Πέμπτη 19 Μαϊ, 2022 | Επικοινωνία
trans gif

Νέα Εποχή για το Food & Beverage industry

  28/12/2021 07:14
Νέα Εποχή για το Food & Beverage industry

Νέα Εποχή για το Food & Beverage industry

  28/12/2021 07:14

Tα τελευταία χρόνια και ίσως με μεγαλύτερη ένταση την περίοδο του κορωνοϊού και της παγκόσμιας απαγόρευσης κυκλοφορίας, οι καταναλωτές άρχισαν να ασχολούνται περισσότερο με τη διατροφή και τα προϊόντα που πρόκειται να αγοράσουν. Η υγιεινή διατροφή άρχισε να απασχολεί ολοένα και περισσότερους ανθρώπους, ενώ εταιρείες κλήθηκαν να χτίσουν μια σχέση εμπιστοσύνης και αξιοπιστίας με τους καταναλωτές όσον αφορά στη διαφάνεια της παρασκευής του προϊόντος τους.

Όπως το fashion έτσι και το Food & Beverage industry δημιουργεί τις δικές του τάσεις. Η βιομηχανία του φαγητού έχει ήδη έτοιμες τις δικές της προτάσεις για το 2022 οι οποίες αναδεικνύονται μέσα από τις καταναλωτικές συνήθειες.

Σύμφωνα με τη Whole Foods, μια από τις μεγαλύτερες αλυσίδες λιανεμπορίου οργανικών προϊόντων στις Ηνωμένες Πολιτείες, το 2022 φαίνεται να είναι η χρονιά της αστικής γεωργίας, με τους μικρούς λαχανόκηπος να έχουν την τιμητική τους, οι οποίοι θα καλλιεργούνται ατομικά ή συλλογικά σε μπαλκόνια σπιτιών και ταράτσες πολυκατοικιών αντίστοιχα. Στην αστική γεωργία δίνεται έμφαση στην επανασύνδεση του ατόμου με τη φύση, στην προστασία του περιβάλλοντος και στην ανάπτυξη και αλληλεγγύη της κοινότητας.

Προβλέπουν, επίσης, ότι τα mocktails θα κυριαρχήσουν στις διατροφικές επιλογές. Το mocktail ετυμολογικά σημαίνει «απομίμηση» cocktail, δηλαδή είναι ένα δροσιστικό ποτό, αλλά χωρίς αλκοόλ. Ονομάζονται αλλιώς και virgin cocktails. Προβλέπεται λοιπόν ότι η δυναμική άνοδος τους θα συνεχιστεί και το 2022 αφού έρχονται να καλύψουν τις ανάγκες εκείνων που για διάφορους λόγους, δεν μπορούν ή δεν θέλουν να καταναλώσουν αλκοόλ.

Παράλληλα, οι καταναλωτές θα στραφούν σε προϊόντα που καλλιεργούνται με φιλικές προς το περιβάλλον διεργασίες, όπως τα δημητριακά και οι σπόροι. Θα στραφούν σε εταιρείες που έχουν υπεύθυνη στάση προς την περιβαλλοντική και πολιτιστική κληρονομιά, την πανίδα και την χλωρίδα, την βιοποικιλότητα, και προστασία των ζώων υπό τη φροντίδα του ανθρώπου.

Επίσης, η χορτοφαγική (vegetarian) ή vegan διατροφή φαίνεται πως κερδίζει έδαφος και προτιμάται πλέον από πολλούς ηλικιακά νέους καταναλωτές. Δεν είναι απλώς μια διατροφή αλλά συνοδεύεται και από μια ολόκληρη φιλοσοφία, της προστασίας της φύσης και κυρίως «της χειραφέτησης των ζώων από την εκμετάλλευση του ανθρώπου» όπως ορίζεται το 1944 από τη Vegan Society.  Οι vegetarians ενώ δεν τρώνε καθόλου κρέας, μπορεί να έχουν στη διατροφή τους γαλακτοκομικά προϊόντα ή ακόμα κι αυγά ενώ οι vegans δεν τρώνε ζωικά προϊόντα κι οτιδήποτε έχει ζωική προέλευση και επιλέγουν τα λεγόμενα plant-based υλικά, όπως λαχανικά, φρούτα, όσπρια, σπόροι, δημητριακά και σιτηρά, αλλά και ξηρούς καρπούς.

