Ελληνική: Στηρίζει τους πελάτες της σε μια δύσκολη περίοδο

Την ανθεκτικότητα του επιχειρηματικού μοντέλου της και τη θέση ισχύος στην οποία βρίσκεται σε μία κρίσιμη περίοδο για την κυπριακή οικονομία αντανακλούν τα οικονομικά αποτελέσματα της Ελληνικής Τράπεζας για την εννιαμηνία του 2020.

Σε μια περίοδο συνεχιζόμενης αβεβαιότητας, η Ελληνική Τράπεζα ανακοίνωσε κέρδος €40,0 εκατ. μετά τη φορολογία, ισχυρή κεφαλαιακή επάρκεια στο 22.5% και πλεονάζουσα ρευστότητα (Δείκτης Κάλυψης Ρευστότητας 454%), επιβεβαιώνοντας ότι είναι σε θέση να στηρίξει τους βιώσιμους πελάτες της και να χρηματοδοτήσει την ανάκαμψη της κυπριακής οικονομίας. Αξίζει να αναφερθεί ότι κατά την εννιαμηνία του 2020 το σύνολο των νέων χορηγήσεων που εγκρίθηκαν ανήλθε σε €712.3 εκατομμύρια.

Διαβάστε ακόμα:
C.& S. MISTEA TRADING: Tea time with Newby
Altamira: 10 κατοικίες και 13 διαμερίσματα από €50.000

Έχοντας καθορίσει ως προτεραιότητα τη βελτίωση της ποιότητας της οικονομικής θέσης της, η Ελληνική Τράπεζα κατάφερε να μειώσει τον κίνδυνο στον ισολογισμό της, με τον Δείκτη των Μη Εξυπηρετούμενων Χορηγήσεων να διαμορφώνεται στο 17,6 %, εξαιρουμένων των ΜΕΧ που καλύπτονται από τη Συμφωνία ΠΠΣ, και τον δείκτη καθαρών ΜΕΧ στο σύνολο των περιουσιακών στοιχείων να διαμορφώνεται στο 3.1% (εξαιρουμένων των ΜΕΧ που καλύπτονται από το ΠΠΣ).

Σε αυτές τις πρωτοφανείς συνθήκες που δημιούργησε η πανδημία του COVID-19, στόχος της Ελληνικής Τράπεζας είναι να συνεχίσει να βελτιώνει τη θέση της στην αγορά, δίνοντας αξία στους μετόχους της και προσφέροντας απρόσκοπτη εξυπηρέτηση και υψηλού επιπέδου προϊόντα στους πελάτες της.

Αξιοποιώντας διάφορες τεχνολογικές λύσεις, η Ελληνική Τράπεζα κατάφερε εν μέσω της πανδημίας να πρωτοπορήσει και με πελατοκεντρική στρατηγική απλοποίησε τις διαδικασίες της, αναβαθμίζοντας το επίπεδο εξυπηρέτησης που προσφέρει. Η προσήλωση της Τράπεζας στον ψηφιακό μετασχηματισμό αποδείχθηκε καταλυτική σε μια περίοδο όπου η καθημερινότητα των ανθρώπων επιβάλλει μέτρα αποστασιοποίησης, ενώ προτεραιότητα όλων είναι η διασφάλιση της δημόσιας υγείας. 

Ειδικότερα, η Τράπεζα δίνει πλέον τη δυνατότητα στους πελάτες της να εγγραφούν στο Online Banking συμπληρώνοντας μια απλή ηλεκτρονική φόρμα, αλλά και να αποκτήσουν χρεωστική κάρτα με ένα τηλεφώνημα στο Κέντρο Επικοινωνίας Πελατών. Η στροφή των πελατών στην τεχνολογία από την αρχή του έτους είναι αξιοσημείωτη, καθώς περισσότεροι από 62.000 πελάτες εγγράφηκαν στα ψηφιακά κανάλια της Τράπεζας, ενώ εκδόθηκαν πέραν των 86.500 χρεωστικών καρτών.

Επιπρόσθετα, το 90% των καθημερινών μεταφορών και πληρωμών πραγματοποιείται σήμερα από τα διαδικτυακά κανάλια που προσφέρει η Τράπεζα, το 92% των αναλήψεων χρημάτων εκτελείται μέσω των ATMs τελευταίας γενιάς της Τράπεζας, ενώ το 85% των πληρωμών λογαριασμών κοινής ωφελείας πραγματοποιείται επίσης μέσα από τα ψηφιακά κανάλια της Τράπεζας.

Με τις ανέπαφες συναλλαγές να έχουν γίνει απαραίτητες, η Ελληνική Τράπεζα αναβάθμισε το ψηφιακό της πορτοφόλι, επεκτείνοντας τη δωρεάν υπηρεσία πληρωμών Hellenic Bank Wallet, ώστε να υποστηρίζει και τις κάρτες Mastercard εκτός από τις κάρτες VISA. Παράλληλα, προσφέρει την εφαρμογή Apple Pay στους κατόχους iPhone.

Ο μεταβατικός Ανώτατος Εκτελεστικός Διευθυντής της Ελληνικής Τράπεζας Φοίβος Στασόπουλος, σημείωσε ότι η Τράπεζα παραμένει προσηλωμένη στη μετεξέλιξή της σε έναν σύγχρονο πελατοκεντρικό Οργανισμό που προσφέρει προϊόντα, υπηρεσίες και εξυπηρέτηση υψηλού επιπέδου και απρόσκοπτη εμπειρία στους πελάτες της, μεριμνώντας για την εκπαίδευσή τους στη χρήση των εναλλακτικών καναλιών που διαθέτει.