Δημιουργείται τηλεφωνικό κέντρο για εξυπηρέτηση επιβατών που επιστρέφουν στην Κύπρο

Τη λειτουργία τηλεφωνικού κέντρου για εξυπηρέτηση επιβατών που προτίθενται να ταξιδεύσουν από το εξωτερικό προς την Κύπρο και πιθανόν να έχουν κάποια ερωτήματα σχετικά με τη χρήση της ηλεκτρονικής πλατφόρμας «CyprusFlightPass», ανακοίνωσε το Υπουργείο Μεταφορών, Επικοινωνιών και Έργων.
 
Σε ανακοίνωση του, την οποία αναμεταδίδει το ΓΤΠ, το Υπουργείο Μεταφορών αναφέρει ότι το τηλεφωνικό κέντρο θα λειτουργήσει από την 1η Αυγούστου 2020 και θα μπορεί να λαμβάνει ερωτήματα τηλεφωνικώς στον αριθμό +(357) 24841234 και γραπτώς μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας στο σύνδεσμο https://cyprusflightpass.gov.cy/el/contact-us.
 
Σημειώνει, τέλος, ότι το ωράριο λειτουργίας του τηλεφωνικού κέντρου θα είναι: Δευτέρα-Παρασκευή:  08:00- 22:00 ώρα Κύπρου, Σάββατο – Κυριακή : 10:00-18:00 ώρα Κύπρου.
 
Πηγή: ΚΥΠΕ

Δειτε Επισης

Δίωρη στάση εργασίας από τους χαμηλόμισθους της ΙΣΟΤΗΤΑΣ-Φωνές για στασιμότητα στην ανέλιξη
Δεν υποχωρεί η σκόνη, παραμένει η θερμή αέρια μάζα-Στους 26 βαθμούς Κελσίου η θερμοκρασία
Ακούει εισηγήσεις και καθορίζει τα επόμενα βήματα για την κοινωνική ένταξη μεταναστών ο ΥΠΕΣ
Διφορούμενες οι αντιδράσεις για τα μέτρα-Φόβοι για νέα φυγή στα κατεχόμενα για καύσιμα
Υπουργός Υγείας: Προσδοκία στήριξης από διεθνή κοινότητα για λύση στο Κυπριακό
Kατάργηση φορολόγησης εισοδήματος στο φιλοδώρημα υπαλλήλων με σύμβαση στη Δημόσια Υπηρεσία
Ενέκρινε τον προϋπολογισμό της Αρχής Ψηφιακής Ασφάλειας η Ολομέλεια
Ανησυχία Βουλευτών για μείωση του αποθεματικού του Ταμείου ΑΠΕ και ΕΞΕ
Αναμένει υλοποίηση έργων και προειδοποιεί η Συντ. Γονέων Σχολείων του Ύψωνα
Ξεδίπλωσε το πλάνο του για τα πρόστιμα ο Βαφεάδης-Στο τραπέζι η μείωση κατά 50% του εξώδικου υπό προϋποθέσεις