοποιήθηκε δειγματοληψία για αναλύσεις, τόσο από τις εγκαταστάσεις όσο και από την αγορά.

«Τα αποτελέσματα των ελέγχων κρίθηκαν ικανοποιητικά ως προς την ποιότητα και την ασφάλεια», διαβεβαιώνουν.

Εξάλλου, αναφέρουν ότι η ίδια η εταιρεία εντόπισε, μετά από εσωτερικό έλεγχο, τεχνικό πρόβλημα στον εξοπλισμό παστερίωσης, το οποίο επηρέασε τη διάρκεια ζωής του προϊόντος, χωρίς ωστόσο να παραβιάζει τα πρότυπα υγιεινής ή να θέτει σε κίνδυνο τον καταναλωτή.

Οι Κτηνιατρικές Υπηρεσίες διαβεβαιώνουν ότι οι έλεγχοι συνεχίζονται εντατικά και καθ’ όλη την τροφική αλυσίδα, με στόχο τη διασφάλιση της διάθεσης ποιοτικών και ασφαλών ζωοκομικών προϊόντων στην αγορά.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ: Απολογείται η Χαραλαμπίδης Κρίστης για το πρόβλημα σε συσκευασία γάλακτος-Ανοιχτή για αντικατάσταση προϊόντων η εταιρεία

Η ανακοίνωση της Χαραλαμπίδης Κριστής

Προηγουμένως, η εταιρεία Χαραλαμπίδης Κρίστης σε ανακοίνωσή της ανέφερε ότι «ενημερώνει υπεύθυνα το κοινό ότι μετά από ενδελεχείς ελέγχους σε όλα τα στάδια της παραγωγής και διανομής γάλακτος, εντοπίστηκε η αιτία του προβλήματος που οδήγησε σε διαφοροποίηση στη διάρκεια ζωής περιορισμένου αριθμού συσκευασιών φρέσκου γάλακτος και το ζήτημα έχει αποκατασταθεί».

Σημείωσε επίσης ότι «η εταιρεία κατανοεί πλήρως τις ανησυχίες των καταναλωτών και απολογείται ειλικρινά για την αναστάτωση που προκλήθηκε καθώς και για την καθυστέρηση που παρατηρήθηκε στην ενημέρωση του κοινού. Αυτό οφειλόταν στην πολυπλοκότητα της διερεύνησης του ζητήματος, καθώς όπως διαπιστώθηκε μετά από πολλαπλούς ελέγχους που διενήργησαν τα Τμήματα Ποιοτικού Ελέγχου και Διασφάλισης Ποιότητας της εταιρείας σε συνεργασία με τις Κτηνιατρικές Υπηρεσίες του κράτους, το πρόβλημα οφειλόταν σε τεχνικής φύσεως αστάθεια μέρους του εξοπλισμού παστερίωσης, το οποίο είχε ως αποτέλεσμα να επηρεαστεί η διάρκεια ζωής του φρέσκου γάλακτος αριθμού συσκευασιών των δύο λίτρων».

Η Χαραλαμπίδης Κρίστης συνεχίζει, «διαβεβαιώνει ότι η ασφάλεια των καταναλωτών δεν τέθηκε ποτέ σε κίνδυνο, καθώς η πρώτη ύλη των προϊόντων της ήταν απολύτως ασφαλής και δεν εντοπίστηκαν μικροβιολογικοί ή άλλοι κίνδυνοι για τη δημόσια υγεία. Επισημαίνει, παράλληλα, ότι έχουν ενισχυθεί περαιτέρω οι διαδικασίες ελέγχου, ώστε να διασφαλιστεί ότι δεν θα επαναληφθεί παρόμοιο περιστατικό».

Επισημαίνει ακόμα πως «με σεβασμό προς την εμπιστοσύνη του κοινού και την πολυετή της πορεία, η εταιρεία παραμένει προσηλωμένη στην παροχή προϊόντων υψηλής ποιότητας και ασφάλειας τόσο στην Κύπρο όσο και διεθνώς». 

Επιπρόσθετα αναφέρει ότι «είναι στη διάθεση του κοινού για την αντικατάσταση οποιουδήποτε προϊόντος ενδέχεται να έχει επηρεαστεί, διασφαλίζοντας ότι κάθε καταναλωτής θα απολαμβάνει πάντα φρέσκο γάλα υψηλής ποιότητας στο τραπέζι του».

Πηγή: ΚΥΠΕ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Promotional Rep NewsFeed
ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
;