Κυριακή 27 Σεπ, 2020 | Επικοινωνία
trans gif

Η απαρχή μιας νέας καταναλωτικής κουλτούρας

  12/08/2020 12:34
Η απαρχή μιας νέας καταναλωτικής κουλτούρας

Η απαρχή μιας νέας καταναλωτικής κουλτούρας

  12/08/2020 12:34

Με την έλευση του κορωνοϊού και τη θέσπιση των μέτρων κοινωνικής αποστασιοποίησης, οι διαδικτυακές αγορές παρουσιάζουν αυξητική τάση, με σημαντικό αριθμό καταναλωτών να πραγματοποιούν διαδικτυακές αγορές για πρώτη φορά. Έτσι, οι επιχειρήσεις κλήθηκαν να κάνουν ψηφιακά άλματα για να μπορέσουν να ανταποκριθούν στις νέες ανάγκες των πελατών τους, οι συνήθειες των οποίων έχουν αλλάξει ριζικά. Η πανδημία θα περάσει, αλλά οι νέες καταναλωτικές τάσεις θα συνεχιστούν. Τα πιο πάνω θέματα -μεταξύ άλλων-  θα συζητηθούν στο 12ο Συνέδριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου που διοργανώνει διαδικτυακά η ΙΜΗ την Τετάρτη, 23 Σεπτεμβρίου 2020 στις 16:00.


To e-commerce είναι σίγουρα μονόδρομος, αλλά παράλληλα αποτελεί και μία σημαντική ευκαιρία για αρκετές επιχειρήσεις. Ο Κύπριος καταναλωτής, ιδιαίτερα μετά την πανδημία, φαίνεται ότι ωρίμασε και εκπαιδεύτηκε όσο αφορά τη διαδικτυακή του συμπεριφορά. Τώρα είναι η στιγμή που οι κυπριακές εταιρείες πρέπει να εκμεταλλευτούν την ευκαιρία αυτή και να επενδύσουν σε αυτό το νέο εργαλείο διαδικτυακών πωλήσεων. Το ζητούμενο που προκύπτει από τα νέα δεδομένα δεν αφορά το τι πρέπει να κάνει μια επιχείρηση, αλλά το πώς πρέπει να το κάνει. Η δημιουργία μιας πλατφόρμας e-commerce δεν είναι πλέον από μόνη της ικανοποιητική. Για να δημιουργηθεί ένα connected brand, η ψηφιακή παρουσία μιας εταιρείας πρέπει να συνάδει με την τοποθέτηση της στην αγορά, με τον χαρακτήρα της, και να είναι ευθυγραμμισμένη με την επικοινωνιακή στρατηγική της. Εξάλλου, απώτερος σκοπός κάθε στρατηγικής μάρκετινγκ είναι το σχετικό προϊόν να αποκτήσει μια θέση στην αγορά σε βάθος χρόνου και όχι μόνο σε περιόδους κρίσης. Για όλα όσα έχουν αναφερθεί πιο πάνω, θα κάνει εκτενή και λεπτομερή αναφορά η κα. Τάσια Γιανναρά Γιαλλουρίδου, Διευθύνουσα Σύμβουλος των Partners VMLY&R, pr:partners & Byte The Digital Agency.

Για περισσότερες πληροφορίες αναφορικά με το περιεχόμενο του συνεδρίου, κάντε κλικ εδώ.

Το 12ο Συνέδριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου επικεντρώνεται και απευθύνεται σε:

  • Επιχειρηματίες
  • Διευθυντές και Ιδιοκτήτες
  • Εμπορικούς Διευθυντές
  • Διευθυντές και Λειτουργούς Διαφήμισης, Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας
  • Digital Managers
  • Προμηθευτές
  • Εμπόρους
  • Εταιρείες logistics
  • Τράπεζες και ηλεκτρονικές πληρωμές
  • Courier και εταιρείες μεταφορών
  • Εταιρείες που προσφέρουν ψηφιακές υπηρεσίες
 Το συνέδριο θα διεξαχθεί διαδικτυακά. Η συμμετοχή είναι δωρεάν, με απαραίτητη προϋπόθεση την εγγραφή. Για ηλεκτρονικές εγγραφές, κάντε κλικ εδώ.
 
Οργανωτής: ΙΜΗ
Χορηγοί (μέχρι σήμερα): JCC Payment Systems Ltd | Settle & Όμιλος G.A.P. Vassilopoulos | Worldline | SIX Payment Services | Fetch
Ακαδημαϊκός Συνεργάτης: Πανεπιστήμιο UCLan Cyprus
Coffee Sponsor: Gloria Jean’s Coffees
Χορηγοί Επικοινωνίας: περιοδικό GOLD, περιοδικό IN Business, πόρταλ REPORTER
 
Για περισσότερες πληροφορίες, επικοινωνήστε με την IMH:
Τηλ.: 22505555 | Φαξ: 22679820 | Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: events@imhbusiness.com
Ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com
Για να σχολιάσετε κάντε κλικ εδώ
 
Πίσω στην αρχή της σελίδας