Πέμπτη 2 Φεβ, 2023 | Επικοινωνία
trans gif

Τα αναλυτικά προγράμματα και την αξιολόγηση σε Λύκεια και Τεχνικές εξέτασε ο Προδρόμου

  20/04/2022 18:20
Τα αναλυτικά προγράμματα και την αξιολόγηση σε Λύκεια και Τεχνικές εξέτασε ο Προδρόμου

Τα αναλυτικά προγράμματα και την αξιολόγηση σε Λύκεια και Τεχνικές εξέτασε ο Προδρόμου

  20/04/2022 18:20

Συναντήσεις με την Επικεφαλής των Ομάδων Αναλυτικών Προγραμμάτων, Καθηγήτρια Μαίρη Κουτσελίνη καθώς και την ηγεσία της Παγκύπριας Συνομοσπονδίας Ομοσπονδιών Συνδέσμων Γονέων Δημόσιων Σχολείων Μέσης Εκπαίδευσης, είχε την Μεγάλη Τετάρτη ο Υπουργός Παιδείας, Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας Προδρόμος Προδρόμου.

Σύμφωνα με ανακοίνωση από το Γραφείο του ο Υπουργός ενημέρωσε την κ. Κουτσελίνη για τη συζήτηση που έγινε στη Βουλή, την περασμένη Δεύτερα, σχετικά με την αξιολόγηση των μαθητών/τριών  στα πλαίσιο των τετραμήνων και για εισηγήσεις που κατατίθενται γύρω από το θέμα.

Συζητήθηκαν, επίσης, η ανάγκη αναθεώρησης των Αναλυτικών Προγραμμάτων και ενδεχόμενες προσαρμογές στα Ωρολόγια Προγράμματα Λυκείων και Τεχνικών Σχολών.

Κατά τη συνάντηση με την Παγκύπρια Συνομοσπονδία Ομοσπονδιών Συνδέσμων Γονέων Δημόσιων Σχολείων Μέσης Εκπαίδευσης ο Υπουργός Παιδείας προέβη σε ενημέρωση των οργανωμένων γονέων για τις εισηγήσεις που επεξεργάζεται το ΥΠΠΑΝ  σχετικά με τη διαμόρφωση της Συντρέχουσας Αξιολόγησης στα Λύκεια και στις Τεχνικές Σχολές, και σχετικά με τον περιορισμό των γραπτών ασκήσεων.

Έγινε, επίσης, συζήτηση και ανταλλαγή απόψεων αναφορικά με προτάσεις που ακούστηκαν στην πρόσφατη συνεδρίαση της Κοινοβουλευτικής Επιτροπής Παιδείας.

Παράλληλα, συζητήθηκαν και άλλες ιδέες και σκέψεις για την αξιολόγηση των μαθητών/τριών, ενώ ο Υπουργός ενημέρωσε τους εκπροσώπους της Συνομοσπονδίας ότι εξετάζονται εισηγήσεις που κατατέθηκαν από το ΔΗΚΟ προκειμένου να υιοθετηθούν κάποιες βελτιωτικές αλλαγές στο Σύστημα Αξιολόγησης Μαθητών/τριών.

Συμφωνήθηκε, τέλος, ότι θα πραγματοποιηθεί και νέα συνάντηση με τη Συνομοσπονδία για συζήτηση του θέματος.

Για να σχολιάσετε κάντε κλικ εδώ
 
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Πίσω στην αρχή της σελίδας