Το μικρό «θαύμα» της Primetel Business Solutions

Πώς μια εταιρεία όπως η Primetel κατόρθωσε να υπερκεράσει τον παραδοσιακό της ανταγωνισμό, να πρωταγωνιστεί στον τομέα των Business Solutions και να κρατά ευτυχισμένους δεκάδες απαιτητικούς μεγάλους οργανισμούς και επιχειρήσεις.

Στην αγορά κυκλοφορεί ένα καλά κρυμμένο μυστικό μεταξύ των στελεχών των μεγάλων επιχειρήσεων του ιδιωτικού και των οργανισμών του δημόσιου: «αν θέλεις ασφάλεια, αμεσότητα και γρήγορη ανταπόκριση, πήγαινε στην Primetel». Η ανεξάρτητη εταιρεία τηλεπικοινωνιών κατάφερε να εδραιωθεί στην κορυφή των επιχειρηματικών τεχνολογικών λύσεων και την προτιμούν επιχειρήσεις αλλά και πλήθος κρατικών φορέων. Και δεν μιλάμε μόνο για τους γνωστούς εξαιρετικά ανταγωνιστικούς της όρους που την έκαναν να ξεχωρίζει στο Business to Business. Πού οφείλεται αυτή η επιτυχία;

Καταρχήν στην εμπειρία, απαντούν στελέχη της εταιρείας. «Πράγματι, μέσα στην καθημερινή πίεση και τη μεγάλη διαφήμιση χάνεται ένα σημαντικό γεγονός: ότι η Primetel είναι από τις πρώτες εταιρείες τηλεπικοινωνιών στον χώρο του Business ICT solutions. Η γνώση μας είναι ασυναγώνιστη. Το παζάρι γνωρίζει καλά ότι η Primetel έχει εδώ και 15 χρόνια τη δυνατότητα να παραδώσει από το Α ως το Ω κάθε τηλεπικοινωνιακό και τεχνολογικό έργο, ακόμη και τα πιο σύνθετα. Από το σχεδιασμό, τη μελέτη, την υλοποίηση με το κλειδί στο χέρι».

After sales service

«Και δεν μένουμε εκεί: αναλαμβάνουμε τη διαχείριση, τη συντήρηση και την επίλυση προβλημάτων με μεθόδους που τότε εμφανίστηκαν πρώτη φορά και διαρκώς εξελίσσονται: Με ξεχωριστό call center για όλους τους εταιρικούς πελάτες 24 ώρες το 24ωρο, 7 μέρες την εβδομάδα. Αλλά δεν μένουμε εκεί: Διαθέτουμε εξειδικευμένο support team για κάθε πρόβλημα, αποτελούμενο από συμβούλους, μηχανικούς και τεχνικούς: Μια ομάδα στη διάθεση του πελάτη».

Βέβαια, σήμερα παρά τον αυξημένο ανταγωνισμό, η φήμη της εταιρείας από τη Λεμεσό παραμένει δυνατή και κάθε νέο project που αναλαμβάνει καταφέρνει να τη δικαιώσει και να πολλαπλασιάσει την απήχησή της τους επαγγελματικούς κύκλους.

Ευελιξία

«Το μυστικό της επιτυχίας είναι το mentality της ευελιξίας. Δεν είμαστε και δεν μας ενδιαφέρει να είμαστε ένας μεγάλος, δυσκίνητος μηχανισμός. Δεν είναι αυτό που ζητούν οι πελάτες μας από εμάς. Αντίθετα, τους προσελκύει η λογική που έχουμε υιοθετήσει εδώ και χρόνια: η άμεση ανταπόκριση χωρίς καθυστερήσεις και γραφειοκρατία, κάτι που προκύπτει αβίαστα από την μακρόχρονη προσωπική μας δέσμευση».

