Σάββατο 5 Δεκ, 2020 | Επικοινωνία
trans gif

Πώς απαντά το ΥΠΠΑΝ στις καταγγελίες πατέρα ότι δεν έδειξαν ενδιαφέρον για το παιδί του

  28/10/2020 15:11
Πώς απαντά το ΥΠΠΑΝ στις καταγγελίες πατέρα ότι δεν έδειξαν ενδιαφέρον για το παιδί του

Πώς απαντά το ΥΠΠΑΝ στις καταγγελίες πατέρα ότι δεν έδειξαν ενδιαφέρον για το παιδί του

  28/10/2020 15:11

Σχετικά με την περίπτωση μαθητή γυμνασίου του οποίου ο πατέρας διαμαρτύρεται με αναρτήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με τον ισχυρισμό ότι το σχολείο, στελέχη του Υπουργείου και γενικά το Υπουργείο Παιδείας, Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας δεν έχουν επιληφθεί του θέματος και δεν έδειξαν ενδιαφέρον για το μαθητή, πρέπει να διευκρινισθούν τα ακόλουθα;

1. Για τις περιπτώσεις μαθητών/μαθητριών που αντιμετωπίζουν σοβαρά προβλήματα υγείας και δεν είναι δυνατό να προσέρχονται στο σχολείο προνοείται από τη νομοθεσία ότι, μετά από αίτημα που υποβάλλεται από τους γονείς/κηδεμόνες μαζί με το σχολείο, η αρμόδια Επαρχιακή Επιτροπή Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης εξετάζει το θέμα και μπορεί να εγκρίνει, όταν χρειάζεται, κατ’ οίκον εκπαίδευση. Υπάρχουν ήδη πολλές περιπτώσεις παιδιών που κατόπιν αποφάσεων των επιτροπών τυγχάνουν κατ ’οίκον εκπαίδευσης. 

2. Στη συγκεκριμένη περίπτωση, το σχολείο από την πρώτη ημέρα που απουσίασε ο μαθητής είχε εντοπίσει το θέμα και είχε έρθει σε επικοινωνία με την οικογένεια. Από την αρχή της σχολικής χρονιάς τόσο το σχολείο και ο σύμβουλος, όσο και ο Επαρχιακός Επιθεωρητής είχαν κατ’ επανάληψη επικοινωνία, ενημέρωσαν και καθοδήγησαν τους ενδιαφερόμενους για τη διαδικασία που έπρεπε να ακολουθήσουν. 

Δυστυχώς όμως από τις 14 Σεπτεμβρίου παρήλθε σχεδόν ένας μήνας έως ότου προσκομισθεί η απαραίτητη ιατρική βεβαίωση και υποβληθεί το σχετικό αίτημα στην Επιτροπή.  

3. Από την ημέρα που κατατέθηκε το αίτημα στην Επαρχιακή Επιτροπή, στις 12 τρέχοντος, το θέμα βρίσκεται υπό εξέταση και εντός των επόμενων ημερών πρόκειται η Επιτροπή να αποφανθεί και να υπάρξει σχετική απόφαση. Στο διάστημα που έχει μεσολαβήσει υπήρξε μόνο μια καθυστέρηση μερικών ημερών όταν η Επιτροπή αναγκάστηκε -εξαιτίας περιστατικού σχετικού με την πανδημία- να αναβάλει μια συνεδρίαση. Η παρέλευση διαστήματος περισσότερου από ένα μήνα, από τις παραμονές της έναρξης των μαθημάτων μέχρι τώρα, δεν οφείλεται σε παραλείψεις ή αμέλεια του εκπαιδευτικού προσωπικού. 

4. Επομένως, δεν υπάρχει κανένας λόγος και καμία βάση για διαμαρτυρίες που ακούγονται. Κανονικά το αίτημα θα έπρεπε να είχε υποβληθεί από τις πρώτες μέρες λειτουργίας των σχολείων και θα είχε από τότε διευθετηθεί. Το γεγονός ότι το σχολείο επικοινωνεί με τους γονείς επισημαίνοντας τις απουσίες των παιδιών προβλέπεται επίσης από νομοθεσία και υποχρέωση που έχει η διεύθυνση του σχολείου. 

5. Αντιλαμβανόμαστε πλήρως τις ανησυχία των γονιών και την έγνοια για τα παιδιά τους. Να είναι βέβαιοι ότι οι εκπαιδευτικοί και τα σχολεία, όπως και όλες οι υπηρεσίες του Υπουργείου νοιάζονται και φροντίζουν για τα παιδιά, με όλα τα μέσα που διαθέτουν. Όπως επίσης και ότι σε καμία περίπτωση το Υπουργείο δεν θέλει να δει παιδιά να «θυματοποιούνται» για τέτοιου είδους απουσίες. Θα πρέπει όμως όλοι να αντιληφθούν ότι πρέπει να ενεργούμε όλοι, συμπεριλαμβανομένων και των γονέων, στο πλαίσιο των υφιστάμενων νόμων και κανονισμών προκειμένου τα σχολεία να φροντίσουν όλες τις περιπτώσεις σύμφωνα με τα δεδομένα

Για να σχολιάσετε κάντε κλικ εδώ
 
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Πίσω στην αρχή της σελίδας