Από σήμερα ο Chrome θα μπλοκάρει επιλεκτικά online διαφημίσεις

 
Ο Chrome, το δημοφιλές πρόγραμμα της Google για πλοήγηση στο διαδίκτυο, θα αρχίσει από σήμερα να μπλοκάρει επιλεκτικά online διαφημίσεις ιστοσελίδων, που συστηματικά ενοχλούν τους χρήστες ή παρεμποδίζουν το ομαλό «σερφάρισμά» τους.
 
Η νέα δυνατότητα θα βάζει αυτομάτως «φρένο» σε ενοχλητικές διαφημίσεις ιστοσελίδων, όπως αυτές που ξαφνικά παίζουν αυτόματα βίντεο με δυνατό ήχο. Θα μπλοκάρονται ακόμη και διαφημίσεις της ίδιας της Google, αλλά οι χρήστες θα έχουν την ευκαιρία να επιτρέψουν την προβολή μιας διαφήμισης, αν το επιθυμούν.
 
Στόχος της Google είναι να πείσει τους χρήστες να εγκαταλείψουν τη χρήση εξειδικευμένου λογισμικού (ad blockers) που επιτρέπει το καθολικό μπλοκάρισμα των διαφημίσεων και να αρκεσθούν στις νέες δυνατότητες του Chrome. Τα προγράμματα ad-blocking είναι ευρέως χρησιμοποιούμενα σε όλο τον κόσμο, σε μια προσπάθεια των χρηστών να κάνουν πιο εύκολη την περιήγησή τους στο Ίντερνετ, αλλά στερούν έσοδα από τους διαφημιζόμενους, τους διαφημιστικές και την ίδια τη Google.
 
Μαζί με το Facebook, η Google ελέγχει την online διαφημιστική αγορά. Οι καχύποπτοι αναλυτές εκτιμούν ότι η νέα κίνηση της Google δεν αποσκοπεί τόσο στο να «καθαρίσει» το διαδίκτυο από τις ενοχλητικές διαφημίσεις, όσο στο να διευρύνει το δικό της μερίδιο στη διαφημιστική «πίτα».
 
Είναι ενδεικτικό ότι ο Chrome θα εξαιρεί από το «μπλόκο» μία από τις πιο σημαντικές μορφές διαφήμισης της Google, όσες «τρέχουν» πριν τα βίντεο στο YouTube (το οποίο ανήκει στην ίδια). Στην ουσία, με τη νέα κίνησή της, η Google φροντίζει να μπλοκάρει η ίδια επιλεκτικά μερικές διαφημίσεις, προκειμένου να μη μπλοκάρουν οι χρήστες όλες ανεξαιρέτως τις διαφημίσεις.
 
Ανάμεσα στις online διαφημίσεις που μπαίνουν στο στόχαστρο, είναι όσες ξεπηδούν με μεγάλο ξεχωριστό παράθυρο (pop-up) χωρίς καν εικονίδιο εξόδου, οι μεγάλες που «αιωρούνται» πάνω από την ιστοσελίδα και εκείνες που έχουν έντονα χρώματα στο υπόβαθρο της ιστοσελίδας.
 
Αρχής γενομένης από τις 15 Φεβρουαρίου αν ορισμένοι ιστότοποι δεν συμμορφώνονται και δεν αναπροσαρμόζουν το είδος και την εμφάνιση των online διαφημίσεών τους, ο Google Chrome θα τις μπλοκάρει αυτόματα για λογαριασμό των χρηστών. Η Google, αφού κάνει δειγματοληπτική έρευνα, θα ειδοποιεί τους ιδιοκτήτες ιστοτόπων ότι πρέπει να προχωρήσουν σε αλλαγές στις διαφημίσεις τους μέσα σε 30 μέρες. Αν αυτοί δεν συμμορφώνονται, θα αρχίζει το «μπλόκο» από τον Chrome.
 
Οι όποιες ενστάσεις από τους ιδιοκτήτες ιστοτόπων, των οποίων μπλοκάρονται οι διαφημίσεις επειδή κρίνονται ενοχλητικές, θα λύνονται μέσω της Συμμαχίας για Καλύτερες Διαφημίσεις, η οποία περιλαμβάνει ως μέλη τη Google, το Facebook, μεγάλους οργανισμούς ενημέρωσης όπως η News Corp κ.α.
 
ΑΠΕ-ΜΠΕ

Δειτε Επισης

BINTEO: H Microsoft «ζωντάνεψε» τη Μόνα Λίζα και προκάλεσε χαμό
Αποκαθίσταται ύστερα από πέντε μήνες η επικοινωνία της NASA με το Voyager 1
To TikTok περνάει στην αντεπίθεση-Επικαλείται την πρώτη τροπολογία και ετοιμάζεται για μάχη
Πώς έφτασαν οι ΗΠΑ στο νομοσχέδιο για την απαγόρευση του TikTok-Το παρασκήνιο του «Ψυχρού Πολέμου» με Κίνα
Εγκρίθηκε με συντριπτική πλειοψηφία νομοσχέδιο που απαγορεύει το TikTok στις ΗΠΑ
Τρεις Ρώσοι έκαναν ρεκόρ πέφτοντας με αλεξίπτωτα από τη στρατόσφαιρα στον Βόρειο Πόλo (pics)
Σύντομα η μεταφορά των servers ασφαλές μέρος-Xρονοδιάγραμμα τον Σεπτέμβριο για το e-justice
Υφ. Έρευνας: Στόχος έως το 2026 η πλήρης κάλυψη σε συνδεσιμότητα πολύ υψηλών ταχυτήτων
Σε γνωστό ιστότοπο fake news βασίστηκε ο χρησμός του Έλον Μασκ για πληθυσμιακή κατάρρευση της Ελλάδας
Αντικείμενο που διαπέρασε την οροφή σπιτιού προερχόταν από τον Διεθνή Διαστημικό Σταθμό-Eπιβεβαιώνει η NASA