«Αυτό δεν πωλείται και δεν αγοράζεται… Έτσι δεν μπορώ, παρά να σας πω ευχαριστώ»

Μόλις του ανακοίνωσαν πως είναι προς το τέλος αυτής της ταλαιπωρίας και πως είναι κοντά στο εξιτήριο, ζήτησε αμέσως χαρτί για να γράψει. Ο κ. Δ. παρέδωσε λίγο αργότερα στους νοσηλευτές, τρεις σελίδες. Τρεις σελίδες γεμάτες ευγνωμοσύνη…

Ήταν ο τρόπος του να πει ευχαριστώ στους ανθρώπους που τον φροντίζουν τις τελευταίες ημέρες στο Νοσοκομείο Αναφοράς… το Νοσοκομείο της Ανθρωπιάς, όπως λέει και η Διευθύντριά του, όπου νοσηλεύονται ασθενείς με κορωνοϊό.
 
Από την πρώτη στιγμή, όπως αναφέρει στο γράμμα του ο κ. Δ, κατάλαβε πως αυτό το νοσοκομείο ήταν διαφορετικό. Έψαχνε τι ήταν αυτό που το έκανε διαφορετικό και τελικά το βρήκε… Ήταν οι άνθρωποι του, οι γιατροί, οι νοσηλευτές και το υπόλοιπο προσωπικό.

«Αυτή η ζεστασιά που έβγαινε πέραν του ορίου καθήκοντός σας, ήταν αυτό το κάτι άλλο. Δεν πωλείται και δεν αγοράζεται και έτσι εγώ δεν μπορώ να κάνω κάτι περισσότερο, παρά να σας πω από τα βάθη της ψυχής μου και με όλη την ειλικρίνεια που με χαρακτηρίζει ως άνθρωπο απλά ένα μεγάλο Ευχαριστώ», λέει καταλήγοντας.

Στο γράμμα του που προκάλεσε μεγάλη συγκίνηση και έδωσε κουράγιο στους γιατρούς και τους νοσηλευτές, του Νοσοκομείου Αναφοράς, που είναι πλέον πλήρες και εργάζεται στα όριά του, έκανε και κάτι άλλο… Γράφοντας την ημερομηνία 28-12-20, έσβησε τον αριθμό της χρονιάς. Μιας χρονιάς που προκάλεσε στον ίδιο και όλον τον κόσμο μεγάλη ταλαιπωρία. Μιας χρονιάς που όλοι θέλουμε να ξεχάσουμε… 

Αυτούσιο το γράμμα του κ. Δ
«Αγαπητοί μου, πολλοί άνθρωποι λένε ότι τα πολλά λόγια είναι φτώχεια και ότι είναι πολύ δύσκολο τις περισσότερες φορές για πολλούς από εμάς να εκφράσουμε, να βγάλουμε έξω και να δώσουμε σε άλλους συναθρώπους μας να νιώσουν αυτά που μας προκαλούν στην ψυχή μας οι ίδιοι.

Σε μεγάλο μέρος αυτής της διαπίστωσης συμφωνώ κι εγώ. Παρόλα αυτά, επειδή δεν υπάρχουν και πολλοί άλλοι τρόποι επικοινωνίας με όλους σας (λόγω διαφορετικών ωρών εργασίας), να μου επιτρέψετε να σας αφήσω γραπτώς κάτι από τα αποτελέσματα της δικής σας συμπεριφοράς.

Όλοι μας, ειδικά εάν έχεις μια κάποια ηλικία, όπως εγώ σίγουρα έχουμε και άλλες εμπειρίες σε νοσοκομεία. Έτσι όταν μεταφέρθηκα εδώ, ανέμενα να συναντήσω μία από τα ίδια. Κι όμως! Με ανέμενε μία μεγάλη έκπληξη. Υπάρχει μία μεγάλη διαφορά, την οποία άρχισα να νιώθω από τα πρώτα λεπτά. Θα διερωτηθεί κάποιος τι ήταν αυτό το διαφορετικό που με εντυπωσίασε. Τίποτα το διαφορετικό. Ότι γινόταν σε άλλα νοσοκομεία, γινόταν και εδώ. Τότε;
 
