Σάββατο 5 Δεκ, 2020 | Επικοινωνία
trans gif

Ο αυτοδίδακτος 23χρονος πίσω από τα εντυπωσιακά βίντεο του «Visit Cyprus»

Γιώργος Χατζήπαναγης  13/06/2020 06:47
Ο αυτοδίδακτος 23χρονος πίσω από τα εντυπωσιακά βίντεο του «Visit Cyprus»

Ο αυτοδίδακτος 23χρονος πίσω από τα εντυπωσιακά βίντεο του «Visit Cyprus»

Γιώργος Χατζήπαναγης  13/06/2020 06:47
Όταν θέλεις να κάνεις τα όνειρα σου πραγματικότητα, πάντα βρίσκεις τον τρόπο για να τα καταφέρεις. Πολλοί πιστεύουν, ότι για να γίνεις καλός σε ένα επάγγελμα, πρέπει να το σπουδάσεις, αναπτύσσοντας μέσα από τη μάθηση τις γνώσεις σου.
 
Υπάρχουν όμως και κάποιοι, που θεωρούν ότι το μόνο που χρειάζεται είναι ταλέντο, πίστη και σκληρή δουλειά.
 
Ένας απ’ αυτούς είναι ο 23χρονος Νικόλας Πέτρου από το Παραλίμνι. Είναι ο άνθρωπος που κρύβεται πίσω από τα εντυπωσιακά βίντεο που δημιούργησε η καμπάνια «Visit Cyprus», για να προσελκύσει τουρίστες, σε αυτή τη δύσκολη περίοδο για τη χώρα μας.
 
Ένα παιδί που ότι έμαθε, το έμαθε μόνος του, μέσα από το «κλίκ» που του έκαναν οι φωτογραφίες.
Έτσι ξεκίνησαν όλα
Ο Νικόλας αφότου τέλειωσε το σχολείο, πήγε στο στρατό και στα είκοσι του χρόνια αποφάσισε να ανοίξει τα φτερά του για την Αγγλία, ώστε να εργαστεί, να μαζέψει κάποια χρήματα και να αποκτήσει εμπειρία.
 
«Μετά από αυτό επέστρεψα πίσω και αποφάσισα ότι θέλω να ταξιδέψω στην Ασία. Έτσι πήρα μια τσάντα, έκοψα ένα εισιτήριο και πέταξα για την Κίνα. Μετά την Κίνα, πέρασα από το Λάος, την Ταιβάν, την Ταϊλάνδη, τη Μαλαισία, την Ιαπωνία και την Κορέα. Όποτε βαριόμουν, άλλαζα χώρα. Είχα μεγάλη απορία να δω πώς είναι αυτές οι χώρες».
Μην φανταστείτε όμως ότι ο Νικόλας έμενε σε μεγάλα ξενοδοχεία και περνούσε το χρόνο του πλουσιοπάροχα. Έμενε σε κάποια hostel ή σε φίλους που έκανε στις χώρες που επισκέφθηκε ή ακόμα και σε ξένα άτομα.
 
«Μέσα από αυτά τα ταξίδια, κατάλαβα ότι έχω κλίση στην φωτογραφία, αφού αποτύπωνα διάφορες σκηνές σε κάθε χώρα που πήγαινα.
 
Έδωσα έμφαση, αγάπη και ώρα σε αυτό το επάγγελμα και σημειώστε ότι ήταν κάτι που προέκυψε, δεν είχα σκοπό να γίνει επάγγελμα μου η φωτογραφία. Με βοήθησε ότι ήμουν σε εξωτικές χώρες και κατέγραφα υλικό απ’ όπου πήγαινα. Υλικό που θα με συνοδεύει για όλη μου τη ζωή».
Μετά επέστρεψε στην Κύπρο και βοήθησε τον πατέρα το,υ στο εστιατόριο που διατηρεί στον Πρωταρά, ωστόσο αποφάσισε να ταξιδέψει ξανά, αυτή τη φορά με προορισμό την Ινδία, όπου έμεινε για περίπου ενάμιση μήνα».
 
Το πλάνο του, ήταν το ίδιο με εκείνο που είχε στην Ασία. Εξερεύνηση της χώρας και διαμονή, όπου… έβγαζε ο δρόμος. Παρ’ όλα αυτά, η Ινδία δεν έμοιαζε καθόλου με τις ασιατικές χώρες που επισκέφθηκε προηγουμένως.
 
