Πέμπτη 25 Φεβ, 2021 | Επικοινωνία
trans gif

Η μεγαλύτερη πρόκληση για τα σχολεία και ο προβληματισμός για το διαχωρισμό

  09/01/2021 06:54
Η μεγαλύτερη πρόκληση για τα σχολεία και ο προβληματισμός για το διαχωρισμό

Η μεγαλύτερη πρόκληση για τα σχολεία και ο προβληματισμός για το διαχωρισμό

  09/01/2021 06:54
Μπροστά στην μεγαλύτερη πρόκληση, από το πρώτο κύμα της πανδημίας, βρίσκεται το Υπουργείο Παιδείας, αφού από την ερχόμενη Δευτέρα και μέχρι το τέλος του μηνός, αναστέλλεται η λειτουργία των σχολείων, με φυσική παρουσία των μαθητών και εφαρμόζεται η εξ αποστάσεως εκπαίδευση, για όλα τα σχολεία, όλων των βαθμίδων.
 
Το Υπουργείο Παιδείας, αλλά και το Υφυπουργείο Καινοτομίας θα κριθούν για τις πράξεις τους, όσον αφορά στην τεχνολογική αναβάθμιση των σχολείων και το πρωί της Δευτέρας αποτελεί το μεγαλύτερο crash test για την τηλεκπαίδευση. Δημοτικά, Γυμνάσια, Λύκεια και Τεχνικές Σχολές θα ενωθούν στο σύστημα Teams και θα ξεκινήσουν μαθήματα.
 
Το στοίχημα για το Υπουργείο Παιδείας είναι αν το σύστημα είναι δυνατό να αντέξει την ταυτόχρονη σύνδεση όλων των εκπαιδευτικών και μαθητών ή αν θα πάθουμε όπως την Ελλάδα, που από την πρώτη μέρα που άρχισε η τηλεκπαίδευση, το σύστημα έπεσε για αρκετή ώρα. Ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα που εντόπισαν οι μαθητές, αλλά και οι καθηγητές ήταν το πρόβλημα στη σύνδεση, με το μάθημα να διακόπτεται ή να μην είναι δυνατό να γίνεται πραγματοποιηθεί καθόλου.
 
Το Υπουργείο Παιδείας, παράλληλα, τρέχει και πάλι κατόπιν εορτής, αφού συνεχίζει τις επισκέψεις στα σχολεία, ώστε να καταγραφούν οι ελλείψεις σε εξοπλισμό και να ενισχυθούν οι μονάδες.
 
Αναστάλθηκαν οι εξετάσεις τετραμήνων
Τέλος στην αγωνία των μαθητών και των καθηγητών, όσον αφορά στην εφαρμογή των εξετάσεων τετραμήνων, αφού τα δεδομένα στην παρούσα φάση δεν το επιτρέπουν. Ο υπουργός Παιδείας, σε τηλεδιάσκεψη που είχε με γονείς και καθηγητές τους ενημέρωσε για τα νέα μέτρα, με τις τρεις οργανώσεις να εκφράζουν τις ανησυχίες τους για τις εξετάσεις.
 
Ο υπουργός Παιδείας υπέδειξε ότι είναι δύσκολο να εφαρμοστούν οι εξετάσεις τετραμήνων, τουλάχιστον για το πρώτο τετράμηνο, δίνοντας στους εκπαιδευτικούς οδηγίες, ώστε να αξιολογήσουν τους μαθητές με εναλλακτικό τρόπο. Συγκεκριμένα, οι μαθητές θα αξιολογηθούν με βάση το 60% του βαθμού, που αφορά στην προφορική απόδοση.
 
Αυτό φαίνεται να μην ικανοποίησε τους γονείς, οι οποίοι ζήτησαν όπως αξιολογηθούν με εναλλακτικό τρόπο, όσον αφορά στο 40% που αφορά την γραπτή απόδοση, με τον Χαράλαμπο Διονυσίου, να αναφέρει στον REPORTER ότι τα παιδιά, κατά τη διάρκεια των διακοπών έχουν μελετήσει και έχουν προετοιμαστεί και θα πρέπει να βρεθούν άλλοι τρόποι αξιολόγησης, όπως βρέθηκε και τον περασμένο Μάιο.
 
Εξάλλου, το Υπουργείο Παιδείας έδωσε και την επιλογή να ζητηθεί από το Υπουργείο Υγείας κατ’ εξαίρεση μετακινήσεις για τους μαθητές, ώστε να μεταβούν στα σχολεία και να εξεταστούν στα δύο από τα τέσσερα μαθήματα, κάτι που δεν είδαν με καλό μάτι οι εμπλεκόμενοι φορείς.
 