Τότε είδα στα μάτια σας και στη συμπεριφορά σας, αυτά που λέω. Είδα την υπομονή και την προθυμία, παρόλη την πίεση του χρόνου στην δουλειά σας. Να σταματάτε, να μας ακούτε και να μας απαντάτε πολλές φορές σε επαναλαμβανόμενα ερωτήματα. Χωρίς δυσανασχέτηση, με υπομονή, χαμόγελο και κατανόηση. Εμείς πολλές φορές, μέσα στην απελπισία μας και στον πόνο μας, είμαστε και παράλογοι. Κι όμως από σας δεν έχουμε ακούσει ούτε μία φορά, να αντιδράσετε λάθος. Για 11 ημέρες για 24 ώρες την κάθε μέρα και για όλα όσα είχαν προκύψει, η δική σας συμπεριφορά πάντα σταθερή. Δεν έχω ακούσει ούτε μια φορά τη λέξη όχι ή δεν μπορώ ή μετά. Πάντα με χαμόγελο λέγατε ναι…

Αυτή η ζεστασιά που έβγαινε πέραν του ορίου καθήκοντός σας, ήταν αυτό το κάτι άλλο. Δεν πωλείται και δεν αγοράζεται και έτσι εγώ δεν μπορώ να κάνω κάτι περισσότερο, παρά να σας πω από τα βάθη της ψυχής μου και με όλη την ειλικρίνεια που με χαρακτηρίζει ως άνθρωπο απλά ένα μεγάλο Ευχαριστώ».
«Είναι πολύ σημαντικά τα λόγια του κ. Δ. και αυτό είναι προς το δικό μας πρόσωπο για τα όσα προσφέρετε εσείς καθημερινά στο τμήμα σας. Να σας τονίσω ότι ο άνθρωπος ξέρει να εκτιμά την προσφορά όταν αυτός την έχει ανάγκη  Άρα μπράβο και σε εσάς που είστε μέλος αυτής της ομάδας που ευχαριστεί ο κ Δ. συνεχίστε έτσι», έγραψε στο προσωπικό του Νοσοκομείο ο προϊστάμενος του θαλάμου, Μάριος Πολυδώρου.
 
Το γράμμα του κ. Δ. έρχεται, σε μια πολύ δύσκολη περίοδο για τα νοσηλευτήρια της χώρας μας, υπενθυμίζοντας σε όλους τη δύναμη της αλληλεγγύης και της προσφοράς, αλλά και την ευγνωμοσύνη που οφείλουμε στους επαγγελματίες υγείας. Ευχόμαστε στον κ. Δ. περαστικά και γρήγορη επιστροφή στην οικογένειά του, όπως και σε όλους τους ασθενείς. 
 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Δειτε Επισης

Επανέρχεται με επιστολή προς Υφ. Πρόνοιας για το Πασχαλινό Επίδομα η ΕΚΥΣΥ
Βαφεάδης: Δεν έχει ληφθεί η εγγυητική για Λιμάνι και Μαρίνα Λάρνακας
Αισιοδοξία Κουμή για αντίστοιχες επιδόσεις στις τουριστικές αφίξεις με το 2023 παρά τις προκλήσεις
Ζητά από υποψήφιους δέσμευση για προώθηση των αιτημάτων της ΟΠΑΚ
Τροποποίηση κανονισμού ΕΕ για προστασία καταναλωτών, ζητά ο ΓΔ του Υπ. Ενέργειας
Μισοάδειο βλέπουν το ποτήρι μονογονιοί, πολύτεκνοι και συνταξιούχοι-Θέτουν σειρά αιτημάτων στο τραπέζι
Μιχαηλίδου: Έμφαση στην προστασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα των παιδιών
Στο 11,7% η διαφορά ακριβότερου από φθηνότερο καλάθι προϊόντων-Αυξήσεις σε λαχανικά, αλλαντικά και όσπρια
Η εκπαίδευση Νοσηλευτών επίκεντρο επιστολής προς υπ. Υγείας από αρμόδιους Συνδέσμους
Η θέση ΥΠΑΝ για τις καταγγελίες για σχολεία-«Μεμονωμένα περιστατικά, κοινωνικό φαινόμενο η βία»