Ξεκινά διάλογο με όλους τους φορείς για τις εξετάσεις τετραμήνων ο Προδρόμου

Με τα αποτελέσματα των εξετεάσεων τετραμήνου μπορούμε να αξιολογήσουμε στη βάση των δεικτών επάρκειας, είπε σήμερα ο Υπουργός Παιδείας, Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας κ. Πρόδρομος Προδρόμου.
 
Σε δηλώσεις του στους δημοσιογράφους, στο Προεδρικό Μέγαρο, μετά τη συνεδρία του Υπουργικού Συμβουλίου, ο κ. Προδρόμου είπε ότι «το Υπουργικό Συμβούλιο αποφάσισε σήμερα, μετά από πρόταση του Υπουργείου, τη σύσταση επιτροπής για τους εορτασμούς για τα 200 χρόνια από την παλιγγενεσία και την επανάσταση του 1821.
 
Θα προταθεί μια επιτροπή από διακεκριμένες προσωπικότητες για να γίνουν εισηγήσεις και σχεδιασμοί για το πώς θα γιορτάσουμε του χρόνου αυτή πολύ σημαντική επέτειο».
 
Ερωτηθείς για το θέμα των εξετάσεων των τετραμήνων, ο κ. Υπουργός είπε ότι «είναι δύο οι διαστάσεις.
 
Η μια αφορά παρατηρήσεις, διαπιστώσεις που έχουμε κάνει διαδικαστικής και οργανωτικής φύσης περισσότερο, και τις επόμενες μέρες θα ξεκινήσει διάλογος με τις εκπαιδευτικές οργανώσεις, ακολούθως και με τους γονείς και ο στόχος είναι να γίνουν αυτές οι αναπροσαρμογές που χρειάζεται ώστε η διαδικασία να γίνει μέσα σε φιλικό περιβάλλον, να μη δημιουργείται πίεση ούτε επιπρόσθετα προβλήματα. Φέτος ήταν βεβαίως η πρώτη φορά και ενδεχομένως στη συνέχεια τα πράγματα θα είναι αρκετά πιο εύκολα.
 
Οι δικοί μας τεχνοκράτες έχουν καταγράψει παρατηρήσεις, έχω επισκεφθεί σχολεία, μίλησα με διευθυντές, εκπαιδευτικούς, γονείς παιδιά.
 
Ήδη υπήρξε συνεννόηση και με τους επιτελικούς του Υπουργείου που είχαν επεξεργαστεί από την αρχή τα αναλυτικά προγράμματα, το νέο σχήμα, μέσα στο οποίο εντάσσεται και αυτή η εξέταση, που κατά την άποψη μου είναι απλώς μια ρύθμιση, και καλά κάνουμε να πάψουμε να δίνουμε σημασία μόνο στα διαδικαστικά και να δούμε την ουσία.
 
Η άλλη διάσταση είναι η ουσία. Τώρα έχουμε και αποτελέσματα ενδιάμεσα τετράμηνου με τα οποία μπορούμε να αξιολογήσουμε στη βάση των δεικτών επάρκειας και όχι της ύλης.
 
Με τη λογική της πρότασης, αν ανατρέξει κανείς στην αρχική πρόταση γιατί έγινε αυτή η μεταρρύθμιση, είναι για να πάψει το σύστημα να είναι εξετασιοκεντρικό και απομνημόνευσης. Αρά, ο στόχος μας είναι αρκετά απαιτητικός και για μια νέα μορφή διδασκαλίας θα πρέπει να δούμε και τι αποδίδει η διδασκαλία, πώς έχουν εφαρμοστεί τα νέα αναλυτικά προγράμματα. Το Υπουργείο θα πρέπει να βγάλει συμπεράσματα για τη γενικότερη κατάσταση πραγμάτων. Εδώ είναι η ουσία του πράγματος και είναι κάτι που θα μελετήσουμε με κάθε προσοχή».
 
Ερωτηθείς για τα αποτελέσματα των εξετάσεων, ο κ. Υπουργός είπε ότι «δεν είναι θέμα ικανοποίησης. Τα αποτελέσματα είναι αυτά που είναι. Δείχνουν πώς προχωρά η παιδαγωγική διαδικασία μέσα στο σχολείο. Άρα, λοιπόν, πρέπει να γίνουν αναπροσαρμογές τόσο συλλογικά όσο και σε ατομικό επίπεδο».

Δειτε Επισης

Στους 33 βαθμούς η θερμοκρασία-Μέχρι και την Παρασκευή η σκόνη στην ατμόσφαιρα
Γέφυρα για τον κόσμο της εργασίας τα σχέδια επιδότησης μισθού νέων πτυχιούχων
Αποκαλυπτήρια προτομής Επίτιμου Προέδρου Επιτροπής Πολυτέκνων Πάφου Λ. Τσέλεπου
Τη σημασία πολιτιστικής κληρονομιάς εξήρε η Κασσιανίδου στα εγκαίνια έργου Πύλης Πάφου
Η θέση της Αρχής Ραδιοτηλεόρασης για τις πλατφόρμες πορνογραφικού υλικού-«Σε εξέλιξη θέσπιση νόμου»
Αυξήθηκαν και στα κατεχόμενα οι «παράνομοι μετανάστες»
Μ. Ευαγγέλου: Πολλαπλά οφέλη από την προσχολική εκπαίδευση
Σωρεία αδυναμιών και παραλήψεων εντόπισε για το Υπουργείο Γεωργίας η Ελεγκτική Υπηρεσία
Εξήγγειλε «τολμηρές μεταρρυθμίσεις» στον τομέα της υγείας ο ΠτΔ-Έρχεται σειρά νομοθετημάτων
Η Κλέα Χατζηστεφάνου Παπαέλληνα η διάδοχος της Αναστασίας Παπαδοπούλου στη «Φωνή»