Προδρόμου: Επιδιώκουμε ένα σχολείο που θα είναι δεύτερο σπίτι για τα παιδιά

Επιδιώκουμε ένα σύγχρονο σχολείο που δεν θα είναι απλώς εκπαιδευτικό ίδρυμα, αλλά θα είναι δεύτερο σπίτι για τα παιδιά, είπε ο Υπουργός Παιδείας, Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας Πρόδρομος Προδρόμου, προσθέτοντας ότι επιδιώκουν ένα σχολείο που θα λειτουργεί ως κοινότητα μάθησης.
 
«Και μία κοινότητα προϋποθέτει σχέσεις συνεργασίας, αλληλοκατανόησης, αγάπης και βεβαίως, η αγάπη ανάμεσα στους ανθρώπους που συμβιώνουν μέσα στο σχολείο, η αγάπη στα παιδιά πρώτα απ΄ όλα, η αγάπη των παιδιών και ο σεβασμός στους εκπαιδευτικούς. Οπωσδήποτε δεν μπορεί ποτέ να επισκιάσει την αγάπη που πρέπει να έχουμε για τη μόρφωση, για την καλλιέργεια. Στόχος πρέπει να είναι μια εκπαίδευση όχι μόνο σύγχρονη, όχι μόνο οργανωμένη κατά τρόπο που να δίνει στα σημερινά παιδιά της Κύπρου, τα απαραίτητα εφόδια, όταν θα βγαίνουν από το σχολικό σύστημα, ενός Ευρωπαίου πολίτη του 21ου αιώνα και ενός πανανθρώπινου πολίτη του κόσμου, που κοινωνεί στη σύγχρονη κουλτούρα και τα ευγενή ιδεώδη του ανθρωπισμού, αλλά θέλουμε εκπαίδευση που να παράγει παιδεία», πρόσθεσε.
  
Ο κ. Προδρόμου παρέστη σήμερα στην 44η Ετήσια Γενική Συνέλευση της Παγκύπριας Συνομοσπονδίας Ομοσπονδιών Συνδέσμων Γονέων και Κηδεμόνων Δημοσίων Σχολείων Μέσης Εκπαίδευσης, η οποία πραγματοποιήθηκε στο Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου, στη Λευκωσία.
 
Στην Γενική Συνέλευση προσκλήθηκε να παραστεί, πέραν των άλλων φορέων που ασχολούνται με την παιδεία, και ο τέως Υπουργός Παιδείας, Κώστας Χαμπιαούρης, ο οποίος, ωστόσο, δεν κατέστη δυνατό να παρευρεθεί λόγω του ότι ασθενούσε.
 
Ο νυν Υπουργός Παιδείας, Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας Πρόδρομος Προδρόμου, σε χαιρετισμό του είπε ότι βρίσκεται σε εξέλιξη μια πολυδιάστατη μεταρρύθμιση.
 
«Κάποια κομμάτια έχουν ήδη τεθεί σε εφαρμογή και μπορεί να τα θεωρούμε δεδομένα, αλλά χρειάστηκαν τεράστιες προσπάθειες για να φτάσουμε εδώ», πρόσθεσε και σημείωσε ότι δεν είναι ούτε η Κυβέρνηση, ούτε ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας, ούτε ο Υπουργός Παιδείας που θα αποφασίσει και θα κρίνει τι και πώς πρέπει να διδαχθούν τα παιδιά και ποια θα είναι η έκταση της ύλης.
 
«Γιατί ακούω τις συζητήσεις που γίνονται, αλλά θα πρέπει να δούμε και τα όποια αντικειμενικά κριτήρια και την επιστημονική συνδρομή. Θέλω να ελπίζω ότι αυτά που ζήσαμε και αυτή την κρίση και όλες τις εξάρσεις και τις ανεπιθύμητες υπερβολές, τις αφήνουμε στο παρελθόν», συμπλήρωσε.
 
Είπε, επίσης, ότι η πόρτα του γραφείου του είναι ανοικτή και για τους γονείς και τους εκπαιδευτικούς .
 
«Με τη συνεργασία θα καταφέρουμε και να συνεχίσουμε και να φέρουμε σε πέρας την μεταρρύθμιση, αλλά επειδή ο καιρός περνά, να δούμε και τα όσα ήδη έχουμε εφαρμόσει με κριτική διάθεση και με τη διάθεση πάντα να διορθώνουμε και να βελτιώνουμε ακόμα και αυτά τα οποία εμείς οι ίδιοι έχουμε κάνει», σημείωσε.
 
Πηγή: ΚΥΠΕ

Δειτε Επισης

Ζητούν έρευνα και απόδοση ευθυνών οι συντεχνίες ΡΙΚ για την μη έγκαιρη καταβολή μισθών
Παρουσίασε το σχέδιο με τις 50 δράσεις για την κοινωνική ένταξη των μεταναστών ο ΥΠΕΣ
Διεξάγεται για 49η συνεχή χρονιά η πορεία Χριστοδούλας
Πρόστιμα 80,000 ευρώ σε παροχείς για καταχρήσεις στο ΓεΣΥ-Πέραν των 350 διερευνήσεων
Την Κυριακή η αλλαγή της ώρας-Πάνε τα ρολόγια μία ώρα μπροστά
Δίωρη στάση εργασίας από τους χαμηλόμισθους της ΙΣΟΤΗΤΑΣ-Φωνές για στασιμότητα στην ανέλιξη
Δεν υποχωρεί η σκόνη, παραμένει η θερμή αέρια μάζα-Στους 26 βαθμούς Κελσίου η θερμοκρασία
Ακούει εισηγήσεις και καθορίζει τα επόμενα βήματα για την κοινωνική ένταξη μεταναστών ο ΥΠΕΣ
Διφορούμενες οι αντιδράσεις για τα μέτρα-Φόβοι για νέα φυγή στα κατεχόμενα για καύσιμα
Υπουργός Υγείας: Προσδοκία στήριξης από διεθνή κοινότητα για λύση στο Κυπριακό