Αεικίνητη η δράση του Invest Cyprus ανά την υφήλιο

Σε Ευρώπη, Ασία και Αμερική επικεντρώθηκαν οι πληθώρα των δράσεων και ενεργειών του Invest Cyprus το 2020 με στόχο την προώθηση της Κύπρου ως επενδυτικού προορισμού, ο οποίος αξιοποιώντας τα σύγχρονα μέσα που διαθέτει η τεχνολογία ταξίδεψε σε 10 και πλέον χώρες στο πλαίσιο του Invest Cyprus Roadshow.

Ισραήλ, Ινδία, Χονγκ Κονγκ, Ηνωμένο Βασίλειο, Σαουδική Αραβία, Νοτιοανατολική Ασία, ΗΠΑ, Καζακστάν, Λευκορωσία και Ρωσία ήταν κατά σειρά οι 10 προορισμοί όπου ο Κυπριακός Οργανισμός Προσέλκυσης Επενδύσεων (Invest Cyprus) απευθύνθηκε ψηφιακά και μέσω των οποίων κατάφερε να προσελκύσει χιλιάδες συμμετέχοντες και κυρίως εγχώριο επενδυτικό κοινό από τις πιο πάνω χώρες.  

Διαβάστε ακόμα:
Μ. Καμμάς: Πολύ πιο σύνθετο και δύσκολο το έργο των τραπεζών
Θάνος Μιχαηλίδης: Επανεκκίνηση με σύγχρονη τουριστική στρατηγική και στόχους

Παρά τις μεγάλες δυσκολίες και το γεγονός ότι η εμφάνιση της πανδημίας στέρησε από τον Οργανισμό την πραγματοποίηση επαφών στο εξωτερικό με φυσική παρουσία, ο Invest Cyprus τις ανάγκες του στις ιδιόμορφες συνθήκες και κατάφερε να πετύχει εντυπωσιακά αποτελέσματα και κυρίως να μην αφήσει τα νέα δεδομένα να επηρεάσουν την προώθηση της Κύπρου στο εξωτερικού.

Το πιο πάνω επιβεβαιώνεται και από τους 160 και πλέον ομιλητές που συμμετείχαν στα συνέδρια (Υπουργοί και άλλοι Εκπρόσωποι της Κυβέρνησης, Πρέσβεις και Ύπατοι Επίτροποι, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του Invest Cyprus, επενδυτές και άλλοι επιλεγμένοι ομιλητές από αξιόπιστες εταιρείες), τις 2.700 και πλέον εγγραφές που έγιναν για όλα τα συνέδρια και τις 2.000 και πλέον επαγγελματιών που συμμετείχαν στα συνέδρια, εκπροσωπώντας πέραν των  1.400 διεθνών εταιρειών από 50 και πλέον χώρες.

Oι άξονες προώθησης της Κύπρου
Πέραν του Invest Cyprus Roadshow, ο Οργανισμός πραγματοποίησε και το «6th International Funds Summit & Exhibition», όπως και το «Cyprus Covid-19 Response Plan: What lies ahead».  

Ο δεύτερος άξονας προώθησης της Κύπρου αφορούσε τα webinars. Μέσα στο 2020 πραγματοποιήθηκαν 50 διαδικτυακές παρουσιάσεις, σε ολιγάριθμους επενδυτές κάθε φορά. Ένας άλλος άξονας προώθησης ήταν μέσω της αρθρογραφίας στο διεθνή Τύπο, με την προβολή της Κύπρου σε mainstream media του εξωτερικού να εντατικοποιείται. Επιπρόσθετα, ο Invest Cyprus αξιοποίησε τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης και δραστηριοποιήθηκε μέσα από ψηφιακές καμπάνιες. Παράλληλα, ο οργανισμός συμμετείχε και σε διεθνή συνέδρια, στα οποία παρουσίασε την εικόνα της Κύπρου ενώπιον ξένων ακροατηρίων.
 
Οι στόχοι του 2020
Μέσω των πιο πάνω δράσεων, σκοπός του Invest Cyprus ήταν η υλοποίηση τριών στόχων, οι οποίοι περιλαμβάνονται στην πενταετή στρατηγική του, για την περίοδο 2019-2023.

Πρόκειται για την προσέλκυση στην Κύπρο εταιρειών τεχνολογίας (headquartering), την προσέλκυση επενδυτικών ταμείων και τέλος την προσέλκυση απευθείας επενδύσεων για έργα στρατηγικής σημασίας.

Σύμφωνα και με τις σχετικές εθνικές στρατηγικές του κράτους, οι οποίες καθορίζουν και τον τρόπο δράσης του Invest Cyprus, οι προσπάθειες του οργανισμού επικεντρώθηκαν σε επενδύσεις για τον τουρισμό (αγροτουρισμό), την ανάπτυξη των ορεινών περιοχών, τα κέντρα αποκατάστασης και ευεξίας, τα έργα ΑΠΕ κ.ά.
 
Χωρίς φυσική παρουσία στο εξωτερικό
«Κατά το 2020 ο Invest Cyprus αντιμετώπισε τις μεγαλύτερες προκλήσεις, αφού εν αντιθέσει με όλους τους άλλους ευρωπαϊκούς Οργανισμούς  Προώθησης Επενδύσεων, δεν διαθέτει γραφεία ή άλλη φυσική παρουσία σε αγορές του εξωτερικού», ανέφερε σε σχόλιο του στο InBusinessNews ο Γενικός Διευθυντής του Invest Cyprus, Γιώργος Καμπανέλλας, αποτιμώντας τις δράσεις του οργανισμού για το 2020.

Όπως σημείωσε, η αδυναμία πραγματοποίησης προωθητικών δράσεων στο εξωτερικό με φυσική παρουσία από τον Μάρτιο μέχρι σήμερα, υποχρέωσε τον οργανισμό να στηριχθεί αποκλειστικά στην χρήση νέων τεχνολογιών, αξιοποιώντας πλήρως τις δυνατότητες που προσφέρουν τα digital tools.