«Η Ινδία είναι μια χώρα εντελώς διαφορετική από τις ασιατικές χώρες. Πρέπει να είσαι έμπειρος από χώρες που χαρακτηρίζονται τριτοκοσμικές για να επιβιώσεις στην Ινδία και να μην πάθεις πολιτισμικό σοκ. Είναι πάρα πολύς ο κόσμος και είσαι όπως ένα μυρμήγκι ή ένα νούμερο. Δεν θα γυρίσει κανείς να σε δει. Επίσης πρέπει να είσαι πολύ προσεχτικός. Οι εμπειρίες που λαμβάνεις όμως και τα άτομα που γνωρίζεις είναι εκπληκτικά. Οι Ινδοί είναι από τους πιο καλούς ανθρώπους που γνώρισα στη ζωή μου. Φιλόξενοι, βοηθητικοί, αλλά παράλληλα υπάρχουν και μερικοί που θα προσπαθήσουν να σε εκμεταλλευτούν». 
Το όνειρο που έγινε πραγματικότητα
Μετά την εμπειρία στην Ινδία, επέστρεψε ξανά στην Κύπρο και άρχισε να ετοιμάζει βίντεο από τις εμπειρίες του. Πλάνα, μοντάζ και το αποτέλεσμα εντυπωσιακό. Αφού έδειξε τα πρώτα δείγματα γραφής, ξεκίνησε συνεργασίες με κάποιες εταιρείες που ήθελαν να δουλέψουν μαζί του, ενώ παράλληλα εργάστηκε και σε ένα φωτογραφείο στο Παραλίμνι.
 
«Κάναμε και κάνουμε ακόμα γάμους, βαφτίσια, διαφημίσεις. Παρ’ όλα αυτά διαπίστωσα ότι τα πράγματα που κάνω στο φωτογραφείο δεν με γεμίζουν, όπως αυτά που κάνω για το “Visit Cyprus”. Γιατί με το “Visit Cyprus” μπορώ να ταξιδέψω και να αναδείξω μέσα από τα μάτια μου, διάφορα μέρη της Κύπρου».
Αυτό ήταν και το παιδικό του όνειρο, αφού θυμάται από την ηλικία των επτά ή οκτώ χρόνων, να βλέπει στην τηλεόραση μια διαφήμιση του «Visit Cyprus» και να λέει στους γονείς του, αλλά και στον εαυτό του, ότι θέλει να τους κάνει μια καλύτερη διαφήμιση, όταν θα μεγάλωνε.
 
«Τελικά ξεκίνησα από τη διαφήμιση του Παραλιμνίου, της πόλης μου. Έκανα συμφωνία για να δημιουργήσω ένα βίντεο για τον Πρωταρά και το Παραλίμνι, το οποίο θα διαφήμιζε την περιοχή. Με την ευκαιρία να τους ευχαριστήσω που μου έδωσαν αυτή την ευκαιρία. Από εκείνο άρχισαν τα υπόλοιπα. Το είδε το ”Visit Cyprus”, με προσέγγισαν, γνώρισα το τμήμα μάρκετινγκ, τους έδωσα μια ιδέα και αρχίσαμε δουλειά».
 
Το πρώτο βίντεο για την καμπάνια του «Visit Cyprus»
Το πρώτο βίντεο για το «Visit Cyprus», δημιουργήθηκε από εικόνες που κατέγραψε ο Νικόλας από την Κύπρο, σε διάστημα δύο χρόνων.
 
Ο λόγος που δεν μπορούσαν να καταγράψουν νέα πλάνα εκείνη την περίοδο, ήταν γιατί ήταν περίοδος καραντίνας και οι μετακινήσεις απαγορεύονταν. Ως εκ τούτου, με τα πλάνα που είχε ο Νικόλας στο αρχείο του,  δημιουργήθηκε το «Βetter Days Are Coming».
«Μετά το πρώτο βίντεο, τους απέδειξα ότι μπορώ να κάνω ωραία πράγματα και πριν τρεις-τέσσερις εβδομάδες μου έδωσαν την ευκαιρία να γυρίσω την Κύπρο με ακόμα δύο φίλους μου, για να κάνουμε μια καμπάνια για το «Better Days Αre Here». Το βίντεο είχε σκοπό να δείχνει ότι η Κύπρος άνοιξε, ότι ο κόσμος άρχισε να κυκλοφορεί. Το μήνυμα είναι ότι οι καλύτερες μέρες έφθασαν και φύγαμε από το lockdown που υπήρχε προηγουμένως».
 
