Η κυριαρχία των social media στην εποχή του Covid-19

Πώς κυριάρχησαν και πώς χρησιμοποιήθηκαν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης κατά τη διάρκεια μιας κρίσης, όπως ήταν αυτή της πανδημίας του Covid-19; Ποιες είναι οι προκλήσεις και ποιες οι ευκαιρίες που έχουν ενώπιον τους τα στελέχη των επιχειρήσεων; Τα πιο πάνω, είναι μόνο μερικά από τα πολύ ενδιαφέροντα και κρίσιμα ερωτήματα που θα απαντηθούν μέσα από παραδείγματα, στο 12ο Συνέδριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου, που διοργανώνει διαδικτυακά η ΙΜΗ, την Tετάρτη 23 Σεπτεμβρίου 2020 και ώρα 16:00.
 
Tα social media, όντας απολύτως απαραίτητα τη συγκεκριμένη χρονική περίοδο, δημιούργησαν ένα τεράστιο digital transformation. Οι αναζητήσεις, η συμπεριφορά, αλλά και οι προτιμήσεις των χρηστών άλλαξαν, με αποτέλεσμα, τόσο οι επιχειρήσεις όσο και οι marketers να έπρεπε να προσαρμοστούν σε συνθήκες μη γνώριμες, ώστε να ανταπεξέλθουν στις ανάγκες του χρήστη και, παράλληλα, καταναλωτή. Πώς κατάφεραν οι εταιρείες και επιχειρήσεις, μέσα από ένα στρατηγικό σχεδιασμό, να ενδυναμώσουν τα brands και τις πωλήσεις, προβάλλοντας τις αξίες τους με υπεύθυνο και ηθικό τρόπο; Μέσα σε ένα κυκεώνα πληροφοριών, δημιουργήθηκαν νέες ευκαιρίες και προκλήσεις, ενώ πολλά brands κατάφεραν να είναι relevant και να εμπνεύσουν τον καταναλωτή. Μέσα από παραδείγματα, θα αναλυθούν case studies, καθώς και Dos and don'ts της ψηφιακής επικοινωνίας την εποχή του Covid-19, από την Λίνα Μπακαλέξη, Founder-Brand Manager του Linear.gr στην Ελλάδα.
 
H Λίνα Μπακαλέξη έχει ειδικευτεί σε Social Media Strategy, Content development, Community management, τόσο σε μεγάλες εταιρείες όσο και ως freelancer, ενώ μέχρι σήμερα στο portfolio της έχει πελάτες που έχουν σχέση με Retail, εστίαση, αυτοκινητοβιομηχανίες και θεατρικές επιχειρήσεις. Τον τελευταίο ενάμιση χρόνο έχει δημιουργήσει τη Linear, το δικό της creative content agency, που επικεντρώνεται στο brand και content strategy, με πελάτες από τον χώρο του food & beverage industry, του τουρισμού και της πολιτικής επικοινωνίας. Επίσης, διδάσκει στο Πάντειο Πανεπιστήμιο ως μέλος της διδακτικής ομάδας του AD and PR Lab.
 
Για περισσότερες πληροφορίες αναφορικά με το περιεχόμενο του συνεδρίου, κάντε κλικ εδώ.
 
Το 12ο Συνέδριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου επικεντρώνεται και απευθύνεται σε:
  • Επιχειρηματίες
  • Διευθυντές και Ιδιοκτήτες
  • Εμπορικούς Διευθυντές
  • Διευθυντές και Λειτουργούς Διαφήμισης, Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας
  • Digital Managers
  • Προμηθευτές
  • Εμπόρους
  • Εταιρείες logistics
  • Τράπεζες και ηλεκτρονικές πληρωμές
  • Courier και εταιρείες μεταφορών
  • Εταιρείες που προσφέρουν ψηφιακές υπηρεσίες
 
Το συνέδριο θα διεξαχθεί διαδικτυακά. Η συμμετοχή είναι δωρεάν, με απαραίτητη προϋπόθεση την εγγραφή. Για ηλεκτρονικές εγγραφές, κάντε κλικ εδώ.
 
Οργανωτής: ΙΜΗ
Χορηγοί (μέχρι τώρα): JCC Payment Systems Ltd | Settle & Όμιλος G.A.P. Vassilopoulos | Worldline | SIX Payment Services | Fetch
Ακαδημαϊκός Συνεργάτης: Πανεπιστήμιο UCLan Cyprus
Coffee Sponsor: Gloria Jean’s Coffees
Χορηγοί Επικοινωνίας: περιοδικό GOLD, περιοδικό IN Business, πόρταλ REPORTER
 
Για περισσότερες πληροφορίες, επικοινωνήστε με την IMH:
Τηλ.: 22505555 | Φαξ: 22679820 | Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: events@imhbusiness.com
Ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com

Δειτε Επισης

Δεν υποχωρεί η σκόνη, παραμένει η θερμή αέρια μάζα-Στους 26 βαθμούς Κελσίου η θερμοκρασία
Ακούει εισηγήσεις και καθορίζει τα επόμενα βήματα για την κοινωνική ένταξη μεταναστών ο ΥΠΕΣ
Διφορούμενες οι αντιδράσεις για τα μέτρα-Φόβοι για νέα φυγή στα κατεχόμενα για καύσιμα
Υπουργός Υγείας: Προσδοκία στήριξης από διεθνή κοινότητα για λύση στο Κυπριακό
Kατάργηση φορολόγησης εισοδήματος στο φιλοδώρημα υπαλλήλων με σύμβαση στη Δημόσια Υπηρεσία
Ενέκρινε τον προϋπολογισμό της Αρχής Ψηφιακής Ασφάλειας η Ολομέλεια
Ανησυχία Βουλευτών για μείωση του αποθεματικού του Ταμείου ΑΠΕ και ΕΞΕ
Αναμένει υλοποίηση έργων και προειδοποιεί η Συντ. Γονέων Σχολείων του Ύψωνα
Ξεδίπλωσε το πλάνο του για τα πρόστιμα ο Βαφεάδης-Στο τραπέζι η μείωση κατά 50% του εξώδικου υπό προϋποθέσεις
Μη διενέργεια ελέγχου σε όλες τις περιπτώσεις εσόδων της ΓΔ Ανάπτυξης διαπιστώνει η Ελεγκτική