Σταθεροί στις απόψεις τους οι καθηγητές για τις εξετάσεις τετραμήνων-Δεν αποκλείουν τη λήψη μέτρων

Ίδια παραμένει η στάση των καθηγητών, όσο αφορά τους Κανονισμούς για την Αξιολόγηση του μαθητή σε κάθε τετράμηνο, με την ΟΕΛΜΕΚ να δηλώνει πως θα βρίσκεται σε διαρκή εγρήγορση για λήψη αποφάσεων επί του ζητήματος.

Το πρωί συνήλθε το Κεντρικό Διοικητικό Συμβούλιο της οργάνωσης των καθηγητών, κατά την οποία διαπίστωσαν πως οι τροποποιήσεις που έγιναν από τη Βουλή των Αντιπροσώπων στους κανονισμούς για την Αξιολόγηση του μαθητή σε κάθε τετράμηνο, δεν ικανοποιούν την ΟΕΛΜΕΚ, καθώς δεν κινούνται σε ικανοποιητικό βαθμό προς την αναμενόμενη κατεύθυνση.

«Αναφορικά με την ουσία των τροποποιήσεων που ψηφίστηκαν από τη Βουλή των Αντιπροσώπων σημειώνουμε ότι αυτές περιέχουν κενά και αναπάντητα ερωτήματα. Ως εκ τούτου με βάση και την τελευταία απόφαση της ΠΣΓΑ της ΟΕΛΜΕΚ, το ΚΔΣ θα βρίσκεται σε διαρκή εγρήγορση για λήψη αποφάσεων για το ζήτημα αυτό», καταλήγει η ανακοίνωση.

Αυτούσια η ανακοίνωση της ΟΕΛΜΕΚ:
«Το ΚΔΣ της ΟΕΛΜΕΚ αξιολογώντας την πληθώρα τροποποιήσεων που έγιναν από τη Βουλή των Αντιπροσώπων, έστω και την υστάτη, στους Κανονισμούς για την Αξιολόγηση του μαθητή σε κάθε τετράμηνο, διαπιστώνει ότι αυτές δεν ικανοποιούν την ΟΕΛΜΕΚ, καθώς δεν κινούνται σε ικανοποιητικό βαθμό προς την αναμενόμενη κατεύθυνση.

Υπενθυμίζεται ότι η σθεναρή στάση της Οργάνωσης μαζί με άλλα οργανωμένα σύνολα και η αντίθεσή της στην εξετασιοκεντρική φιλοσοφία του ΥΠΠ για την αξιολόγηση του μαθητή με εξετάσεις στο τέλος των τετραμήνων, ήταν αυτή που οδήγησε στην αναβολή του θεσμού και στη μη εφαρμογή του κατά τη σχολική χρονιά 2018-2019, όπως προέβλεπε η σχετική νομοθεσία, παρά το γεγονός ότι το Υπουργείο Παιδείας δήλωνε αποφασισμένο και έτοιμο να τις εφαρμόσει.

Δυστυχώς, το ΥΠΠΑΝ αντί να αξιοποιήσει τον ένα χρόνο αναστολής του θεσμού με στόχο να διαλεχθεί εποικοδομητικά με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς και να ικανοποιήσει έστω και τις ελάχιστες προϋποθέσεις (αναθεώρηση Αναλυτικών Προγραμμάτων ώστε αυτά να είναι συμβατά με τον πραγματικά διαθέσιμο διδακτικό χρόνο, δημιουργία τράπεζας υλικού, καθολική και συστηματική επιμόρφωση των εκπαιδευτικών, πρόβλεψη επαρκούς χρόνου για την εφαρμογή των εναλλακτικών μορφών αξιολόγησης κ.λπ.) για την επιτυχή έκβαση του νέου θεσμού, παρέμεινε πεισματικά εγκλωβισμένο σε απόλυτες θέσεις, τις οποίες αναγκάστηκε τελικά να αναιρέσει.

Ανάλωσε τον χρόνο του σε επικοινωνιακούς σχεδιασμούς μέσω ενημερώσεων για τον τρόπο εφαρμογής των εξετάσεων τετραμήνων και προωθούσε μια πρωτόγνωρη εκστρατεία προβολής του θεσμού, με καταχωρήσεις στα έντυπα μέσα και διαφημιστικά φιλμάκια στα ηλεκτρονικά μέσα.

Αναφορικά με την ουσία των τροποποιήσεων που ψηφίστηκαν από τη Βουλή των Αντιπροσώπων σημειώνουμε ότι αυτές περιέχουν κενά και αναπάντητα ερωτήματα.

Ως εκ τούτου με βάση και την τελευταία απόφαση της ΠΣΓΑ της ΟΕΛΜΕΚ, το ΚΔΣ θα βρίσκεται σε διαρκή εγρήγορση για λήψη αποφάσεων για το ζήτημα αυτό».
 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: 

Δειτε Επισης

Το 4,3% των μαθητών στα σχολεία ασκεί bullying-Χαμηλά τα ποσοστά σε σχέση με την ΕΕ
Τα κατεχόμενα συμμετέχουν σε τουριστική έκθεση στο Ντουμπάι
Με παρέμβαση Παναγιώτου αίρονται τα απεργιακά μέτρα στο λιμάνι Λάρνακας
Εκφοβισμό και κακομεταχείριση καταγγέλλουν οι «φοιτητές» στα κατεχόμενα
Α. Βαφεάδης: Εντός Ιουνίου η αποπεράτωση του περιμετρικού Λευκωσίας
Συνεχίζεται η απεργία στο λιμάνι Λάρνακας, μεσολάβηση Βαφεάδη ζητούν οι συντεχνίες
Γιωρκάτζης: Το Φθινόπωρο θα παραδοθεί ο αναπλασθείς χώρος παλαιού ΓΣΠ
Μεγαλύτερο αγοραστικό ενδιαφέρον συγκεντρώνουν τα διαμερίσματα-Καταγράφηκαν 421 πωλήσεις
Λιγότεροι από 4 στους 10 Κύπριους έχουν καλό επίπεδο χρηματοοικονομικών γνώσεων
Σε επ' αόριστον απεργία κατήλθαν εργαζόμενοι στο λιμάνι Λάρνακας