Τοποθετήθηκε η ΔΗΚΙ Καθηγητών-«Δεν εξυπηρετεί κανέναν να γίνουν απεργίες»

«Οι απεργίες δεν θα ϕέρουν το επιθυμητό αποτέλεσμα. Ταυτόχρονα καλούμε Κυβέρνηση και Βουλή να αϕουγκραστούν τις ανησυχίες και να αναστείλουν το Νόμο», αναφέρει σε ανακοίνωσή της η ΔΗΚΙ Καθηγητών (ΟΕΛΜΕΚ).
 
Όπως αναφέρεται, εκϕράζει τους προβληματισμούς της αναϕορικά με τη Νέα Μορϕή Αξιολόγησης των μαθητών και αναμϕισβήτητα αϕουγκράζεται τις ανησυχίες Καθηγητών και μαθητών από την εϕαρμογή του θεσμού αυτού στην Α΄Ταξη Λυκείου.
 
«Πλείστα των προβλημάτων που εμϕανίζονται από την εϕαρμογή της Νομοθεσίας αυτής για την αξιολόγηση των μαθητών, οϕείλονται δυστυχώς στις προχειρότητες του ΥΠΠ αλλά και στη ΜΗ ύπαρξη διαλόγου μεταξύ ΟΕΛΜΕΚ και ΥΠΠ, εξαιτίας του ΥΠΠ. Απόδειξη τούτου, το γεγονός ότι στις 24.1.2019, το ΚΔΣ της ΟΕΛΜΕΚ ψήϕισε μια πρόταση πλαίσιο για την αξιολόγηση του μαθητή, η οποία υπερψηϕίστηκε από τις Κινήσεις ΔΗΚΙ, Προοδευτική και Νέα Κίνηση και η οποία κατατέθηκε στην επιτροπή αξιολόγησης των μαθητών του ΥΠΠ. Δυστυχώς όμως κανένας διάλογος επί της πρότασης δεν έγινε , παρόλο που αρκετές από τις πρόνοιες της πρότασης, τελικά, έχουν ενσωματωθεί στη Νομοθεσία», σημειώνεται στην ανακοίνωση.
 
Η ΔΗΚΙ Καθηγητών, ως γνωστό, είχε ταχθεί κατά των εξετάσεων στα τετράμηνα, αϕού δεν είχαν και δεν έχουν υλοποιηθεί οι προϋποθέσεις που έθετε η ΟΕΛΜΕΚ για τη Νέα Μορϕή Αξιολόγησης των μαθητών. Επιπρόσθετα διαπιστώνουμε στρεβλώσεις και ασάϕειες στην εϕαρμογή της νέας μορϕής  Αξιολόγηση των Μαθητών,  οι οποίες προσθέτουν αρκετό άγχος, τόσο στους μαθητές όσο και στους εκπαιδευτικούς.
 
«Παρά τα προβλήματα που προκύπτουν από την εϕαρμογή της Νομοθεσίας για την αξιολόγηση των μαθητών, η ΔΗΚΙ Καθηγητών αξιολογώντας όλα τα δεδομένα, θεωρεί ότι αυτή την ώρα δεν εξυπηρετεί κανένα, πρωτίστως τους μαθητές, να γίνουν απεργίες τις ημέρες των εξετάσεων, τη στιγμή που υπάρχει μια Νομοθεσία, η οποία ψηϕίστηκε από τη συντριπτική πλειοψηϕία των κομμάτων στην Βουλή και η οποία είναι σε εϕαρμογή», τονίζει η οργάνωση.
 
«Καλούμε όμως την Κυβέρνηση και όλα τα κοινοβουλευτικά κόμματα να αϕουγκραστούν τις ανησυχίες των μαθητών, των εκπαιδευτικών αλλά και των γονιών και να προχωρήσουν άμεσα στην αναστολή της εϕαρμογής της εν λόγω Νομοθεσίας, ούτως ώστε να γίνει ένας εποικοδομητικός διάλογος για μια σωστή αξιολόγηση των μαθητών που να είναι προς το καλώς νοούμενο συμϕέρον των μαθητών και γενικά του Δημόσιου Σχολείου», καταλήγει η ανακοίνωση.
 

Δειτε Επισης

Οι τυχεροί αριθμοί της κλήρωσης του Τζόκερ
Δωρεάν μαθήματα σε ενήλικες προσφέρει η Σχολή Χαρακτικής Χαμπή
Πρόοδο στην προσπάθεια εμβάθυνσης της αγοράς κεφαλαιαγορών βλέπει ο Μισέλ
Υπ. Γεωργίας στην Σύνοδο Κοινοπολιτείας-«Συλλογική ευθύνη η προστασία ωκεανών»
Δήμος Λάρνακας: Σύντομα ο σχεδιασμός για Σχολή Θαλάσσιων Επιστημών ΤΕΠΑΚ
Δέσμευση Βουλής για προώθηση υγειονομικής περίθαλψης με επίκεντρο τον ασθενή
Δύσκολη συζήτηση των 27 στις Βρυξέλλες για ανταγωνιστικότητα λόγω κεφαλαιαγορών
Εκπέμπει SOS ο Διευθυντής του Νοσοκομείο Τροόδους-«Τριτοκοσμικές οι συνθήκες, αναγκαία η ανακαίνιση του»
Εξουσιοδότησαν ΣΕΚ-ΠΕΟ να προσπαθήσουν για σύμβαση οι απεργοί στις εταιρείες ηλεκτρολογικών
Πώς απαντά η Υπ. Ασθενοφόρων για το περιστατικό με τη λιπόθυμη μαθήτρια-«Δεν ήταν επείγον»