Η απαρχή μιας νέας καταναλωτικής κουλτούρας

Με την έλευση του κορωνοϊού και τη θέσπιση των μέτρων κοινωνικής αποστασιοποίησης, οι διαδικτυακές αγορές παρουσιάζουν αυξητική τάση, με σημαντικό αριθμό καταναλωτών να πραγματοποιούν διαδικτυακές αγορές για πρώτη φορά. Έτσι, οι επιχειρήσεις κλήθηκαν να κάνουν ψηφιακά άλματα για να μπορέσουν να ανταποκριθούν στις νέες ανάγκες των πελατών τους, οι συνήθειες των οποίων έχουν αλλάξει ριζικά. Η πανδημία θα περάσει, αλλά οι νέες καταναλωτικές τάσεις θα συνεχιστούν. Τα πιο πάνω θέματα -μεταξύ άλλων-  θα συζητηθούν στο 12ο Συνέδριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου που διοργανώνει διαδικτυακά η ΙΜΗ την Τετάρτη, 23 Σεπτεμβρίου 2020 στις 16:00.


To e-commerce είναι σίγουρα μονόδρομος, αλλά παράλληλα αποτελεί και μία σημαντική ευκαιρία για αρκετές επιχειρήσεις. Ο Κύπριος καταναλωτής, ιδιαίτερα μετά την πανδημία, φαίνεται ότι ωρίμασε και εκπαιδεύτηκε όσο αφορά τη διαδικτυακή του συμπεριφορά. Τώρα είναι η στιγμή που οι κυπριακές εταιρείες πρέπει να εκμεταλλευτούν την ευκαιρία αυτή και να επενδύσουν σε αυτό το νέο εργαλείο διαδικτυακών πωλήσεων. Το ζητούμενο που προκύπτει από τα νέα δεδομένα δεν αφορά το τι πρέπει να κάνει μια επιχείρηση, αλλά το πώς πρέπει να το κάνει. Η δημιουργία μιας πλατφόρμας e-commerce δεν είναι πλέον από μόνη της ικανοποιητική. Για να δημιουργηθεί ένα connected brand, η ψηφιακή παρουσία μιας εταιρείας πρέπει να συνάδει με την τοποθέτηση της στην αγορά, με τον χαρακτήρα της, και να είναι ευθυγραμμισμένη με την επικοινωνιακή στρατηγική της. Εξάλλου, απώτερος σκοπός κάθε στρατηγικής μάρκετινγκ είναι το σχετικό προϊόν να αποκτήσει μια θέση στην αγορά σε βάθος χρόνου και όχι μόνο σε περιόδους κρίσης. Για όλα όσα έχουν αναφερθεί πιο πάνω, θα κάνει εκτενή και λεπτομερή αναφορά η κα. Τάσια Γιανναρά Γιαλλουρίδου, Διευθύνουσα Σύμβουλος των Partners VMLY&R, pr:partners & Byte The Digital Agency.

Για περισσότερες πληροφορίες αναφορικά με το περιεχόμενο του συνεδρίου, κάντε κλικ εδώ.

Το 12ο Συνέδριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου επικεντρώνεται και απευθύνεται σε:

  • Επιχειρηματίες
  • Διευθυντές και Ιδιοκτήτες
  • Εμπορικούς Διευθυντές
  • Διευθυντές και Λειτουργούς Διαφήμισης, Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας
  • Digital Managers
  • Προμηθευτές
  • Εμπόρους
  • Εταιρείες logistics
  • Τράπεζες και ηλεκτρονικές πληρωμές
  • Courier και εταιρείες μεταφορών
  • Εταιρείες που προσφέρουν ψηφιακές υπηρεσίες
 Το συνέδριο θα διεξαχθεί διαδικτυακά. Η συμμετοχή είναι δωρεάν, με απαραίτητη προϋπόθεση την εγγραφή. Για ηλεκτρονικές εγγραφές, κάντε κλικ εδώ.
 
Οργανωτής: ΙΜΗ
Χορηγοί (μέχρι σήμερα): JCC Payment Systems Ltd | Settle & Όμιλος G.A.P. Vassilopoulos | Worldline | SIX Payment Services | Fetch
Ακαδημαϊκός Συνεργάτης: Πανεπιστήμιο UCLan Cyprus
Coffee Sponsor: Gloria Jean’s Coffees
Χορηγοί Επικοινωνίας: περιοδικό GOLD, περιοδικό IN Business, πόρταλ REPORTER
 
Για περισσότερες πληροφορίες, επικοινωνήστε με την IMH:
Τηλ.: 22505555 | Φαξ: 22679820 | Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: events@imhbusiness.com
Ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com

Δειτε Επισης

Βροχή και καταιγίδα στο μενού του καιρού-Στους 26 βαθμούς Κελσίου η θερμοκρασία
Το προεκλογικό προφίλ του ΔΗΣΥ-Η μεσαία τάξη, η ευρωπαϊκή ταυτότητα και η «υπεύθυνη αντιπολίτευση»
Όταν οι φιλίες και οι συγγένειες συναντούν τα high politics
Ένορκες δηλώσεις πολιτών για τις €807.000 στον μονάχο-Ολοκληρώθηκαν δύο από τις διερευνώμενες υποθέσεις
Ενισχυτικά μαθήματα εκμάθησης Ελληνικών χρειάζονται 1100 παιδιά στην εκπαίδευση
Αρχές του 2025 η ψηφιοποίηση των αιτήσεων φοιτητικής μέριμνας-Το χρονοδιάγραμμα του ΥΠΟΙΚ
Γυναίκα φυλακίστηκε επειδή τηλεφώνησε στην Άμεση Δράση περισσότερες από 2.000 φορές
Τέσσερις οι νεκροί από την πλημμύρα στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα-Επιμένουν τα προβλήματα στο Ντουμπάι
BINTEO: Άνδρας αυτοπυρπολήθηκε έξω από το δικαστήριο του Τραμπ
Επανέρχεται με επιστολή προς Υφ. Πρόνοιας για το Πασχαλινό Επίδομα η ΕΚΥΣΥ