Φουντώνει η κόντρα ΑΚΕΛ-Προδρόμου με αφορμή τους άπορους μαθητές

Εντείνεται η αντιπαράθεση ανάμεσα στο ΑΚΕΛ και τον Υπουργό Παιδείας Πρόδρομο Προδρόμου, με αφορμή τους άπορους μαθητές και την εξ’ αποστάσεως διδασκαλία.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ: Απαντά στα πυρά του ΑΚΕΛ για την παροχή βοήθειας στους άπορους μαθητές ο Προδρόμου

Από τη μια, το ΑΚΕΛ κατηγορεί το Υπουργείο Παιδείας για παραμερισμό των φτωχών μαθητών κι από την άλλη ο Πρόδρομος Προδρόμου, απαντά με παράθεση ενεργειων που έγιναν από πλευράς του Υπουργείου.
 
Μετά την απάντηση του κ. Προδρόμου, ο οποίος είχε αναφέρει μεταξύ άλλων ότι, «το Υπουργείο όχι μόνο δεν αγνόησε, αλλά φρόντισε να καλύψει αμέσως ανάγκες και ελλείψεις, το ΑΚΕΛ επανήλθε εξαπολύοντας νέα πυρά δια στόματος του Χρίστου Χριστοφίδη.
 
Στη δήλωση του, ο υπεύθυνοε του Γραφείου Παιδείας του ΑΚΕΛ, αναφέρει ότι η σημερινή ανακοίνωση του Υπουργείου Παιδείας, αποτελεί την καλύτερη επιβεβαίωση των όσων κατήγγειλαν χθες.
 
«Εκατοντάδες παιδιά στο γυμνάσιο και στο δημοτικό βρίσκονται αυτή τη στιγμή εκτός εκπαιδευτικής διαδικασίας, γιατί δεν διαθέτουν την αναγκαία πρόσβαση στην τεχνολογία λόγω της οικονομικής και κοινωνικής τους κατάστασης. Όλα αυτά τα παιδιά στερούνται ένα βασικό ανθρώπινο δικαίωμα: την ελεύθερη πρόσβαση στην εκπαίδευση. Και είναι ακριβώς αυτά τα παιδιά και οι γονείς τους, που έχουν μεγαλύτερη ανάγκη τη στήριξη του σχολείου και του κράτους».
 
Όπως αναφέρει ο κ. Χριστοφίδης, «είναι πάγια τακτική του ΥΠΠΑΝ όταν κάποιος επισημάνει κενά και αδυναμίες να αραδιάζει ενέργειες του υπουργείου που έχουν υλοποιηθεί. Αποφεύγει έτσι την ουσία του θέματος. Η ουσία του θέματος είναι ότι ενάμισι μήνα μετά το κλείσιμο των σχολείων παιδιά βρίσκονται αποκλεισμένα από την εκπαιδευτική διαδικασία, το υπουργείο αυτοσχεδιάζει συνεχώς για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση, το υπουργείο βρίσκεται για ακόμα μια φορά σε σύγκρουση με την εκπαιδευτική κοινότητα».
 
Yποστηρίζει επίσης ότι «ενώ στην περίπτωση της επιδημίας καταρτίστηκε ένας κεντρικός σχεδιασμός με τη συμμετοχή εξειδικευμένων επιστημόνων και ειδικών, στην περίπτωση της εξ αποστάσεως διδασκαλίας, προχωρούμε με το “βλέποντας και κάνοντας”. Η εξ αποστάσεως διδασκαλία έχει επιστημονική βάση και τεράστια εξειδίκευση τα τελευταία χρόνια. Το ΥΠΠΑΝ θα έπρεπε να ζητήσει τη στήριξη των ειδικών για τον προγραμματισμό της εξ αποστάσεως διδασκαλίας και να επιτύχει το συντονισμό και τη συνεργασία με τους εκπαιδευτικούς εταίρους. Το υπουργείο Παιδείας, ως όφειλε, έπρεπε να είχε ήδη μεριμνήσει να καλύψει τις ανάγκες για την υλοποίηση αυτού του σχεδιασμού, διαθέτοντας και τα απαραίτητα κονδύλια».
 
Ανεξάρτητα με το τι λέει το ΥΠΠΑΝ, συνεχίζει ο κ. Χριστοφίδης, «η αντικειμενική πραγματικότητα είναι μπροστά μας. Τη γνωρίζουν και τη βιώνουν χιλιάδες παιδιά, χιλιάδες γονείς και χιλιάδες εκπαιδευτικοί. Δυστυχώς μέχρι σήμερα κυριαρχούν η προχειρότητα, οι αυτοσχεδιασμοί, οι αποκλεισμοί, οι συγκρούσεις και οι ελλείψεις».
 
Εξέφρασε επίσης την ελπίδα ότι, «η πίεση που ασκεί το ΑΚΕΛ, άλλες πολιτικές δυνάμεις, οι εκπαιδευτικοί, γονείς και οι μαθητές θα ταρακουνήσει το υπουργείο για να διορθώσει τα προβλήματα τα οποία υπάρχουν σήμερα».
 
Καταλήγοντας, σημειώνει ότι «το ΑΚΕΛ έχει καταθέσει συνολικές προτάσεις για την Παιδεία κατά την πανδημία σε μία προσπάθεια να βοηθήσουμε. Θα συνεχίσουμε δυναμικά, διεκδικητικά και δημιουργικά να συμβάλλουμε στην προσπάθεια για να έχουν όλα ανεξαιρέτως τα παιδιά μας πρόσβαση σε ποιοτική εκπαίδευση στους δύσκολους καιρούς που ζούμε».
 
 ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

 

Δειτε Επισης

Οι τυχεροί αριθμοί της κλήρωσης του Τζόκερ
Ισραηλινά ΜΜΕ: Μέσω Κύπρου μεταφέρθηκαν αμερικανικοί πύραυλοι από το Κατάρ στο Ισραήλ
Δωρεάν μαθήματα σε ενήλικες προσφέρει η Σχολή Χαρακτικής Χαμπή
Αυξημένη τροχαία κίνηση στον αυτοκινητόδρομο λόγω τροχαίου
Ενέκρινε ψήφισμα για μεταναστευτικό η Βουλή-Ζητά-Ζητά να εντείνει τις ενέργειες της προς την ΕΕ η Κυβέρνηση
Πρόοδο στην προσπάθεια εμβάθυνσης της αγοράς κεφαλαιαγορών βλέπει ο Μισέλ
Υπ. Γεωργίας στην Σύνοδο Κοινοπολιτείας-«Συλλογική ευθύνη η προστασία ωκεανών»
Ισραήλ vs Ιράν-Σύγκριση αεροπορικών δυνάμεων και συστημάτων αεροπορικής άμυνας (pics)
Εικόνες από τον σεισμό 5,6 Ρίχτερ στην Τουρκία-Πληροφορίες ότι κατέρρευσαν μιναρέδες, ζημιές σε σπίτια
Δήμος Λάρνακας: Σύντομα ο σχεδιασμός για Σχολή Θαλάσσιων Επιστημών ΤΕΠΑΚ