Προδρόμου: Ο σχεδιασμός για τη νέα σχολική χρονιά έχει γίνει, κερδίζουμε λίγες μέρες

Η μεγάλη προσπάθεια «που με επιτυχία έκανε η χώρα μας αντιμετωπίζοντας την επιδημία, όπως επίσης και η ευκαιρία που μας δόθηκε να τελειώσουμε τη νέα σχολική χρονιά μέσα στα σχολεία, μας δίνει τη δύναμη και τις δυνατότητες να σχεδιάσουμε τη νέα σχολική χρονιά και να ξεκινήσουμε, με μια μικρή διαφοροποίηση, από την 1η Σεπτεμβρίου, προκειμένου να κερδίσουμε μερικές μέρες για να καλύψουμε φετινά κενά», είπε ο Υπουργός Παιδείας, Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας Πρόδρομος Προδρόμου, σε δηλώσεις του μετά το τέλος της συζήτησης ενώπιον της Κοινοβουλευτικής Επιτροπής Παιδείας για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς.
 
«Αυτό έχει γίνει σε συνεννόηση με τις εκπαιδευτικές οργανώσεις και πρέπει να ευχαριστήσω τους εκπαιδευτικούς και για τις προσπάθειες που έκαναν μέσα στις δύσκολες συνθήκες της πανδημίας αλλά και για την προθυμία να σχεδιάσουμε την επόμενη χρονιά, ούτως ώστε να αναπληρώσουμε τις πρώτες μέρες, σε κάποιο βαθμό, την απώλεια που είχαμε φέτος, για να είναι καθόλα ομαλή η σχολική χρονιά 2020 -2021», πρόσθεσε.
 
Όπως είπε ο κ. Προδρόμου, ο σχεδιασμός έχει γίνει.
 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ: Επιστρέφουν πιο νωρίς στα σχολεία οι μαθητές-Πότε επιστρέφουν οι καθηγητές
 
«Προωθούνται ταχύτατα αυτή την περίοδο οι διαδικασίες στελέχωσης με τις προαγωγές που πρέπει να γίνουν για διευθυντικές θέσεις σε Μέση και Δημοτική Εκπαίδευση και βεβαίως με μια συστηματοποίηση που γίνεται από το Υπουργείο για το σχέδιο αξιοποίησης της ψηφιακής τεχνολογίας», σημείωσε.
 
Το μεγάλο βήμα, συνέχισε ο κ. Προδρόμου, που έκανε το δημόσιο σχολείο αυτό τον χρόνο για την αξιοποίηση της τεχνολογίας, για την ηλεκτρονική τεχνολογία στην εκπαίδευση, «είναι κάτι που θα το κρατήσουμε, θα το οργανώσουμε σε μόνιμη βάση και θα το αξιοποιήσουμε και στη συνέχεια».
 
«Ευχόμαστε βεβαίως οι συνθήκες τον Σεπτέμβριο να είναι καλύτερες, να συνεχίσουμε την καλή πορεία της χώρας μας, ούτως ώστε η φοίτηση στα σχολεία να είναι κανονική. Είμαστε, ταυτόχρονα, προετοιμασμένοι και για το απευκταίο ενδεχόμενο να έχουμε και τότε την ανάγκη μέτρων προστασίας, όπως ζούμε αυτές τις μέρες, την εκ περιτροπής φοίτηση και τους διάφορους περιορισμούς. Είναι τότε που με τη συστηματικότερη χρήση των ψηφιακών δυνατοτήτων θα μπορούμε να σχεδιάσουμε την ταυτόχρονη εκπαίδευση των παιδιών που θα είναι στο σχολείο και ενδεχομένως μιας ομάδας που θα μείνουν, αν πρέπει να μείνουν, στο σπίτι», σημείωσε.
 
Ο κ. Προδρόμου είπε πως το Υπουργείο συνεχίζει, επίσης, τον προγραμματισμό με τις κτιριακές υποδομές.
 