Τhe Food & Beverage, HORECA Business Conference

Ο Joep Sondeijker, Food & Beverage Consultant - Specialised in Strategy & Operations + Founder F&B Concept Solutions FDV Consulting, F&B Concept Solutions θα βρεθεί ενώπιον του 3ου Food & Beverage, HORECA Business Conference όπου θα μιλήσει για το πώς η πανδημία έχει επηρεάσει τη βιομηχανία ταξιδιών και φιλοξενίας μας, καθώς και για τις τάσεις που αφορούν εταιρείες με γνώμονα την τεχνολογία, τα τρόφιμα κατά παραγγελία και η πρόκληση της διατήρησης και της προσέλκυσης ταλέντων.

Το «Τhe Food & Beverage, HORECA Business Conference» που θα πραγματοποιηθεί στις 18 Ιανουαρίου 2022, στο ξενοδοχείο Hilton Nicosia, διοργανώνεται για τρίτη συνεχόμενη χρονιά από την ΙΗΜ, έχοντας ως στόχο να παρουσιάσει και να αναλύσει τις βασικές προκλήσεις, νέες τάσεις κι εξελίξεις όπως και τις μελλοντικές προοπτικές του κλάδου Επισιτιστικών Υπηρεσιών. Το Συνέδριο αναμένεται να αποτελέσει σημαντική πηγή έγκυρης πληροφόρησης για τους ιδιοκτήτες και τα στελέχη εστιατορίων και τουριστικών επιχειρήσεων, και να λειτουργήσει ως ένα χρήσιμο «εργαλείο» για τους decision makers.

Το Συνέδριο απευθύνεται σε επιχειρηματίες, ανώτατα και ανώτερα στελέχη επιχειρήσεων και οργανισμών που ασχολούνται με τον κλάδο των εστιατορίων, της φιλοξενίας, του τουρισμού και χώρων εστίασης. Συγκεκριμένα, απευθύνεται σε: Ιδιοκτήτες εστιατορίων, ξενοδοχείων, χώρων εστίασης, διευθυντές marketing & επικοινωνίας, διευθυντές πωλήσεων, εμπορικές εταιρείες και εταιρείες λιανεμπορίου.  

Περισσότερες πληροφορίες για το πρόγραμμα του Συνεδρίου μπορείτε να βρείτε εδώ

Το Συνέδριο απευθύνεται σε επιχειρηματίες, ανώτατα και ανώτερα στελέχη επιχειρήσεων και οργανισμών που ασχολούνται με τον κλάδο των εστιατορίων, της φιλοξενίας, του τουρισμού και χώρων εστίασης. Συγκεκριμένα, απευθύνεται σε: Ιδιοκτήτες εστιατορίων, ξενοδοχείων, χώρων εστίασης, διευθυντές marketing & επικοινωνίας, διευθυντές πωλήσεων, εμπορικές εταιρείες και εταιρείες λιανεμπορίου.  

Η είσοδος είναι ελεύθερη, με απαραίτητη τη δήλωση συμμετοχής.  Μπορείτε να δηλώσετε ηλεκτρονικά τη συμμετοχή σας πατώντας εδώ

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ

Οργανωτής: ΙΜΗ

Χορηγός (μέχρι στιγμής): BEST VALUE ΓΙΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ

Υποστηρικτές (μέχρι στιγμής): Το έργο EnterCY: ENhancing Tourist ExpeRience in Cyprus, Ομοσπονδία Συνδέσμων Ιδιοκτητών Κέντρων Αναψυχής (ΟΣΙΚΑ), Παγκύπριος Σύνδεσμος Κέντρων Διασκέδασης (ΠΑ. ΣΥ. ΚΕ. Δ.), Παγκύπριος Σύνδεσμος Ξενοδόχων (ΠΑΣΥΞΕ), Σύνδεσμος Αρχιμαγείρων Κύπρου (Σ.Α.Κ.), Διεύθυνση Μέσης Τεχνικής και Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (ΔΜΤΕΕΚ) - Υπουργείο Παιδείας, Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας

Χορηγοί Επικοινωνίας: Περιοδικό ΙΝ Βusiness, περιοδικό Gold, REPORTER

Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε με την ΙΜΗ: Τηλέφωνο: 22505555

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: events@imhbusiness.com

Ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com

Για να σχολιάσετε κάντε κλικ εδώ
 
Πίσω στην αρχή της σελίδας