Πέμπτη 18 Ιουλ, 2019 | Επικοινωνία
trans gif

Υπουργείο Παιδείας: Θα διεξαχθούν τα σεμινάρια αξιολόγησης του μαθητή

  16/06/2019 11:36
Υπουργείο Παιδείας: Θα διεξαχθούν τα σεμινάρια αξιολόγησης του μαθητή

Υπουργείο Παιδείας: Θα διεξαχθούν τα σεμινάρια αξιολόγησης του μαθητή

  16/06/2019 11:36
Το Υπουργείο με ανακοίνωση που εξέδωσε την Κυριακή ενημερώνει τους εκατό και πλέον εκπαιδευτικούς που δήλωσαν συμμετοχή στα σεμινάρια επιμόρφωσης για τις Εναλλακτικές Μορφές Αξιολόγησης του/της Μαθητή/Μαθήτριας  ότι αυτά θα πραγματοποιηθούν κανονικά, όπως έχουν προγραμματιστεί.
 
Το Υπουργείο εκφράζει λύπη για την ανακοίνωση της ΟΕΛΜΕΚ, με ημ. 13/6/19, με την οποία καλεί τα μέλη της να μην συμμετάσχουν στις ημερίδες επιμόρφωσης που οργανώνει το Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού (Παιδαγωγικό Ινστιτούτο) στις 18 και 21 Ιουνίου 2019, με θέμα την αξιολόγηση του/της μαθητή/μαθήτριας και τις εναλλακτικές μορφές αξιολόγησης.

Ταυτόχρονα το Υπουργείο Παιδείας τονίζει ότι η επιμόρφωση και ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών και ιδιαίτερα των συντονιστών ειδικοτήτων στα Λύκεια και τις Τεχνικές Σχολές, αποτελεί υποχρέωση του Υπουργείου Παιδείας και Πολιτισμού (ΥΠΠ) και δικαίωμα των εκπαιδευτικών.
 
Περαιτέρω το Υπουργείο Παιδείας προσθέτει ότι αποδίδοντας, δε, ιδιαίτερη σημασία σε θέματα σύγχρονης παιδαγωγικής, τα οποία αφορούν στη βελτίωση των αποτελεσμάτων των μαθητών/μαθητριών στη βάση των ιδιαιτεροτήτων τους, το ΥΠΠ επενδύει στη συνεχή επιμόρφωση των εκπαιδευτικών και μάλιστα σε εργάσιμο χρόνο στη συγκεκριμένη περίπτωση.

Αναφέρει ακόμα ότι η θεματική των ημερίδων σχετίζεται με τη σημασία της αξιολόγησης του/της μαθητή/μαθήτριας στην τάξη και τις ευκαιρίες αξιολόγησης του/της μέσω εναλλακτικών και σύγχρονων μεθόδων, στη βάση των ιδιαιτεροτήτων και αναγκών του κάθε μαθητή/μαθήτριας, ενώ θα δοθεί έμφαση και στα θέματα αξιολόγησης, στο πλαίσιο της ενιαίας/ειδικής εκπαίδευσης.

Η διασύνδεση της επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών με τα συνδικαλιστικά ζητήματα, στερώντας από τους εκπαιδευτικούς το δικαίωμα συμμετοχής σε επιμορφωτικές δράσεις βιωματικού χαρακτήρα, δεν συμβάλλει καθόλου στην προσπάθεια εκσυγχρονισμού και βελτίωσης της ποιότητας του εκπαιδευτικού μας συστήματος, συμπληρώνει το Υπουργείο Παιδείας.
 
Πίσω στην αρχή της σελίδας