Υπηρεσίες

Σε ποιες υπηρεσίες λοιπόν απλώνεται αυτή η περίφημη αλλά αρκετά «διακριτική» τεχνογνωσία της Primetel; Πρώτα απ’ όλα οι άνθρωποι της εταιρείας υπερηφανεύονται για τις επιδόσεις τους στα connectivity solutions! «Είμαστε οι καλύτεροι με μεγάλη διαφορά» λένε. Το τεκμηριώνουν με τα ιδιαίτερα χαμηλά rates, τις ανταγωνιστικές και ελκυστικές προσφορές και ιδιαίτερα αυτήν με τις 2 δωρεάν τηλεφωνικές γραμμές. Το υψηλό περιθώριο αναβάθμισης όσο αυξάνονται οι ανάγκες. Τις σταθερά υψηλές ταχύτητες, την ασφάλεια, τον έλεγχο και την ποιότητα των διαδικασιών.

Αναφέρονται ωστόσο και στην αυξητική πορεία του cloud, καθώς  η Primetel είναι από τους πρώτους που απέκτησαν πιστοποίηση για Data Center. Αλλά και στην άλλη πρωτοπορία τους, το voice στην καθιέρωση του οποίου στην Κύπρο συνέβαλαν καθοριστικά. Εξάλλου είναι ο μοναδικός πάροχος με δικό του καλώδιο στους κυπριακούς αυτοκινητοδρόμους.

Θα ήταν παράλειψη να μην αναφέρουμε στην εξίσωση της επιτυχίας και το Primetel fiber: τη νέα τεχνολογία της οπτικής ίνας με τις φανταστικές ταχύτητες. Είναι, όπως ξέρουμε ένα project σε εξέλιξη. Αλλά η παροχή του δωρεάν εξοπλισμού και οι ανταγωνιστικοί όροι της εταιρείας το μετατρέπουν σε έναν ακόμα κρίκο στην αλυσίδα της παροχής ποιοτικών υπηρεσιών.

Δίπλα στους πελάτες

Η Primetel γνωρίζεται καλά με τους εταιρικούς πελάτες της. Η εμπειρία της της επιτρέπει να ξέρει, όχι μόνο τα συστήματα τους, αλλά και τις ανάγκες και την αγωνία τους. Κάτι που της επιτρέπει να προσφέρει tailor made λύσεις, αλλά και ασφάλεια και σιγουριά. Δηλαδή το συνδυασμό που χρειάζεται ο καθένας μας. Τελικά αυτό είναι το μυστικό της επιτυχίας του B2B θαύματος της εταιρείας. Όπως λέμε και οι ίδιοι: «Είμαστε δίπλα στους πελάτες μας, νοιαζόμαστε γι’ αυτούς, καθώς πιστεύουμε ότι η εξέλιξη η δική τους και η δική μας πάνε χέρι – χέρι». Έτσι γίνονται μεγάλες οι εταιρείες.

Δειτε Επισης

Στις 16 Μαΐου η ετήσια εκδήλωση «Cisco Experience»
Derby della Madonnina με σούπερ προσφορά από την In2Bet!
Ρεκόρ συμμετοχών στον «Γύρο της Πάφου 2024»
Εγκαίνια Παλαιάς Δημοτικής Αγοράς στην παρουσία του Προέδρου της Δημοκρατίας
Τα Beauty Line τιμούν την Ημέρα Γης με την εκστρατεία «Φτιάχνουμε μαζί έναν κόσμο ομορφότερο»
Aphrodite Hills Resort: Γιορτάζοντας την άνοιξη με Πρωτομαγιάτικο Φεστιβάλ
Το EUHeyDay πάει Πάφο
ΤΑ ΜΙΕΕΚ ΣΕ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΣΤΡΟΓΓΥΛΗΣ ΤΡΑΠΕΖΗΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ
EU Heyday: Τρέξτε στον Γύρο της Πάφου 2024 και δείτε από κοντά τα έργα που αλλάζουν την καθημερινότητά μας στην Κύπρο
5 tips καθαριότητας