Πήρε μπρος το Υπ. Παιδείας, ετοιμάζει αλλαγές για τα δοκίμια για παιδιά με αναπηρία

Κάλλιο αργά, παρά ποτέ λέει μία παροιμία, η οποία αντιπροσωπεύει την εικόνα που παρατηρείται αυτή τη στιγμή στην ειδική εκπαίδευση. Κι αυτό επειδή το Υπουργείο Παιδείας, μετά από πολλές αντιδράσεις, συστάσεις και επιστολές που έλαβε, κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς, έκανε το ένα βήμα μπροστά και ετοιμάζει να αλλάξει τις διαδικασίες για τους μαθητές με αναπηρία στις Παγκύπριες Εξετάσεις.

Παρά το γεγονός ότι έφυγε μία ακόμη σχολική χρονιά, με τους γονείς των παιδιών με αναπηρίες να ασκούν συνεχώς πιέσεις προς το Υπουργείο Παιδείας, ωστόσο να μην είχαν το επιθυμητό αποτέλεσμα, το Υπουργείο αποφάσισε να προβεί σε διορθωτικές κινήσεις, σε μία προσπάθεια να αλλάξει την εικόνα.

Ο Γενικός Διευθυντής Υπουργείου Παιδείας, Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας, Νεόφυτος Παπαδόπουλος, ενώπιον της Επιτροπής Παιδείας της Βουλής, ανακοίνωσε ότι το Υπουργείο θα διαμορφώσει θέση σε ό,τι αφορά τις Παγκύπριες Εξετάσεις για τα άτομα με αναπηρία, ενώ τόνισε πως θα ασχοληθούν με τις εύλογες προσαρμογές, όπως αυτές πρέπει να είναι και για τα τετράμηνα. Όπως είχε αναφέρει, προέβη σε αυτή την ανακοίνωση, καθώς ήθελε να διαλύσει κάποιες εντυπώσεις που έχουν δημιουργηθεί, λόγω αναφορών που υπήρχαν κατά τη διάρκεια της συζήτησης, για το θέμα των εξετάσεων ανά τετράμηνο.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ: Φέτος κερδήθηκε ο αγώνας για το Νικόλα, του χρόνου να είναι για όλα τα παιδιά…

Σημειώνεται πως για το θέμα των εξετάσεων, πέντε σύνδεσμοι είχαν ενώσει δυνάμεις και έστειλαν επιστολές προς το Υπουργείο Παιδείας, ζητώντας εύλογες προσαρμογές, για τα παιδιά με αναπηρίες, για τις εξετάσεις τετραμήνων, ωστόσο το αποτέλεσμα δεν ήταν το επιθυμητό. Όπως ανέφερε στην Επιτροπή Παιδείας η Μαρίνα Γεωργίου, η πρόεδρος του Συνδέσμου για ΔΕΠΥ, η οποία εκπροσώπησε και τους πέντε συνδέσμους που είχαν στείλει επιστολές προς το Υπουργείο, ανέμεναν να λάβουν πρόσκληση για να παραστούν στη συζήτηση που έγινε για τις εξετάσεις ανά τετράμηνο, ωστόσο αυτό δεν έγινε προκαλώντας την αντίδρασή τους.

Οι πέντε οργανώσεις, όπως είχε αναφέρει η κα. Γεωργίου, ανέμεναν ότι εντός του νομοσχεδίου που είχε ετοιμάσει το Υπουργείο Παιδείας, θα υπήρχαν και οι προσαρμογές για πρόνοιες για διαφοροποίηση των γραπτών για τα παιδιά με αναπηρίες, καθώς στις απαντητικές επιστολές που τους έστελνε το Υπουργείο, αναφερόταν ότι στη νομοθεσία δεν υπήρχε αναφορά για διαφοροποίηση δοκιμίων. Ωστόσο, με απογοήτευση είδαν ότι το Υπουργείο δεν είχε προβεί σε αυτές τις διαφοροποιήσεις.

Η κα. Γεωργίου ήταν έντονη, όταν ανέφερε ότι τα παιδιά τους, όπως είναι η κατάσταση αυτή τη στιγμή, αδικούνται και θυματοποιούνται και πρέπει να γίνει κάτι για να αλλάξει η κατάσταση. «Το Σεπτέμβριο δεν θα ανοίξουν τα σχολεία μόνο για τα παιδιά της γενικής εκπαίδευσης, θα ανοίξουν και για τα δικά μας παιδιά», ανέφερε.

Πάντως, η αλλαγή στάσης του Υπουργείου, εκ πρώτης φαίνεται να προσέφερε χαμόγελα στους γονείς των παιδιών με αναπηρίες, ωστόσο είναι επιφυλακτικοί, αφού για το συγκεκριμένο θέμα αγωνίζονται εδώ και τέσσερα χρόνια.  

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ: Αντιδράσεις για το νομοσχέδιο Προδρόμου για τετράμηνα-Φωνές για έλλειψη διαλόγου

Δειτε Επισης

Οι τυχεροί αριθμοί της κλήρωσης του Τζόκερ
Δωρεάν μαθήματα σε ενήλικες προσφέρει η Σχολή Χαρακτικής Χαμπή
Πρόοδο στην προσπάθεια εμβάθυνσης της αγοράς κεφαλαιαγορών βλέπει ο Μισέλ
Υπ. Γεωργίας στην Σύνοδο Κοινοπολιτείας-«Συλλογική ευθύνη η προστασία ωκεανών»
Δήμος Λάρνακας: Σύντομα ο σχεδιασμός για Σχολή Θαλάσσιων Επιστημών ΤΕΠΑΚ
Δέσμευση Βουλής για προώθηση υγειονομικής περίθαλψης με επίκεντρο τον ασθενή
Δύσκολη συζήτηση των 27 στις Βρυξέλλες για ανταγωνιστικότητα λόγω κεφαλαιαγορών
Εκπέμπει SOS ο Διευθυντής του Νοσοκομείο Τροόδους-«Τριτοκοσμικές οι συνθήκες, αναγκαία η ανακαίνιση του»
Εξουσιοδότησαν ΣΕΚ-ΠΕΟ να προσπαθήσουν για σύμβαση οι απεργοί στις εταιρείες ηλεκτρολογικών
Πώς απαντά η Υπ. Ασθενοφόρων για το περιστατικό με τη λιπόθυμη μαθήτρια-«Δεν ήταν επείγον»