Τρίτη 22 Οκτ, 2019 | Επικοινωνία
trans gif

Με καθυστέρηση κτύπησε το κουδούνι στα Δημοτικά-Παίρνει αποφάσεις η ΟΕΛΜΕΚ

  23/09/2019 08:33
Με καθυστέρηση κτύπησε το κουδούνι στα Δημοτικά-Παίρνει αποφάσεις η ΟΕΛΜΕΚ

Με καθυστέρηση κτύπησε το κουδούνι στα Δημοτικά-Παίρνει αποφάσεις η ΟΕΛΜΕΚ

  23/09/2019 08:33
Δεν κτύπησε το κουδούνι στην ώρα του στα Δημοτικά σχολεία της Κύπρου, καθώς οι δάσκαλοι πραγματοποίησαν την στάση εργασίας τους, σηματοδοτώντας έτσι την έναρξη των απεργιακών μέτρων των εκπαιδευτικών.
 
Οι δάσκαλοι έκλεισαν για σαρανταπέντε λεπτά τα σχολεία, καθώς ήθελαν να διαμαρτυρηθούν για τα κακώς έχοντα στον τομέα της εκπαίδευσης.
 

Οι λόγοι της διαμαρτυρίας των δασκάλων ήταν:
-Η μη έγκαιρη στελέχωση των σχολικών μονάδων, με αποτέλεσμα τα σχολεία να μην λειτουργούν σωστά
-Οι ανυπόφορες συνθήκες που επικρατούν στις αίθουσες διδασκαλίας κατά τους μήνες που ο υδράργυρος σημειώνει υψηλές θερμοκρασίες
-Οι παρεμβάσεις των γονέων στα σχολεία
 

Κύλησε ομαλά η στάση εργασίας  
Ομαλά και χωρίς κανένα πρόβλημα κύλησε η σημερινή ολιγόλεπτη στάση εργασίας των εκπαιδευτικών δημοτικής εκπαίδευσης της ΠΟΕΔ, όπως δήλωσε στο ΚΥΠΕ ο Πρόεδρος της Οργάνωσης Φίλιος Φυλακτού.
 
Ερωτηθείς από το ΚΥΠΕ αν δημιουργήθηκαν οποιαδήποτε θέματα σήμερα κατά τη στάση εργασίας, ο κ. Φυλακτού είπε πως επειδή υπήρξαν ξεκάθαρες οδηγίες από το Υπουργείο για προσέλευση των παιδιών στις 8:25πμ, όλα κύλησαν ομαλά, και δεν έχει φθάσει κάτι αρνητικό στην ΠΟΕΔ μέχρι αυτή την ώρα. «Ευχόμαστε να μην εξαναγκαζόμαστε εμείς οι εκπαιδευτικοί, να προβαίνουμε σε αυτά τα μέτρα για να στέλνουμε κάποια μηνύματα, τα οποία στο τέλος της ημέρας θα έπρεπε να ήταν αυτονόητα», είπε.
 

Ο κ. Φυλακτού δήλωσε πως η στάση εργασίας ήθελε να στείλει ένα μήνυμα για όσα καταγράφηκαν και παρατηρήθηκαν με την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς. Τα τρία κύρια ζητήματα, για τα οποία πραγματοποιήθηκε η σημερινή στάση εργασίας είναι η αργοπορημένη και ελλιπή στελέχωση, η μη επαρκής στήριξη των αλλόγλωσσων παιδιών και των παιδιών με αναλφαβητισμό, και η μη τήρηση των νενομισμένων διαδικασιών σε περιπτώσεις παρεμβάσεων από εξωγενείς παράγοντες, όπως Σύνδεσμοι γονέων και μεμονωμένοι γονείς.
 
«Το Υπουργείο Παιδείας θα πρέπει να οργανωθεί καλύτερα και να αλλάξει νοοτροπία σε αυτά τα θέματα για να μπορέσει να τα διαχειρίζεται, στο πλαίσιο πάντα της νομοθεσίας και της ανάγκης για ομαλή λειτουργία των σχολείων ολόκληρη τη χρονιά», είπε.
 
«Το μήνυμα που στέλνουμε είναι πως είναι δύσκολο για τους εκπαιδευτικούς να υπόκεινται τόσο οι ίδιοι, όσο και τα παιδιά αλλά και οι γονείς, στις παρενέργειες αυτής της κακής οργάνωσης που παρατηρείται τα τελευταία χρόνια από το Υπουργείο Παιδείας παρά την αλλαγή της νομοθεσίας» πρόσθεσε.
 
Ο κ. Φυλακτού είπε πως θα πρέπει να σκεφτόμαστε πως θα αντιδρούσαμε αν ήμασταν ένας γονιός που πήγαινε σε μια ξένη χώρα και μας έλεγαν ότι το παιδί μας τον πρώτο χρόνο δεν θα είχε στήριξη στο θέμα της γλώσσας, και απλώς θα είχε κάποια βοήθεια ευκαιριακά. Να σκεφτούμε επίσης, πρόσθεσε, αν το παιδί μας ήταν ένα παιδί με αναλφαβητισμό και η Πολιτεία αποφάσιζε να το αφήσει χωρίς στήριξη βάζοντας άλλες προτεραιότητες, αλλά να μπούμε και στη θέση των εκπαιδευτικών που κάθε χρόνο, ένας μεγάλος αριθμός τους, αλλάζει επαρχίες και σχολεία.
 