«Με τα περίπου 25 εκατομμύρια κτηριακών εγκαταστάσεων που έχουμε στον προϋπολογισμό συνεχίζονται τα έργα, μετά την παύση που σημειώθηκε λόγω της καραντίνας. Ταυτόχρονα, έχουν γίνει οι σχεδιασμοί και για το κομμάτι αυτό του Σεπτεμβρίου που θα αφιερωθεί για την ανάκτηση των βασικών, των πυρηνικών γνώσεων, ιδιαίτερα σε κάποιες τάξεις κλειδιά, σε κομβικές τάξεις, όπως είναι η Α’ Δημοτικού η Α’ Γυμνασίου και η Α’ Λυκείου, εκεί δηλαδή όπου έχουμε μετάβαση από τη μια βαθμίδα στην επόμενη», πρόσθεσε.
 
Ταυτόχρονα, είπε ο κ. Προδρόμου, είναι κατανοητό ότι ενόψει των ειδικών συνθηκών που έχουν επικρατήσει φέτος -και αυτές είναι οι κατευθύνσεις που ήδη έδωσε το Υπουργείο, σε όλα σχολεία- θα πρέπει να τροποποιηθούν για έκτακτες περιστάσεις μιας επιδημίας οι κανονισμοί που ισχύουν και να αποφύγουμε βεβαίως το να υπάρξουν ανεξεταστέοι μαθητές και μαθήτριες ή να υπάρξει το φαινόμενο στασιμότητας είτε λόγω των επιδόσεων σε μαθήματα είτε και λόγω απουσιών.
 
«Είναι για αυτό τον λόγο που πρέπει να γίνει κάποια προσαρμογή στους κανονισμούς που περιμένουμε ότι θα εγκριθεί από τη Βουλή στην επόμενη ολομέλεια. Το Υπουργείο Παιδείας θα συνεχίσει τον διάλογο με την Κοινοβουλευτική Επιτροπή και σχετικά με την πρόταση για κάποιες προσαρμογές στη νομοθεσία της αξιολόγησης, για τα Τετράμηνα. Έχουν υιοθετηθεί εισηγήσεις τόσο των εκπαιδευτικών οργανώσεων όσο και των οργανωμένων γονέων, ούτως ώστε στη νέα σχολική χρονιά να εφαρμόσουμε συμπεράσματα από την εμπειρία της πρώτης εφαρμογής των εξετάσεων τετραμήνου για να γίνουν οι συνθήκες ομαλότερες, πρώτα από όλα για τα παιδιά, αλλά και για την καλύτερη λειτουργία του σχολείου», συμπλήρωσε.
 
Καταλήγοντας, ο κ. Προδρόμου είπε ότι θα επανέλθουν στη συνέχεια στη Βουλή όπως επίσης θα επανέλθουν και για να καταθέσουν το ολοκληρωμένο σχέδιο ανάπτυξης της ψηφιακής τεχνολογίας στην εκπαίδευση και της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης.
 
Πηγή: ΚΥΠΕ

Δειτε Επισης

Μισοάδειο βλέπουν το ποτήρι μονογονιοί, πολύτεκνοι και συνταξιούχοι-Θέτουν σειρά αιτημάτων στο τραπέζι
Μιχαηλίδου: Έμφαση στην προστασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα των παιδιών
Στο 11,7% η διαφορά ακριβότερου από φθηνότερο καλάθι προϊόντων-Αυξήσεις σε λαχανικά, αλλαντικά και όσπρια
Η εκπαίδευση Νοσηλευτών επίκεντρο επιστολής προς υπ. Υγείας από αρμόδιους Συνδέσμους
Η θέση ΥΠΑΝ για τις καταγγελίες για σχολεία-«Μεμονωμένα περιστατικά, κοινωνικό φαινόμενο η βία»
Αλματώδης αύξηση της τιμής του πετρελαίου λόγω των εντάσεων στη Μέση Ανατολή
Στους 26 βαθμούς η θερμοκρασία με σκόνη στην ατμόσφαιρα
Έσπασαν το φράγμα των 7.000 τα παράπονα για τους δρόμους-Αποπερατώθηκε ένα στα τέσσερα προβλήματα
Οι τυχεροί αριθμοί της κλήρωσης του Τζόκερ
Δωρεάν μαθήματα σε ενήλικες προσφέρει η Σχολή Χαρακτικής Χαμπή