Τετάρτη 2 Δεκ, 2020 | Επικοινωνία
trans gif

Ποιο είναι το ναρκοθηρευτικό «Καλλιστώ» που συγκρούστηκε με πλοίο ανοιχτά του Πειραιά

  27/10/2020 10:09
Ποιο είναι το ναρκοθηρευτικό «Καλλιστώ» που συγκρούστηκε με πλοίο ανοιχτά του Πειραιά

Ποιο είναι το ναρκοθηρευτικό «Καλλιστώ» που συγκρούστηκε με πλοίο ανοιχτά του Πειραιά

  27/10/2020 10:09

Το ναρκοθηρευτικό «Καλλιστώ» αποτελεί το ένα από τα 12 Ναρκοθηρευτικά τ. HUNT τα οποία κατασκευάστηκαν απο τα ναυπηγεία της VOSPER THORNYCROFT στο Πόρτσμουθ Αγγλίας.

Eίναι κατασκευασμένo από Πλαστικό Ενισχυμένο με Υαλονήματα (GRP) για ελαχιστοποίηση του μαγνητικού ίχνους και υψηλή αντοχή. Το ναρκοθηρευτικό «Καλλιστώ» καθελκύστηκε τον Ιούνιο του 1987 και αποδόθηκε στην ενεργό δράση τον Μάρτιο του 1989.
Παρελήφθη απο το Αγγλικό Ναυτικό με το όνομα HMSBERKELEYκαι χαρακτηριστικά Μ – 40. Στις 6 Φεβρουαρίου 2001 ξεκίνησε η παραλαβή του πλοίου απο το Ελληνικό πλήρωμα εν όρμω Πόρτσμουθ Αγγλίας. Την 28 Φεβρουαρίου 2001 παρελήφθη από τον ΠΛΩΤΑΡΧΗ Ρ.Σ.ΣΑΛΒΕΤΑ ΠΝ και έλαβε το όνομα Ν/ΘΗ ΚΑΛΛΙΣΤΩ (Μ – 63).

Το ναρκοθηρευτικό «Καλλιστώ»
Μετά την παραλαβή το πλοίο παρέμεινε στον Ναύσταθμο του Πόρτσμουθ μέχρι τις 30 Μαρτίου 2001 οπότε και απέπλευσε και κινήθηκε προς Ν.Σ.Την 11 Απριλίου 2001 το πλοίο κατέπλευσε στο ΝΣ αφού διήλθε από τους λιμένες Μάλαγα και Μεσσήνη. Από τότε υπάγεται στη Διοίκηση Ναρκοπολέμου (ΔΝΑΡ).
 

Τα χαρακτηριστικά του ναρκοθηρευτικού «Καλλιστώ»

Πρώην Βρετανικό HMS Berkeley M 40
Διαστάσεις: 60/10/3,4 μέτρα
Εκτόπισμα: 750 τόν.
Πρόωση: 2 MTU 8V 396 74K 1080HP (805KW)Diesel βοηθητική 1 MTU8V396 74K765HP(570KW),2 έλικες, 1 προωθητής πρώρας (bow thruster)
Ηλεκτρομηχανές 3 MTU6R183 TE52 200KW
Ταχύτητα: 15 κόμβοι
Πλήρωμα: 45
Οπλισμός: 1 πυροβόλο 30mm, 2 πολυβόλa 7,62χιλ
Συστήματα Εντοπισμού ναρκών: 2 υποβρύχια τηλεκατευθυνόμενα οχήματα PAP 104/105, και 2 υποβρύχια οχήματα PLUTOPLUSΣυστήματα Μηχανικής Ναρκαλιείας.

Ναυπηγήθηκε στα ναυπηγεία Vosper Thornycroft στο Southampton της Μ. Βρετανίας. Παραδόθηκε στο Βρετανικό Ναυτικό στις 14 Ιανουαρίου του 1988. Παραδόθηκε στην Ελλάδα από το Βρετανικό Ναυτικό σαν όρος για ναυπήγηση πυραυλακάτων στην Σαλαμίνα, μαζί με το ιδίου τύπου Ν/ΘΗ ΕΥΡΩΠΗ. Η ύψωση της Ελληνικής σημαίας έγινε την 28η Φεβρουαρίου του 2001.

Πηγή: iefimerida.gr

Για να σχολιάσετε κάντε κλικ εδώ
 
Πίσω στην αρχή της σελίδας