Κυριακή, 13 Ιουνίου, 2021 | Επικοινωνία
Facebook Header Button  Tweeter Header Button   Youtube Header Button Instagram Header Button
trans gif

Τα μυστικά ποιήματα του πατέρα της, η έμπνευση και οι… λογαριασμοί της ΔΕΗ

  16/05/2021 10:58
Τα μυστικά ποιήματα του πατέρα της, η έμπνευση και οι… λογαριασμοί της ΔΕΗ

Τα μυστικά ποιήματα του πατέρα της, η έμπνευση και οι… λογαριασμοί της ΔΕΗ

  16/05/2021 10:58

Όσα ανέφερε η ποιήτρια που δημιούργησε το soundtrack της ζωής μας Λίνα Νικολακοπούλου στο «Ενώπιος Ενωπίω»

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ: Όλα τα νέα των celebrities με ένα κλικ στο Celebrity News Cyprus 

Στο  «Ενώπιος Ενωπίω» ήταν προσκεκλημένη η Λίνα Νικολακοπούλου και μίλησε για τις επιτυχίες που έχει γράψει ως στιχουργός αλλά και για το τραγούδι που στην πορεία έγινε μεγάλη επιτυχία ενώ στην αρχή δεν κατάφερε να ξεχωρίσει.

Το τραγούδι ήταν το «Μαμά Γερνάω» κι αφού η Τάνια Τσανακλίδου διηγήθηκε την συγκίνηση που υπήρχε, όταν ξεκίνησε να το ερμηνεύει μιας κι είχε χάσει την μητέρα της, τον λόγο πήρε η στιχουργός που πρόσθεσε: «Ο τρόπος που πέρασε να εξομολογήσεις στην μάνα σου τους πιο μεγάλους σου φόβους ήταν τόσο μοναδικό, που ελευθέρωσε όλους τους ανθρώπους να είναι ευάλωτοι, να φοβούνται και να σκέφτονται ότι περνούν τα χρόνια κι αυτό δεν είναι ποτέ εύκολο για τον άνθρωπο. Η Τάνια με το θεατρικό της τάλαντο το έκανε μονόπρακτο. Είναι μοναδική.

Το 1988 βγήκε το «Μαμά Γερνάω» κι ήταν στα αζήτητα. Το «Κυκλοφορώ κι οπλοφορώ» είχε ξεπεράσει από την πρώτη χρονιά τις 100.000 και το «Μαμά Γερνάω» ήταν στις 3.000. Πιστεύω ότι ήταν άλλο κόσμημα κι είχε άλλες απαιτήσεις. Ήθελε μεγαλύτερη ωριμότητα από το κοινό.»

Η Λίνα Νικολακοπούλου άρχισε να γράφει στα 13 της χρόνια. Πίστευε ότι δεν έχει πάρει το χάρισμα από κανέναν από τους γονείς της, όμως μετά τον θάνατο του πατέρα της βρήκε ποιήματα που έγραφε ο ίδιος στα κρυφά.

«Όλα είναι αιτία έμπνευσης. Είναι μαγικό πράγμα η έμπνευση. Κάτι μπορεί να έχεις νιώσει πριν από 30 χρόνια και να έρθει εκείνη την ώρα. Κάτι που θα δω την τηλεόραση, στον δρόμο, σε μια ταινία. Επίσης η απόλυτη σιωπή. Αν με αφήσει ένας άνθρωπος μέσα σε ένα δωμάτιο μόνη μου, για δυο μέρες, αρχίζουν να αναδύονται κόσμοι. Θέλει σιωπή η σύλληψη και απόσταση», δήλωσε στον Νίκο Χατζηνικολάου και το «Ενώπιος Ενωπίω» και συνέχισε:

«Πρέπει να ακούσεις το μέσα σου. Υπάρχει περίπτωση την ώρα που γράφεις, αν σε ενοχλήσει κάποιος, αυτό που νιώθεις να κοπεί, να σου ταράξει τον κόσμο που έχεις βρεθεί εκείνη την ώρα. Είναι μια μαγική μεταφορά. Τα λόγια σε μεταφέρουν, βιώνεις σαν αληθινό κάτι το οποίο δεν υπάρχει».

Το δωμάτιο της Λίνας Νικολακοπούλου είναι σαν πεδίο μάχης, από τα χαρτιά, τα τετράδια, τα μολύβια και τα στυλό που έχει, για να μπορεί να σημειώνει αν της έρθει κάτι στο μυαλό. «Μια νύχτα μου ήρθε κάτι έντονο και μου ήρθε στον ύπνο μου. Λέω δεν θα ανάψω το φως γιατί θα τα χάσω όλα. Έγραψα λοιπόν στο σκοτάδι και το πρωί που σηκώθηκα είδα ότι έχω γράψει πάνω σε άλλα. Τρόμαξα να βγάλω άκρη. Η μεγαλύτερη οδύνη είναι όταν έρχεται στον ύπνο κάτι και είσαι σίγουρος ότι είναι κάτι καλό και το πρωί δεν μπορείς να το θυμηθείς. Έχω γράψει πάνω σε λογαριασμούς ΔΕΗ, παντού».

Η ίδια κατάλαβε ότι κάτι υπάρχει όταν ήταν στο δημοτικό και της ζητήθηκε, όπως και σε όλα τα παιδιά, να γράψει μια έκθεση για μια εκδρομή. «Έγραψα τόσο περίεργα που η δασκάλα με σήκωσε για να τη διαβάσω. Μετά, ως δεσποινίς έπρεπε να διαχειριστώ την κλεισούρα και κατάλαβα ότι τον εγκλεισμό αυτόν τον θεραπεύει το να βγάλω αυτά που έχω μέσα μου. Στα 13 η καθηγήτρια των νέων ελληνικών κατάλαβε ότι έχω δυνατότητα και μου είπε να ξεκινήσω να διαβάζω λογοτεχνία. Στα 18 πλέον ένιωθα έτοιμη ότι μπορώ. Ήξερα ότι αποκλείεται να μην κάνω κάτι που να έχει σχέση με την τέχνη. Όταν μπήκα στο πανεπιστήμιο έπιασα δουλειά στο «Παρασκήνιο» και ήταν μια βιβλιοθήκη για εμένα».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Για να σχολιάσετε κάντε κλικ εδώ
 
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Πίσω στην αρχή της σελίδας