Αναμένεται, ωστόσο, η επίσημη τοποθέτηση και οι οδηγίες από το Υπουργείο Παιδείας.
 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ: Αναστέλλονται οι εξετάσεις τετραμήνων-Πώς θα αξιολογηθούν οι μαθητές
 
Με διαφορετικό ωράριο τα Γυμνάσια και τα Λύκεια
Διαφοροποιείται το ωράριο για τα Γυμνάσια και τα Λύκεια, με τα Γυμνάσια να κάνουν μάθημα από τις 10:30 μέχρι τις 1:35. Ο λόγος της διαφοροποίησης αυτής είναι ώστε να δοθεί διευκόλυνση στις οικογένειες που έχουν δύο παιδιά σε διαφορετικές βαθμίδες και θα έπρεπε να χρησιμοποιούν τον ίδιο εξοπλισμό.
 
Όσον αφορά στα Λύκεια, η μέρα θα ξεκινά κανονικά, με το πρώτο μάθημα να ξεκινά στις 7:30 και το τελευταίο να τελειώνει στις 1:30 το μεσημέρι. Οι περίοδοι, ωστόσο, θα είναι μικρότερες, αφού θα διαρκούν μόνο 30-35 λεπτά, όπως ίσχυε μέχρι σήμερα.
 
Εξάλλου, οι καθηγητές θα δουλεύουν από το σπίτι, με τα σχολεία να λειτουργούν με προσωπικό ασφαλείας. Αυτό θα βοηθήσει στην ομαλή λειτουργία της εξ αποστάσεως εκπαίδευση και μειώνει τις πιθανότητες να παρουσιαστούν προβλήματα κατά τη διάρκεια του μαθήματος, όπως γινόταν το προηγούμενο διάστημα.
 
Ο αντιπρόεδρος της ΟΕΛΜΕΚ, Κώστας Χατζησάββας υπέδειξε στον REPORTER πως το Υπουργείο Παιδείας πρέπει να αξιολογήσει τις τρεις αυτές εβδομάδες, ώστε να βελτιώσει την κατάσταση που επικρατεί στα σχολεία και να τα ενισχύσει, είτε με ηλεκτρονικό εξοπλισμό, είτε με τα μονά θρανία, που είχαν παραγγελθεί, αλλά ακόμη δεν έχουν δοθεί στα σχολεία.
 
Προβληματισμός για το διαχωρισμό
Από την άλλη πλευρά, προβληματισμένοι παρουσιάζονται οι δάσκαλοι για το διαχωρισμό της Προδημοτικής, των νηπιαγωγείων και της ειδικής εκπαίδευσης, με την πρόεδρο της ΠΟΕΔ, Μύρια Βασιλείου να σημειώνει πως ζήτησαν από το Υπουργείο Παιδείας νέες διευκρινίσεις από τους ειδικούς, για το σκεπτικό πίσω από αυτή την εκπαίδευση.
  
Παράλληλα, οι δάσκαλοι δηλώνουν έτοιμοι για την εφαρμογή της τηλεκπαίδευσης από την ερχόμενη Δευτέρα. Συγκεκριμένα, για τις πρώτες τρεις τάξεις του Δημοτικού (Α-Γ’) θα πραγματοποιείται ασύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση, όπως γινόταν το διήμερο 7-8 Ιανουαρίου, αλλά και τον περασμένο Μάρτιο, με τους δασκάλους να ανεβάσουν στην πλατφόρμα που χρησιμοποιείται υλικό και οι μαθητές να το λαμβάνουν στο σπίτι και να το μελετούν. Εξάλλου, γίνεται και επιστράτευση της κρατικής τηλεόρασης, αφού θα παρουσιάζεται εκπαιδευτικό πρόγραμμα στο ΡΙΚ 2, σε συγκεκριμένες ώρες.
 
Όσον αφορά στις τελευταίες τάξεις του Δημοτικού (Δ-Στ’) θα πραγματοποιείται σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση, με τους δασκάλους και μαθητές να συνδέονται για περίπου δύο ώρες στην πλατφόρμα, για να κάνουν το μάθημά τους. Παρόμοια κατάσταση και για τα σχολεία Μέσης Εκπαίδευσης, με τη διαφορά ότι οι περίοδοι μαθήματος ενδεχομένως να είναι περισσότερες.
 
Και στην Δημοτική εκπαίδευση, οι δάσκαλοι θα παραμείνουν στο σπίτι τους, ενώ τα σχολεία θα λειτουργούν με προσωπικό ασφαλείας. 
 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: 
Για να σχολιάσετε κάντε κλικ εδώ
 
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Πίσω στην αρχή της σελίδας