Η Google γιορτάζει τη νέα ανακάλυψη της NASA με ένα doodle!

Η Google γιορτάζει σήμερα με ένα doodle την μεγάλη ανακάλυψη των επτά εξωπλανητών που ανακοίνωσε την Τετάρτη η NASA.

Σύντομα θα μπορέσουμε να απαντήσουμε το μεγάλο ερώτημα κατά πόσον είμαστε μόνοι στο σύμπαν, δήλωσε Τhomas Zurbuchen, επιστήμονας της ΝΑΣΑ, ανακοινώνοντας την ανακάλυψη ενός νέου ηλιακού συστήματος με επτά πλανήτες στο μέγεθος της Γης.

Το νέο αυτό ηλιακό σύστημα αποτελείται από επτά πλανήτες, στο μέγεθος της Γης, και τρεις από αυτούς βρίσκονται στην λεγόμενη κατοικήσιμη ζώνη, δηλαδή σε μια απόσταση από τον άστρο τους που ευνοεί την ύπαρξη νερού και ίσως εξωγήινης ζωής στους πλανήτες αυτούς.

Οι πλανήτες βρίσκονται σε τροχιά γύρω από το άστρο Trappist 1, 40 έτη φωτός μακριά από το δικό μας ηλιακό σύστημα. Αν ταξιδεύαμε με την ταχύτητα του φωτός, θα χρειαζόμασταν 40 χρόνια να φθάσουμε εκεί. Η απόσταση αυτή μπορεί να φαίνεται `αστρονομική` αλλά για τα δεδομένα του σύμπαντος θεωρείται `κοντινή`. “Αυτοί οι εξωπλανήτες είναι οι καλύτεροι που έχουμε ανακαλύψει ποτέ” δήλωσε ο αξιωματούχος της ΝΑΣΑ, ο οποίος είπε ότι οι επτά πλανήτες βρίσκονται σε κοντινή απόσταση ο ένας από τον άλλο, προσφέροντας έτσι ένα υπέροχο θέαμα.

Δείτε το απολαυστικό doodle της Google:

BINTEO: H Microsoft «ζωντάνεψε» τη Μόνα Λίζα και προκάλεσε χαμό
Αποκαθίσταται ύστερα από πέντε μήνες η επικοινωνία της NASA με το Voyager 1
To TikTok περνάει στην αντεπίθεση-Επικαλείται την πρώτη τροπολογία και ετοιμάζεται για μάχη