Τα πλάνα του εντυπωσιακού νέου βίντεο είναι από την περίοδο που επικρατούσε ακόμα το lockdown στη χώρα μας.
 
«Aποφασίσαμε να πάμε σε σημεία που ελκύουν πολύ τουρισμό και τα είχαμε αποκλειστικά για μας. Γυρίσαμε σκηνές που δεν ξαναγυρίστηκαν στην Κύπρο. Ελπίζω μετά από αυτό το βίντεο να συνεχίσουμε μαζί και να δημιουργήσουμε κι άλλα βίντεο».
«Νιώθω περήφανος»
Η επιτυχία του Νικόλα, θα μπορούσε να του γεμίσει με αέρα τα μυαλά, όμως δεν είναι τέτοιο παιδί. Είναι προσγειωμένος και πιστός στον στόχο του, να πετύχει σε αυτό το επάγγελμα, που τόσο αγαπά.
 
«Δεν ενδιαφέρομαι για τα λεφτά και τη φήμη. Εγώ θέλω να δίνω όλη την ενέργεια και το πάθος μου γι’ αυτά τα βίντεο. Νιώθω πολύ περήφανος που κατάφερα να κάνω κάτι που είχα όνειρο από μικρό παιδί. Δηλαδή να κάνω μια διαφήμιση για την Κύπρο, που να την δει κάποιος ξένος και να θέλει να έρθει στη χώρα μας. Ειδικά φέτος που έγινε αυτό με τον κορωνοϊό, νιώθω ότι θα πείσω μέσα από το βίντεο κάποιο να έρθει στην Κύπρο. Αυτό για μένα αντιστοιχεί με όλα τα λεφτά του κόσμου».
Πρωταράς, Αγιά Νάπα και Πάφος
Πάντως, γυρίζοντας όλη την Κύπρο, ο Νικόλας ξεχώρισε τρεις περιοχές, οι οποίες κατά την άποψη του έχουν τους πιο εντυπωσιακούς χώρους.
 
«Τα πιο ωραία πλάνα που υπάρχουν στην Κύπρο, είναι στον Πρωταρά, στην Αγία Νάπα και στην Πάφο. Η Πάφος είναι εξαιρετική για να δεις τοπία. Και γενικά για να μην αδικήσω κάποια πόλη, θεωρώ ότι η Κύπρος έχει εξαιρετικά μέρη. Νόμιζα ότι έπρεπε να ταξιδέψω έξι χιλιάδες μίλια μακριά για να δω όμορφους τόπους, ενώ ήταν δίπλα μου. Μόνο σε μια ώρα, μπορείς να πας και να δεις απίστευτους χώρους.
Επίσης στην περιοχή μου, Αγία Νάπα και Πρωταρά έχουμε και το πλεονέκτημα της εξαιρετικής θάλασσας σε σχέση με άλλες περιοχές».
Οι στόχοι και η στήριξη της οικογένειας
Παρά τις ομορφιές της χώρας μας, έχει βάλει πολύ ψηλά τον πήχη και θέλει να ανοίξει τα φτερά του για το εξωτερικό.
 
«Θέλω να δοκιμάσω στην Κύπρο να δω μέχρι που μπορεί να πάει, αλλά θέλω να εξερευνήσω κι άλλες χώρες και να συνεργαστώ και με άλλες ομάδες παραγωγής. Αυτός είναι ο κύριος μου στόχος. Να βρω άτομα που αγαπούν τη φωτογραφία και το βίντεο».
 
Η οικογένεια του, στέκεται πάντα δίπλα του στις αποφάσεις που παίρνει με τον πατέρα και τη μητέρα του, να του λένε πάντα να κάνει αυτό που αγαπά. Κι όταν έχεις την στήριξη των δικών σου ανθρώπων, μπορείς να πετύχεις τα πάντα.
Για να σχολιάσετε κάντε κλικ εδώ
 
Πίσω στην αρχή της σελίδας