powered by inbusiness-news-logo cbn omada-logo celebrity-logo LOGO-PNG-108

Ο Γιώργος Λάνθιμος κλωνοποιεί την Scarlett Johansson στη νέα καμπάνια της #Prada

Ο Έλληνας σκηνοθέτης, πιστός στον ρόλο του, δίνει τη δική του «πινελιά» στη νέα καμπάνια του οίκου μόδας #Prada

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ: Όλα τα νέα των celebrities με ένα κλικ στο #CelebrityNewsCyprus

Δεν αποτελεί έκπληξη ότι ο Γιώργος Λάνθιμος, όταν του ζητήθηκε να δημιουργήσει μια διαφήμιση για μια τσάντα, παρουσίασε μια σουρεαλιστική μικρού μήκους ταινία με μια σύγχρονη εκδοχή του Φρανκενστάιν.

Η νέα καμπάνια της #Prada για την τσάντα της, #Galleria, σκηνοθετήθηκε από τον Έλληνα σκηνοθέτη και πρωταγωνιστεί η Scarlett Johansson, η οποία εμφανίζεται ως πρόσωπο της #Galleria για τρίτη φορά.

Τίτλος της ταινίας: #RitualIdentities και περιλαμβάνει το παράδοξο χιούμορ, τις παιχνιδιάρικες εικόνες και τις γοτθικές πινελιές που χαρακτηρίζουν το στυλ του Λάνθιμου. Σε αυτήν, η Scarlett Johansson υποδύεται τρεις διαφορετικούς χαρακτήρες.

Ο πρώτος είναι ένας γκουρού (ή μάγισσα) που συμβουλεύει για την ολοκλήρωση ενός μυστηριώδους τελετουργικού, με συστατικά όπως:

  • «Πρωινό αεράκι – όχι μετά τις 12 το μεσημέρι, όχι πριν τις 5 π.μ.»
  • «Βρόχινο νερό που στάζει από μια μη ανθισμένη κερασιά»
  • «Η τέφρα ενός μουσικού κομματιού – οποιοδήποτε τραγούδι μιλάει για αγάπη ή πόνο»
  • «Ένα κομμάτι πορσελάνης από ένα σπάνιο, αρχαίο κινέζικο βάζο»
  • «Τρεις σταγόνες αίμα που λαμβάνονται τη νύχτα»

Εναλλάξ με αυτούς τους μονόλογους, βλέπουμε τη Scarlett Johansson να ταξιδεύει στη Νέα Υόρκη και να συλλέγει αυτά τα αντικείμενα μέσα σε μια τσάντα #Galleria: κουνώντας ένα δέντρο, κρατώντας την τσάντα στον άνεμο και «τυχαία» σπάζοντας ένα βάζο σε ένα κατάστημα αντίκες πριν βάλει ένα κομμάτι στην τσέπη της.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Τελικά, αφού το περιεχόμενο της τσάντας τοποθετείται σε μια μυστηριώδη μαύρη σφαίρα, γεννιέται η τρίτη Scarlett Johansson, ως μια κομψή, καλοντυμένη εκδοχή του Φρανκεστάιν.

Όπως δήλωσε η Scarlett Johansson στο #WWD: «Η ιδέα για αυτή την καμπάνια της #Prada είναι ένα παιχνίδι πάνω στην ταυτότητα, τις ταυτότητες που ζουν μέσα σε όλους μας, τις διαφορετικές μάσκες που φοράμε, τους διαφορετικούς χαρακτήρες που υποδυόμαστε, τους διαφορετικούς ανθρώπους που είμαστε με άλλους ανθρώπους, σε διαφορετικές σχέσεις».

Αυτή είναι η πρώτη φορά που ο Γιώργος Λάνθιμος συνεργάζεται με την #Prada (και η πρώτη φορά που συνεργάζεται με τη Γιόχανσον), αλλά ο οίκος μόδας δεν είναι ξένος στη συνεργασία με σκηνοθέτες του 21ου αιώνα. Η περσινή καμπάνια για την #Galleria – επίσης με πρωταγωνίστρια τηScarlett Johansson – σκηνοθετήθηκε από τον Jonathan Glazer, νικητή #Όσκαρ και σκηνοθέτη του #TheZoneOfInterest, ενώ η πρώτη καμπάνια για την τσάντα, που κυκλοφόρησε το 2021 με την Hunter Schafer, σκηνοθετήθηκε από τον ανερχόμενο Xavier Dolan.

 

 

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Promotional Rep NewsFeed
ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
;