«Είναι μια αλυσίδα αυτά τα πράγματα, τα οποία εμείς με αυτή την ολιγόλεπτη στάση εργασίας, θέλουμε να ακουστούν και κάποιοι επιτέλους να ευαισθητοποιηθούν και να κάνουν πιο σωστά και αποτελεσματικά το καθήκον τους», σημείωσε.
 
Ερωτηθείς για τα επόμενα βήματα της Οργάνωσης, ο κ. Φυλακτού είπε πως κλήθηκαν, όχι επισήμως ακόμη, από τον Υπουργό Παιδείας, να προσέλθουν σε διάλογο για να συζητήσουν τα συγκεκριμένα θέματα. Όπως  ανέφερε η τελευταία συνάντηση με το Υπουργείο ήταν τον προηγούμενο Μάρτη και σημείωσε πως ο διάλογος αυτή τη στιγμή δεν μπορεί να επιλύσει άμεσα τα συγκεκριμένα ζητήματα.
 
Ωστόσο, πρόσθεσε, το επόμενο ζήτημα που θα θέσει η ΠΟΕΔ είναι αυτό των κλιματιστικών, για το οποίο έχουν πάρει εξουσιοδότηση να προχωρήσουν με μια οριστική επίλυση του. «Ελπίζουμε χωρίς εντάσεις και προστριβές για ένα πάλι αυτονόητο ζήτημα», είπε.
 
Στο πλευρό των δασκάλων τα μέλη Βοηθητικού Γραμματειακού Προσωπικού Δημοτικών Σχολείων
Τα Μέλη Βοηθητικού Γραμματειακού Προσωπικού Δημοτικών Σχολείων στηρίζουν τους δασκάλους και θεωρούν τα αιτήματά τους.

Σε ανακοίνωση το Βοηθητικό Γραμματειακό Προσωπικό (ΒΓΠ) αναφέρει ότι γνωρίζει πολύ καλά τα προβλήματα που υφίστανται και ταλανίζουν τη δημόσια παιδεία και κατά συνέπεια τους μαθητές και το εκπαιδευτικό έργο.

Στην ανακοίνωση καλείται το Υπουργείο Παιδείας να κάνει ουσιαστικές αλλαγές στο χώρο της παιδείας με κύριο γνώμονα του τον άνθρωπο και το παιδί που να εξυπηρετούν το καλώς νοούμενο συμφέρον αμφότερων των πλευρών.

Όπως σημειώνεται, το Υπουργείο πρέπει να εγκύψει με σοβαρότητα και περίσκεψη  στα προβλήματα και να δώσει ριζικές λύσεις.
 
Ενημέρωσαν τον Αβέρωφ οι εκπαιδευτικοί
Το μεσημέρι, τόσο η ΠΟΕΔ, όσο και οι άλλες δύο εκπαιδευτικές οργανώσεις, ΟΕΛΜΕΚ και ΟΛΤΕΚ είχαν συνάντηση με τον Πρόεδρο και τους βουλευτές του Δημοκρατικού Συναγερμού, κατά την οποία συζήτησαν τα τεκτενώμενα στον τομέα της παιδείας και τους ενημέρωσαν για τα επόμενά τους βήματα.

Συνεδριάζει η ΟΕΛΜΕΚ για τα επόμενά της βήματα
Εξάλλου, στις 3:00 το απόγευμα συνεδριάζει το Κεντρικό Διοικητικό Συμβούλιο της ΟΕΛΜΕΚ, μελετώντας τα επόμενα τους βήματα.

Μεταξύ άλλων θεμάτων, η οργάνωση των καθηγητών Μέσης Εκπαίδευσης θα συζητήσει και για το νέο σύστημα αξιολόγησης του μαθητή, τις εξετάσεις ανά τετράμηνο, το οποίο είναι και ένας από τους λόγους που κατέρχονται σε μονόωρη στάση εργασίας, την ερχόμενη Τετάρτη.

Επίσης, η ΟΕΛΜΕΚ θα συζητήσει και την πρόσκληση του Υπουργείου Παιδείας σε διάλογο, με τον πρόεδρό της να αναφέρει στον REPORTER, σχολιάζοντας την έκκληση του υπουργού Παιδείας να χαμηλώσουν οι τόνοι, πως δεν είναι η ΟΕΛΜΕΚ που ανεβάζει τους τόνους, αλλά κάποιοι άλλοι, με βάση τη ρητορική και τις δηλώσεις που κάνουν.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: 
Για να σχολιάσετε κάντε κλικ εδώ
 
Πίσω στην αρχή της σελίδας